Bu da Parmak Baskı '2'

Bir kaç gün yazmayınca birikti tabi herşey :)
Etka'nın faaliyet dosyasında olan her çalışmayı buraya da kaydetmeye gayret ediyorum.
Cuma günümüzün aktivitesi aslında gecikmeli yazıyorum :)
Çiş kaçırtmama operasyonundan sonra alelacele boş bir kağıda çizdiğim 2 rakamının etrafından keserek masaya yapıştırdım.


İki parça süngerin üzerine de kırmızı ve mavi parmak boya sürdüm. Böylece Mavi'ye de geçiş yapmış olduk!
Minnak parmaklar süngere batırılarak 2 üzerinde parmak baskı yapacaktı :)
İlk bir kaç hamle böyle gerçekleşti


Ama daha sonra her zaman ki gibi hızını alamayan Etka parmak baskıdan çok parmak boya yaptı :)
Pasaklı oğlum bütün parmaklar boyanın içinde bile olsa hiç umursamadan eğlencenin tadını çıkarıyor.
Hatta boyadan kaynaklanan parmakların yapışıklığı ayrı bir hoşuna gidiyor :)
Artık kime çektiyse :))

11 comments

31 Aralık 2012 01:39

Kagidi masaya yapistirmak iyi fikir yoksa kagit kayiyor degil mi ? Yusuf da boya yaparken fircayla boyasak bile oncelikle jendi ellerini boyar ellerinde bos yer kalmayinca kagida baslar. Bir de elleri boyadan vicik vicik olur da ellerini yikat gibi birbirlerine surup anne bak ses cikiyor diye vicik sedlerini dinletir.... Kagittan ziyade ellerini komple boya yapmak daha hoslarina gidiyor keratalarin ;)

31 Aralık 2012 02:38

Kirlenmek güzeldir diye düşünüyor ETka benim gibi :))

31 Aralık 2012 03:47

tahmin edelim...kotu huylar babaya iyiler tabiki anneye ceker...:)

31 Aralık 2012 03:58

:)))) minik de mumkun degil dayanamaz :)))

31 Aralık 2012 16:15

Evet canım kaymasın diye yapıştırıyorum, altına da eski masa örtümüzden kare bir parça ayarladım , onu seriyorum temizliği daha kolay oluyor:) sorma canım ya pasaklı bu çocuklar :) ama olsun özgürce yapsınlar boyasınlar, hepsi yıkanır herşey yerine gelir yeter ki mutlu olsunlar :)

31 Aralık 2012 16:17

Gülsenz aynen canım varya zevkten dört köşe oluyor çocuk :)

31 Aralık 2012 16:19

:))) kesinlikle katılıyorum Demetcim :) bir de onun şu versiyonu var bizde Etka uyanıkken babasına uyurken annesine benziyor :)) nasıl ama :))

31 Aralık 2012 16:21

Anneler babalar en baştan eller parmaklar girince boyaya çocuklarda alışıyor demek ki :) ne mutlu :)

9 Ocak 2013 01:18

özledik sizi nerelerdesiniz.inş. önemli bir şey yoktur..

11 Ocak 2013 00:32

Hu huuuu...KOmsuuuuu??? Nerelerdesiniz, cok merak etmeye başladım sizleri insallah hersey yolundadir

12 Ocak 2013 13:35

Evet uzun oldu ayrılığımız ama geldik :) teşekkürler

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca