ÖZ BAKIM BECERİLERİ - El, Yüz Yıkama


6 comments

21 Ekim 2013 12:10

öok güzel bir hafta daha bekliyor Etkayı : )

21 Ekim 2013 13:37

@Nihal Baysal Koçer Teşekkür ederiz Canım inşallah öyle olur :)

21 Ekim 2013 18:52

selamlar
mesleğini bırakmış bir anaokulu öğretmeni olarak blog sayfanızı beğenerek takip ediyorum..şimdilerde bende hobilerim üzerine bir blogspot sayfası açtım ve beğendiğim bloglar listesine sizi ekledim bir mahsuru varmı acaba??
kirmizihobiodam.blogspot.com

21 Ekim 2013 20:54

@şeyma özden Rica ederim ,hoş geldiniz bende hemen sizin sayfanıza bakıyorum eminim çok hoş şeyler yapmışsınızdır :)İçten yorumunuz için ayrıca teşekkür ederim,sevgiler :)

21 Ekim 2013 21:30

blog sayfama yorum yapmışsınız çok memnun oldum...yeni olduğum sayfamdan da anlaşılıyordur.. utanarak sorayım dedim izleyiciler kısmı dediğimiz bölümü nasıl aktifleştirebilirim??? saolun şimdiden

21 Ekim 2013 22:03

@şeyma özden Estagfirullah o kadar güzel şeyler yapmışsınız ki dolu dolu sayfanız bence, hepsine ayrı ayrı bayıldım ben :) sizin için sakıncası yoksa eğer blog şifrenizi mail atarsanız bize eşim sayfanızla ilgili bir kaç düzenleme yapabilir. etka.dogan@gmail.com mail adresimiz, sevgiler :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca