Folyo Açmaca :)

Hani bazen hiç beklemediğiniz bir anda bir kapı açılıverir
Hemde hiç beklemediğiniz bir yerdendir...
Birkaç gündür bir kapı aralandı benim ve Etkam için
Sonuç aşamasında şuan
Bakalım
Hayırlısı...

Bugün de gün boyu bu sebepten dışardaydık Oğulcukla
Eve geldiğimizde elektrikler kesikti
Asansör yoktu...
7 katı merdiveni tek başına çıktı Etka
Her gördüğü yeşil kapıyı bizim kapı zannedip 'buu biziimmm' dese de 7 kat çıktı :)
Kendi adına bu bir rekor denemesi :)) ve başarılı :)))

Akşam yemeğini yedirdikten sonra bu oyunu hazırladım hemen
Çok kefiyliydi hamdolsun

Tek tek itinayla açtı folyoları

Her defasında 'aaaa burdaa' dedi
Sonra rengine uygun yere koydu

Pardon önce başka bir rengin üzerine koydu ,başını salladı ,thııhh dedi sonra doğru yere koydu :)))
Thıhhh derken ki çıkan sesi yazabilmek için çok uğraştım ama olmadı galiba :))

Hızını alamayan Etka bu sefer folyolara ponponları sardı
Kendi oyununu hazırlayan oğulcuk aynı heyecanla folyoları açtı ve yerlerine koydu :)

Bu arada oyunun tekniğini yanlış hatırlamıyorsam Çocuklarımın Oyun Günlüğü facebook sayfasında görmüştüm
Yoğun geçen günün ve babasız geçen akşamın ardından dier iki oyunumuzu oynayamadan uyudu Kuzucuk :)


28 comments

23 Ekim 2013 00:12

Tam aradığım etkinlik dedim öyle dolanırken..Bizimki Kırmızı sarı siyah ve beyaz da takılıyor o renkleri seçerek yapabilirim hazır uyumuşken hazırlayayım..çok yaratıcı ya süpersiniz..Öpüyorum sizleri... :)

23 Ekim 2013 01:10

Yine süpersin etkanın anneciği

23 Ekim 2013 02:14

etkinlik deyince akla hemen onun adı gelir:))

23 Ekim 2013 02:33

Benim de not ettiğim etkinliklerden çok eğlenceli görünüyor eve dönünce yapalım bizde :)

23 Ekim 2013 02:41

thıhhh harikaydı öncelikle :))) yine çok güzel bir etkinlik olmuş.bayılıyorummmm sizeeee

23 Ekim 2013 02:54

@göktuğ ile hayat Olmuş mu hakikaten okurken de aynı ses çıkıyor mu :)) çokteşekkür ederim güzel yorumun için Canım, sevgiler :)

23 Ekim 2013 02:56

@bAhArÇok sevindim, ne güzel ne mutlu fikir verdiyse,faydalı olduysa. Size şimdiden iyi eğlenceler öyleyse, sonuçları Baharın içi Derinden takip ederim artık, sevgiler :)

23 Ekim 2013 02:57

@hilal yılmaz Çok teşekkür ederim , yapan arkadaşlar vardı zaten, ben sadece renk Gruplamasını dahil ettim o kadar :) her zaman bekleriz, sevgiler :)

23 Ekim 2013 02:57

@begüm öztürk Eti eti eti :)))

23 Ekim 2013 02:59

@Tuğba Akkaya Maden Evet Tubacım hem hazırlaması kolay, hem de eğlenceli, tatil dönüşü yorgunluğun üstüne ikisi bir arada çok güzel gider değil mi :) iyi eğlenceler size şimdiden, sevgiler :)

23 Ekim 2013 12:02

Şİmdi bitirdik..acayip eğlendik..vay canınaaa (nerden öğrenmiş bilmiyorum) eşliğinde her birini açtı.renklerine göre yerleştirdi..Dediğim gibi siyaha beyaz kırmızıya sarı karıştırsak da sonuç muhteşem..saolun yeniden.şu blogu organize edeyim hızla çalışıyorum bende aranıza katılacağım daha organize :D

23 Ekim 2013 15:01

sizinkide çok güzel olmuş canım,etka'yı kocaman öpüyorum:))

23 Ekim 2013 17:10

ayy canım yaa yorulmuştur tabii.Ama maşallah iyi çıkmış yedi katı.Oh oh ne de güzel oynamış yine.Ellerine emeklerine sağlık Hacercim.sevgilerimle...

23 Ekim 2013 17:33

cok guzel elleırnıze saglık.

23 Ekim 2013 18:37

Ne güzel, çocuğunuzun gelişimine katkıda bulunan oyunlar oynatıyorsunuz.Paylaşım için teşekkürler :)

23 Ekim 2013 18:44

Yeni profilimizle kocaman bir merhaba Etka ailesine ;)
Etkinliğinize bayıldım canım, bu kadar yaratıcı bir anneye koca bir MAŞALLAH demek gerek. Valla ben düşününce yapacak pek bir şey bulamıyorum :) Çok öpüyoruz sizi Ali Kemal'le...Bu arada yeni bloğumuza bekliyoruz inşallah http://alikemalalpseviim.blogspot.com/
Kocaman Sevgiler...

23 Ekim 2013 22:26

@bAhAr ancak firsat bulabildim cevap yazmaya,cok sevindim gercekten,esimle paylastim hatta :)) Derinin bi gulusune sebep olduysak ne mutlu bize :) yaziarinizi da bekliyoruz heyecanla ,sevgiler:)

23 Ekim 2013 22:28

@özlem büyükispir Cok tesekkür ederim Özlemcim fikir güzel olunca zikri de güzel oluyor :) sevgiler

23 Ekim 2013 22:30

@Şule YANIK Valla bende sasirdim dogrusu nasil cikti diye, büyüyorlar galiba :) cok eglendi gercekten,guzel yorumun icin tesekkur ederim Canim,sevgiler :)

23 Ekim 2013 22:32

@Yusuf ve Yunus`un annesi Denizcigim cok tesekkur ederim,siz nasilsiniz tasinma telasindasiniz galiba,bende 3 yilda 4 ev degistirmistim,cok zordur bilirim,hele cocukla düsünemiyorum bile,Allah yardimcin olsun Canim :)

23 Ekim 2013 22:35

@Gamze Ersöz cok tesekkur ederim,negüzel ne icten ifade etmissiniz,cok memnun oldum,öyledir insallah diyelim :) her zaman bekleriz,görüsmek üzere :)

23 Ekim 2013 22:37

@Ali Kemal Alp Sevim Elifcim hemen ugradim takibe aldim yeni blogunuzu,hayirli,bol oyunlu,yorumlu,eglenmeli,ögrenmeli olsun insallah :) Ali Kemal de pek bir yakisikli yeni profilinizde bayildim :)Öpüyoruz,sevgiler :)

23 Ekim 2013 23:17

@Etkaca

Sımdı tasıma fırmalarıyla kavga edıyoruz. sadece evden hazır paketlenmıs esyayı alıp havaalanına goturmeye 3 bın kusur euro ıstıyorlar. benım esyaların degerı toplasna o kadar etmıyor. eskıcı cagırdık eskıcı de esyaları almaya ustune bızden daha para ıstıyır ;))) Esyalar basımnıza bela oldu anlayacagın

24 Ekim 2013 19:58

@Yusuf ve Yunus`un annesi hadi yaa,gecen yaz esimin ablasi Avusturyadan Turkiye ye getirdi esyalarini 2000 civari verdiler diye biliyorum.sizin ki hakkaten cok istemis. Allah yardiminiz olsun Canim:)

28 Ekim 2013 02:43

maşallah kuzuşa :) ne ilgili annesiniz maşallah sizede :)
Çok güzel bir bloğunuz var :)) Hayırlı evlat olsun inşallah ;)

29 Ekim 2013 22:09

@mutlu yuvam İçten yorumunuz sıcak dualarınız için çok teşekkür ederiz ,çok mutlu etti bizi,her zaman bekleriz.sevgiler :)

13 Kasım 2013 19:31

Blogunuz tek kelimeyle harika.. Bu aralar kızım için aktivite araştırması yapıyorum geç bile kaldım sanırım ağırdan gittik evde hep kendmizce bişeyler yapmaya gayret ettim ama bir yerden sonra tıkanıyor insan.. Nette gezinirken blogunuzla karşılaştım ve hemen hemen merak ettiğim çoğu şeyi buldum desem abartmış olmam. okudukça keşke bu insan benim komşum ya da bir akrabam olsa dedim içimden yakınımda olmanızı arzu ettim. Öğrenilecek çok şey var sizden kocaman bir maşallah diyorum.. Ve çok ama çok memnun oldum böyle bir blog yazdığınız içinde ayrıca teşekkür ederim.. Uygulamaya geçicem bir an önce. arada sorularım olabilir size :)) Görüşmek üzere bana da beklerim :)) Sevgiler..

15 Kasım 2013 22:48

@serraninannesi Zeynep Yorgun bir günün ardından okuduğum ve beni inanılmaz mutlu eden enerji veren yorumunuz için ben de size çok teşekkür ederim :) mekanlar farklı belki ama hisler birdir inşallah, yazdıklarınız o kadar samimi ki bazen bir kapı komşu daha uzak olabiliyor . Uygulayacağınız her çalışmada size şimdiden bol öğrenmeler, iyi eğlenceler diliyorum. Her konuda yazabilirsiniz geç de olsa fırsat buldukça ve elimizden geldiğince yanıtsız bırakmayız inşallah :) görüşmek üzere,sevgiler:)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca