Kapak Adam

Bu akşam 22:30 da bütün işlerimizi bitirip kitaplarımızı alıp kalöriferin de yanına kıvrılıp gittiği yere kadar okuyacağız :)
Zaman belirtemiyorum malum sıcakta uyku da ani bir atak yapıp dahil olabilir bu plana :)
Şuan saat Bişkek saati ile 22:21 :) yani 9 dakikam var :))


Peki kapak adamı nasıl yaptık
Küçük bir kutuyu önce elişi kağıdı ile kapladık


Elişi kağıdına Etka yapıştırıcı sürdü ben kapladım
Sonra tek tek kapaklara yapıştırıcı sürüp Etka'ya verdim


Önce gözlerini sonra burnunu yapıştırdık
Pipetten ağız yaptık
Mavi kapaklardan da kulaklar :)


Kutunun altından elini içeri geçirip kukla yaptı 
Biraz böyle oynadı ilgilendi


Sevdi Etka Kapak Adamı ama akşam babasıyla daha hareketli oyunları oynamayı tercih etti
Yarın sabah tekrar gösterilmek üzere Kapak Adam dolaba kaldırıldı
Etka da uykusuna 

5 comments

17 Aralık 2012 22:53

ellerinize sağlık,çok güzel olmuş

18 Aralık 2012 20:30

kapak adamınız harika olmuş canım..
güle güle oynasın kuzu

19 Aralık 2012 10:34

Çok teşekkür ederiz:)) artık bişeyleri atmadan önce iki kez düşünüyorum :) ampul yanarsa kafamda atmıyorum,ki kilerde bir poşet artık materyal birikti :))
Görüşmek üzere :)

20 Aralık 2012 04:27

tek cümleyle;
HATTA TEK KELİMEYLE;
BAAAYILLLDIIMMM:)))

20 Aralık 2012 20:53

:)) pek yakışıklı olmadı ama yine de idare eder :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca