Etka'dan Yap-boz Yaptık :)

Dünün çalışması aslında bu
Etka'dan yapboz yapımı
Galiba bu fotoğrafta 9 aylıktı Etka bey :))
Tam da istediğim gibi bir fotoğraf oldu
Ağız belirgin ve tam yüzü görünüyor
Çekmek istesek bu kadarını yakalayamazdık belki :)))


Fotoğrafın sadece baş kısmını bilgisayarda kesip çıktı aldık
Gözlerini ve ağzını daire ( gözler kare olabilirmiş sonradan aklıma geldi ama artık çok geçti :)
Burnunu üçgen şekilde maket bıçağı ile çıkardım
Sonra büyük resmi ve her parçayı kartona yapıştırdım sağlam olsun diye
Etrafını da kırmızı markerla belirginleştirdim.

Önce tek tek anlattım, gösterdim 
Sonra verdim bıdığa :))

Burundan başladı yerleştirmeye
Etka'nın burnunun  da maşallahı var zaten :)))
Birinciliği burun almalıydı tabi :))


Gözleri eline alınca kendi gözlerini gösterdi
Hatta kendi gözlerine tuttu parçaları
O kadar ani gelişti ki fotoğraf yakalayamadım
Tekrar yap oğlum dedim ama olmadı :)


Ağzını da yerine koyuyoruz 
Vee sooonn:))

16 comments

11 Aralık 2012 13:41

guzle olmus da korkmadı mı kendını gozsuz agızsız gorunce ;) saka bır yana goz, burun ve agızı ogrenmek ıcın guzel bır calısma olmus.

11 Aralık 2012 13:45

:)) daha çok şaşırdı :) ağzını eline alıp fotoğraftaki gibi açtı gözlerini gözlerine tuttuburnuyla burnunu kokladığı :)))

Adsız
11 Aralık 2012 13:59

Baayılldııımmm,
Yapboz deyince aklıma hep klasik şeyler gelmişti,
çook beğendim.
Ellerinize sağlık
Harika bir fikir

11 Aralık 2012 16:23

Ne güzel eğitiyosunuz çocuğunuzu, ben de ne güzel -sadece-izliyorum, tebrikler :) Darısı başıma inşallah ;) Yapboz fikri de süper!...

11 Aralık 2012 16:30

Estgfrlh, çok teşekkür ederim. Evde geçirdiğimiz zamanı değerlendiriyoruz diyelim :))
Yoksa her anne evladı için Yaşar, sizde eminim çabalıyorsunuz.
Görüşmek üzere:)

11 Aralık 2012 17:09

Merhabalar, cok kisa bir sure once buldum blogunuzu . Hem sayfanizin hem de sizin hayraninizim. Bu ne guzel bir egitimdir , bu ne guzel aktivitelerdir boyle..takdir etmemek alkislamamak ve kiskanmamak elde degil. Evde de cocuga nasil bir egitim verilmesi gerektigini cok guzel anlatiyorsunuz. Benim de 1 yasinda oglum var. Ben isten ucretsiz izin aldim Allah kismet ederse 2 yil ogluma kendim bakmak istiyorum. Evde oglumla yapabilecegimiz aktivite bulmakta zok zorlaniyorum. Bazen onun evde olmaktan bunaldigini hissediyorum.Bu yuzden blogunuz bana ins guzel bir ornek olacak. Sizden ricam aktivitelerinizin hangi yas grubuna ithaf ettigini yazinizin basinda ya da baslikta belirtmeniz. ya da en azindan oglunuzun kac aylikken yaptiginiz aktiviteyi yazinizda belirtmeniz. Bu benim icin cok iyi olacak .Zira cocuguma yasindan once fazla gelecek bilgi becerileri ogretmek istemiyorum. Tekrardan bu bilgileri bizimle paylastiginiz icin tesekkurler. Sevgiler. OZLEM

11 Aralık 2012 17:40

Sevgili Özlem ne yazacağımı gerçekten bilemiyorum, güzel bir his bu :)
Öncelikle güzel ve içten görüşlerin için çok teşekkür ederiz:)
Dışardan bakan birinin doğru yolda olduğumuzu hissettirmesi çok mutlu etti:))
Evladımın eğitiminde gelişiminde elimin emeğimin olması hayalimdi benim. Şükürler olsun evde olmamızı değerlendiriyoruz:)
Gerçekten önemli bir eksikten bahsetmişsin.gözden kaçmış Etiket yazayım inş bütün yayınlara.ne zaman ne yapalım diye düşünen annelere de faydası olur umarım
Ayrıca Blog yazmakta ki ilk amacım oğluma hatıra kalmasaydı. O büyüdüğünde de merak edecektir hangi aylarda neler yaptığını :))
Onun içinde extra bir güzellik olur
Sevgiler

11 Aralık 2012 20:31

yapbozunuz çok güzel olmuş sizi ve minik etkayı tebrik ederim :)
ayrıca etka ismine ve etkaya hayranım :) maşallah..

11 Aralık 2012 21:58

çok teşekkür ederiz
oğlumuzun ismi güzel bir yerden,saygı duyduğumuz bir büyüğümüzden dualarla geldi
bunun için iki kere daha çok seviyoruz
sevgiler

13 Aralık 2012 17:46

Selamlar,
Blogunuz hakkaten süper bir de program hazırlamışsınız o konuyu gerçekten çok takdir ettim..
Bu arada bende bugün sizin surat puzzlenızı yaptım..Bakalım akşam oğlum nasıl tepki verecek umarım becerebilir.
Sevgiler..

14 Aralık 2012 10:53

Hoşgeldiniz. Teşekkür ederiz basit bir program yapıyoruz her hafta evet, unutulan gözden kaçan bişey olmasın istiyoruz:)
Çok merak ettim beğendimi oğlunuz yapbozu
Bu arada bloğunuz varmı varsa ziyaret etmek isterim
Sevgiler

15 Aralık 2012 03:55

ayyy bizde bayılıyoruz yap boz yapmaya :) bunu da deneyelim :)

15 Aralık 2012 10:50

Etka'nın henüz tam olarak ilgisini çekmiyor yap-bozlar, iki-üç uğraşıyor sıkılıp kalkıyor sonra :)
Zamana bıraktım bende sever inşallah
Deneyin canım beğenir Emre de umarım
Sevgiler:)

17 Aralık 2012 12:29

Selamlar,
Yapbozla biraz oynadı çok başarılı denemez tabii:) ama en azından göz burun ağız öğrenmiş onu anladım sadece henüz tam yerine oturtamıyor.. Ama yapbozu her gören bayıldı..
Blog yazmaya başlamaya çalıştım desek daha oğru olur ama bu işin çok zor oldugunu farkettim:(

18 Aralık 2012 14:51

Teşekkür ederiz
Çocuğunuz varsa ve uygularsanız sonuçlarında yazarsanız çok sevinirim
Sevgiler

18 Aralık 2012 14:52

Evet blog ciddi zaman ve ilgi istiyor biz eşimle paslaşarak yazıyoruz :)
Öpüyorum evladınızı
Sevgiler

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca