Karton Kutudan Labirent Oyunu

Ev de televizyon açmıyoruz uzun zamandır
Bir kaç güne kadar gündüz Etka için takip ettiğimiz saatler de açıp izleyip kapatıyorduk
Sonra bu konu uzayınca artık onu da kaldırdık
Televizyonun fişini dolaba koyduk :)
Etka isteyince bak oğlum fişi yok diyorum :)
Ama mesele sadece televizyon değil
Akşamları eşimde bilgisayar bende tablet
Arada bir okuduklarımızdan bahsediyoruz falan ama yok olmuyor
Kitabın yerini tutmuyor hiçbir okunan
Biz de 'internetsiz günler' uygulamaya koymaya karar verdik
Bundan mütevellit yazımı kısa kesip hemen yaptıklarımızı anlatayım

Hiç masrafsız boş bir kutu ile her yaşta çocuğun seveceği bir labirent oyunu yaptık
Evde su bardağı kolisi vardı
Kolinin içinde ki bölmelere topun geçeceği büyüklükte daireler kestim
Sonra bu bölmeleri sağlam olsun diye slikonla kutuya sabitledim

İçine topu koyup verdik Etka'ya
Topu geçirdikçe gooll gooolll diye bağırdı :))

Sonra biz oynadık o topu takip ederek yakalamaya çalıştı
Çok eğlendi vesselam :)

Çocukları mutlu etmek için pahalı oyuncaklara hiç gerek yok aslında 
O kadar kolay ki...
Boş bir kutu ve hazırlamak için sadece 10 dakika...

17 comments

19 Şubat 2014 23:02

Oglum icin guzel bir oyun kaydettim ama benim kuzu basket seviyo ama deneyecegim ellerine saglik canim paylasim icin tesekkurler

19 Şubat 2014 23:18

Ah birde biz başarabilsek o tv siz ve ipad siz ama zor hiç birimizin ruhu hazır değil daha :) Buna bayıldım Hacer kesin denemeliyim:)

20 Şubat 2014 00:31

E bir de senin gibi becerikli anne canım :)

Evet gerçekten aktiviteler oyuncaklardan daha eğlenceli ve ucuz :)) Hemen sıkılıyorlar zaten. Oyuncağa ilgileri kısa sürüyor

20 Şubat 2014 03:14

bayıldım hemen uyguluycam kızımla :))

20 Şubat 2014 03:40

ben bunu pek beğendim kutu bulur bulmaz çocuklarıma sürpriz yapacağım ;)

21 Şubat 2014 00:32

@kübra akkoç Rica ederim Kübracığım, ben de yorumun için teşekkür ediyorum,faydalı olduysa ne mutlu, sevgiler :)

21 Şubat 2014 00:34

@bAhAr Evet önce ruhu hazırlamak lazım ama olmuyor. Bir anda bitti diyeceksin ve devreye sokacaksın Canım, başka yolu yok. Gün içinde ara ara açtığım oluyor ama kısıtlı, televizyon gibi bu bitti öteki başladı olmuyor en azından, saçma sapan gazete promosyon reklamlarından falan kurtulduk çok şükür:))

21 Şubat 2014 00:36

@Jale Güney SunEstagfirullah, ben becerikli değilimdir gerçekten,yani öyle düşünüyorum, çabalıyorum sadece :)

21 Şubat 2014 00:40

@Yasemin Yurdakul Güngörür Aynen öyle Canım, çok beğendiğim bir şey olmadığı sürece biz çok oyuncak almayız ,evdekiler de hediye gelenlerdir hep. En favorisi tabi ki araba... Ilgisi zaman zaman azalsa da dönüp dönüp oynuyor:)

21 Şubat 2014 00:41

@Ece Naz Teşekkür ederiz Canım, beğenmene sevindim, size şimdiden iyi eğlenceler diliyorum öyleyse, sevgiler :)

21 Şubat 2014 00:43

@Fatos özgür Beğenmene çok sevindim Canım, ne güzel bir öğretmensin sen böyle :) öğrencilerin de velilerin de kesinlikle çok şanslı :) belki velilerde vardır , hem birkaç tane olur daha çok iş görür:)

21 Şubat 2014 06:13

televizyonsuz ve internetsiz günler....kulağa hoş gelse de bizim evde uygulamaya geçmek zor gibi.tv de sorun yok ta net:)gerçi bakalım oğluş Etka abisine yetiştiğinde fikrimiz ne olacak.takdir ettim bu çabanızı doğrusu!labirent oyununa rastlamış not almıştım,Etka da ne güzel eğlenmiş.

21 Şubat 2014 12:46

Süper fikir etna çok eğlenmiş biz de deneyelim :) tv konusunda sizi ve etnayı tebrik ediyorum biz de çok dikkat etsekte şimal çok seviyor tv ve bilg karşısında zaman geçirmeyi akşamları seyretmiyoruz ama gündüz ben yokken seyrediyor malesef

21 Şubat 2014 18:33

@gamze baltalı Bence niyetiniz varsa büyümesini beklemeyin, büyüdükçe daha da zor oluyor yeni düzene adapte olmak, evet televizyon hemen kapandı ilk iki gün istedi ama şimdi bir kez bile açalım demiyor. Tablette kullandığımız. Programlar vardı ara ara onları açıyoruz, zaten havalar güzelleşiyor, dışarı çıkıyoruz vs derken zaman geçiyor:)

21 Şubat 2014 18:35

@fikriye yılmaz haydaroğlu Belki izleyebilme ihtimalini ortadan kaldırırsanız siz yokken de oyuna oyuncaklara yönelir ilgisi , fişini çıkardık biz sorun da ortadan kalktı:) hem ses hem görüntü kirliliğinden kurtulmuş olduk :)

14 Mayıs 2014 17:09

MRB,Ben sizin bloğunuzu yeni farkettim ve takibimdesiniz.Bu karton fikrine de bayıldım en kısa zamanda deneyeceği,sizi de bloğuma beklerim

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca