Çalışkan '2' ler :))

Matematik dersimiz vardı bugün.
Büyüyoruz 1'den 2'ye geçtik :)
Öğreniyoruz :)
Bu sabah önce 'Zımpara Rakamlar' dan 2 ile çalıştık.


Kutuya 2 rakamı ile ikişer tane nesneler koydum. (2 portakal,2 top,2 peçete,2 konserve kutusu )
Zımpara iki rakamı ile (olması gerektiği gibi) sağ elimin orta ve işaret parmağımı kullanarak üzerinden geçtim. Aynı işlemi bir kaç defa Etka'nın elinden tutarak tekrarladık.


Etka en çok nesnelerle farklı konseptlerde kuleler yapmayı tercih etti :)
Mimar mı olacak oğulcuğum yoksa mühendis mi bilemedim :))


Yaptığı kuleleri devirmekten de büyüüük keyif aldı :))
Uzunca bir süre oynadık bunlarla

Daha sonra 2 rakamını renkli kalemlerle boyadı
Bu kalemleri ilk kullanmaya başladığımızdan (bu güne kadar kalem tutuşu kullanması o kadar ilerlemiş ki. Bunu farketmek de bana büyüüük keyif verdi :)
Etka istediği gibi istediği renkleri kullanarak boyadı 2 rakamını


Bu arada iki elini de aktif kullanıyor görüldüğü üzere
Hangisini kullanacak bilemedim :))


Boyadığımız 2 rakamının etrafını kesip yine boş bir oyuncak kutusundan kestiğim aynı ölçüde ki 2 rakamına yapıştırdım
2'nin üzerine boş bir kağıda  ağız,göz,burun çizip kesip yapıştırdım

.


Arkasına da parmaklarını takıp kuklasını oynatabilmesi için bir kağıt yapıştırdım.


Oynadık, oynattık kuklamızı
Eğlendik
2'yi pek bi' sevdik:))

5 comments

7 Aralık 2012 23:52

cok guzel boyle boyle sayılar bılınc altına yerlesır. yusuf da hala 1 ve 2 ıle oynuyor konusturuyor hatta gecen gun anne 3 nerde 3 u de yapalım dedı ;) senınkinin de 3'u istemesi yakındır ;)

Adsız
7 Aralık 2012 23:53

Maşallah, maşallah
İlgiyle takip ediyorum.

7 Aralık 2012 23:58

Evet inş zamanla yavaş yavaş ve oyunla öğrenecekler :))
Ocak ayında sıra geliyor 3'e :))
Sevgiler

8 Aralık 2012 03:14

kıskanıyorum sizi maşallah.nasıl eğleniyorsunuzdur.Benimki rast gele öğrendi sayıları. ve saymayı.şimdi saymayı karıştırıyor ama sayılar tamamdır.Öpüyoruz Etkayı:)

8 Aralık 2012 11:36

İlk zamanlarda alışamadı, sıkıldı kafasına göre takıldı ama şimdi düzenimizi kurdukça gerçekten eğlendiğini düşünüyorum:))
Canım oğlumla evdeyiz bu sene boş geçirseydik gerçekten üzülürdüm. Evdeysem geçirdiğimiz zaman Etka'nın hakkı diye düşünüyorum :) bişeyler yapıyoruz işte :))
Aferin boraya demek tanıyor sayıları, maşallah :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca