Bembeyaz Kar Pikniği

Hafta sonu her taraf alabildiğine beyazdı,
İki üç gündür yağan karın ardından hava açtı, şöyle bir güneş kendini gösterdi.
Masmavi gökyüzü ve 20-30 cm kar.
Pazar günü vesilesiyle dostlarımızla kar pikniği yapmak üzere Bişkeğe bir kaç kilometre ötedeki dağlara doğru yola koyulduk.


Yollar arabamızın çıkacağı kadar iyi değildi, biraz inat edip artık gidemeyeceğimize kanaat ettiğimiz noktaya kadar sürdük arabamızı.


Etka daha önce bi çok kez kar görmüştü ama hiç böyle üstünde gezinip içinde olduğunu hatırlamıyorum.
 Annemizin sarıp sarmaladığı arabasından indirip arada bir karda yürütmeye çalıştık, önceleri çok tedirgindik ama yavaş yavaş soğuk ve göz kamaştıran beyazlığa alıştık.


Herkes kardan adam yapadursun biz kardan iglo yaptık, hemide bacasından dumanı tüten :)


Sonra ailecek boydan fotoğraf çektirdik.
Güzel bir gün ve hafta sonu geçirdik çok şükür.
Bize bu güzellikleri tattıran Allah, şu soğuktan üşüyen kardeşlerimize de sıcacık yuvalar nasip etsin, diyelim ve yazımızı bitirelim.



4 comments

5 Aralık 2012 14:13

Boydan fotoğraf harika, ben de bayılırım karda kalıbımı çıkarmaya :))
Keşke İstanbul'a da çok yağsa bu sene....

5 Aralık 2012 15:41

İstanbula 2006 da ben orda öğrenciyken bir kar yağmıştı ama hakikaten lapa lapa :))
Harikaydı :)) ( vizeler de ertelenmişti bu da ayrı bir güzellikti tabi :)
Teşekkürler, Sevgiler

6 Aralık 2012 22:05

aayyy çok özendim şimdiii :) ben çok severim karda gezmeyi :)

7 Aralık 2012 19:17

Hem de daha önce hiç ayak basılmamış bir kardı, bembeyazzz:))

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca