Top Atıp Yapıştırmaca :)

Bugün öğleden sonra annemle kuşlara simit yedirmeye gittik
Otobüsle gittik,arabaları saydık,renklerini seçtik...
Benim en sevdiklerim arasında kuşlara simit vermek :)
Akşam evimize dönüşte babamla geldik
Yemeğimizi yedik
Ben Dişlerimi Fırçaladım

Sonra bu toplarla çok ama çok eğlenceli bir oyun oynadık
Hatta ne zamandır bu kadar eğlenceli oyun oynamıyorduk bence :))
Daha önce Paşamla Yaşam'da da görmüştük :)

Annem odamın kapısına bantları yapıştırdı
Ben Burada ki oyun gibi zannettim,altından geçtim
Ama sonra annem renkli toplarımı getirdi
Bir tane attı
Aaaa,toplar banta yapıştı :))
Nasıl olduu buu :)
Bende hemen başladım tabi
Ama çookk eğlendim :))
Önce karışık renklerde attık topları

Sonra annem eğlencenin içine küçük öğrenmeler de kattı
Topları renklerine göre attık bu sefer

Sadece yeşilleri aldım torbadan

Sonra mavileri,sarıları...

Yapıştırmak da toplamak da çok eğlenceliydi
Hatta oyunun sonunda babamı bile yapıştırdım bantlara
Çok güldük ,çok eğlendik, yarın yine oynayalım inşallah diye de söz verdik :))

8 comments

8 Ekim 2013 01:27

Ne cok topunuz varmis sizin, bayildim :)

8 Ekim 2013 01:29

@Nesrin çok eğlenceli görünüyor değil mi :)) ahh bir de onları kanepelerin, masanın ve etkanın yatağının altından çıkarmalar olmasa :))

8 Ekim 2013 02:18

Ne güzel eğlenmiş Etka bizimki tabi o kadar bilinçli değildi.
Ayrıca teşekkür ederim bizden de bahsetmen çok hoş saol canım:)

8 Ekim 2013 11:47

bu etkinliğiniz renkleri öğrenmesi açısından gerçekten çok hoş olmuş Oldukça da eğlenceli görünüyor.

8 Ekim 2013 15:21

@Tuğba Akkaya Maden Gerçekten inanılmaz eğlendi, bizde çok mutlu olduk tabi :)) Canım yaptığınız o kadar güzel şeyler var ki, sizden daha çok bahsedeceğiz inşallah :)) sevgiler

8 Ekim 2013 15:23

@Şule YANIK Hem hazırlaması kolay hem de uygulaması :) eğlencesi de cabası :)) kesinlikle tavsiye ediyoruz yani Canım :)

8 Ekim 2013 15:34

Hakikatten eylenceli ve ogretici bir oyun olmus bizede denemek kaliyo opuyorum sizleri

8 Ekim 2013 21:50

@kübra akkoç Teşekkür ederiz,size de şimdiden iyi eğlenceler öyleyse :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca