Bir Güzel Boyama Tekniği :)

Bakın burda ne var,

Evet roll-on bunlar
Yani roll-on duu:))

Çocuklar İçin Aktiviteler facebook sayfasında gördüğüm Bu Fotoğrafla başladı her şey
İnciminci de ki uzun ziyaretten sonra let the children play de son noktayı koyduk.

3'lü Parfüm setlerinin içinden çıkan roll-on' larını babamız kullanmamıştı sağolsun :)
Bende atmamıştım ,bana da kocaman AKKIIŞŞŞ :))
Önce şişelerin üzerinde ki top kısmını çıkarttım
İki tanesinin kapağı zaten kendiliğinden çıkıyor
Diğer ikisinin de bıçağın ucuyla çıkarttım
İçini Sabun ve su ile iyice yıkadım
İçlerine :
Bir su bardağı su ile bir kaşık nişastayı pişirdim,akışkan değil kıvamlı oldu
Fikrin sahibi annemiz daha sulu bir boya hazırlamış
Bu karışımı 4üne de paylaştırdım
Ve üzerlerine gıda boyası ekleyip kapattım
Renkleri belirlemek için de şişelere uygun renkler de balon geçirdim
Tutuşu-kullanması ve temizliği daha kolay oldu böylelikle
Çok da şeker oldular ,bu da cabası :))

Toz gıda boyasını bu şekilde şişelere boşaltıp sulandırıyorum
Kullanırken dökülebilen boya zerreciklerinin temizliği kabus olmaktan çıktı artık benim için :)

Aaaaaa Baaaakkkk :)) diye gösterdi tepkisini :)
Masasına oturdu 
Ve devam etti
Biz de kullandık,İçimizde ki çocuğa dur diyemedik :)

Boyalarını çok sevdi
Etka'ya bakan yönüyle eğlenceli,
Bize bakan yönüyle de temiz bir boyama tekniğimiz oldu,nur topu gibi  :))

26 comments

8 Ekim 2013 00:33

Süpper fikir . Takipteyiz.

8 Ekim 2013 00:47

@Selime Şenyüz değil mi,ben de ilk gördüğümde çok beğenmiştim :) her zaman bekleriz,görüşmek üzere :)

8 Ekim 2013 01:09

harika bir şey..roll on lar atılmadan bekletilecek o halde...tebrikler...

8 Ekim 2013 01:14

Harika olmus canim deneyeceklerim listesine eklendi sagol

8 Ekim 2013 01:25

Harika bir fikir :)

8 Ekim 2013 01:31

@bAhAr Evet aynen :)) ben kullanmıyorum aslında ama bir yerde ucuz bulursam bir kaç tane alır içlerini boşaltırım gibi geliyor :))

8 Ekim 2013 01:32

@kübra akkoç teşekkür ederim, beğenmene sevindim canım :)

8 Ekim 2013 01:33

@Nesrin güzel fikir gerçekten, losyon ve gül suyu ile tekrar kullanılır hale getirmek aklıma gelmişti de bunu düşünmemiştim :) akıl akıldan üstündür değil mi :)

8 Ekim 2013 01:54

Bayıldım özellikle de balonla kaplama fikrine!
Bende 2-3 liraya düşünce alıp içini dökeyim bari

8 Ekim 2013 02:51

Süper bir fikir. Çok güzel olmuş. Kullanmıyorum ama alıp içini boşaltırım. Oğlumun da çok seveceğine eminim. En kısa zamanda yapmak lazım :)
Gıda boyasını sulandırmak da harika bir fikir :) ne çektim ben o boylardan :)) yarın ilk iş boyaları sulandırmak. Kullanmak bile istemiyordum son zamanlarda.
Sevgiler..

8 Ekim 2013 05:37

Çok güzel bir fikirmis gercekten.denencekler listesine alındı hemen :) Teşekkürler paylaşım için. Sevgiler. ..

8 Ekim 2013 12:35

Aaa çok güzel fikir, çok da eğlenceli. O yuvarlak kısımlar kolay çıkıyordur inşallah, bir denemek lazım.

8 Ekim 2013 15:13

@Tuğba Akkaya Maden :) teşekkür ederiz Tubacım, biz de çok sevdik, uzun bir süre favorimiz olur artık :)

8 Ekim 2013 15:17

@Hülya Çoban Biz de kullanmıyoruz zaten canım ,bu yüzden birikmiş :) içlerini boşaltınca sende göreceksin inanılmaz yapmış yapmış bişey ,yıkarken bile çok zor temizlendi. Ahh o toz boyalardan ben neler çektim, hatta bu yaz sıvı gıda boyasına baktım, onlarında fiyatları uçuk olunca böyle bir çözüm bulduk,şişeye boşaltırken lavabonun içinde yaptım, biraz sıkıntı oldu tabi ama bir kereye mahsus katlandım artık :) şimdiden iyi eğlenceler size bu arada, sevgiler :)

8 Ekim 2013 15:18

@Nagihan Demetoğlu Ne güzel ,beğenmenize sevindim, her zaman bekleriz :)

8 Ekim 2013 15:20

@Benden Bizden Canım sen şişeni önce bir dene ,topu sabit değildir belki ,o zaman daha kolay, ama şişeye sabitse de bıçağın ucuyla hemen atıyor zaten :)

sule
8 Ekim 2013 15:26

masallah hocam yine döktürmüssünüz.hicbir ayrintiyi kacirmiyorsunuz su hayatta ne guzel.bu sayede insallah dolu dolu geciyordur zamaniniz.ustelik bu yaptiginiz sadaka_i cariye kategorisine giriyor insallah bunu biliyorsunuz degilmi bu faaliyetlerinizin hepsi faydalanilacak eserler bir nevi.babayada anneyede etkayada ne mutlu masallah.hocam bu arada bizim ufaklik 14 aylik oldu artik kesif zamani.ona yonelik neler yapmamizi tavsiye edersiniz?orn;bez kitaplar var sesli. onlar icin erkenmi kisacasi 21 aylik oluncaya kadar ne yapalim

8 Ekim 2013 19:43

Ellerine sağlık, süper fikirmiş:)))

8 Ekim 2013 21:32

gerçekten müthiş birşey,teşekkürler harika paylaşımlar bunlar

8 Ekim 2013 21:45

@sule Şule abla ne yalan söyleyim sadaka-i cariye düşüncesi çok mutlu etti beni, aklıma gelmemişti hiç siz söyleyene kadar , inşallah öyledir Ablam,dua edin :) Şule abla maille de soran çok oldu 1-1,5 yaş çocuklar için neler yapılabilir diye. Bulduğumuz bizim yaptığımız oyunların Hepsini toparlayıp bir yazı yazalım diyoruz inşallah sizin için de faydalı olur :) kızları öpüyorum ,ablam dua edin, bu yıl için karşımıza çıkan imkanlar hakkımızda hayırlı olsun ,hayırlıysa olumlu sonuçlansın inşallah :)

8 Ekim 2013 21:48

@Ada'lı Günler Değil mi :) boyama sonrası temizliğimizi ne kadar kolaylaştırdı anlatamam :)

8 Ekim 2013 21:49

@göktuğ ile hayat Teşekkür ederim, uygulaması da bir o kadar müthiş, imkanınız varsa muhakkak deneyin,Göktuğ da sever eminim :)

21 Ekim 2013 21:15

Harika olmus en kisa surede deneyecegim...ellerine saglik canim..

21 Ekim 2013 22:07

@ATAHAN İLE HAYAT DEMET ÖZGÖL Kesinlikle çok çok memnun kalacaksınız, garantili :) hem temizlik hem kolay kullanım, on numara yani :)

Adsız
21 Mart 2014 03:13

Hayret kimse de sormamış, o şişeleri nereden buldunuz diye :) Bu şişeleri bulmak ölüm, hele boşu yok sanıyorum Türkiye'de. 3'lü parfüm seti demişsiniz de bunun bir markası, adı, linki var mı peki? sevgiler...

21 Mart 2014 06:41

@Adsız hicbir ozelligi yok siselerin, parfumeri reyonunda ki her roll on sisesi isinizi gorur. Kirmizi olan 8*4 tu mesela, diger siselerde Avon:)setlerden cikan rollonlardi biz kullannadigimiz icin birikmisti icini bosaltip boya doldurduk:) gorusmek uzere, sevgiler:)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca