Etka Renk Avında :)

Benim yoğunluğumdan-yorgunluğumdan mı
Yada Etkanın fazlaca hareketlenmesinden mi bilemiyorum ama artık bu tarz aktiviteleri akşam Babayla yapmayı tercih ediyoruz, yada öyle denk geliyor gerçekten bilemiyorum :)
Akşam yemeğini yiyip Dişler Fırçalandıktan sonra başladık çalışmalara
Babacık Etkanın bebeklik küvetine su doldurdu
Ben renkli şekilleri getirdim

Oğulcuk Kuzusu geçti küvetin başına
Zaten her çocuk gibi olayın içinde su varsa bitmiştir artık Etka için
Geri kalan herşey vesaredir hatta :))

Suyun içinden renklerine göre şekilleri avladı bir bir
Sonra ben mutfağı temizlemek için ayrıldım yanlarıdan
Oğulcuk Kuzusu da 40 dakika kadar
Hatta kısaca, üzerinde hiç kuru bir şey kalmayıncaya kadar oynadı
Ama yine de doymadı :))

Bu arada suda avladığımız üç boyutlu geometrik cisimleri Türkiyede www.kirtasiyeofisi.com.tr den almıştık
Çok ilgili bir site :)
Ellerinde bir ürün olmadığı için siparişlerimizi birkaç gün gecikmeli kargoya vereceklerini belirten bir özür telefonu bile almıştık
Biz memnun kalmıştık, burdan da böylece bir teşekkür etmiş olalım kendilerine :))

6 comments

2 Ekim 2013 04:04

eğlenceli:))

2 Ekim 2013 12:17

Allahım,yerim ben o bücürü yaa,Nasılda eğleniyor.Maşallah.Hacercim etkinliklerinize bayılıyorum.Bizde bu aralar küçüğümle renkleri öğreniyoruz.Uzun ve kısa kavramlarını öğreniyor.10 dan fazla sayabiliyor.Yapıyoruz bakalım bişeyler.Bu arada mailin gelmemiş bekliyorum.Sevgilerimle...

2 Ekim 2013 13:37

Cok eylemis etkacim bu etkinlikle aktivitelerinizi merakla bekliyoruz emeginize saglik

2 Ekim 2013 23:56

@Fatos özgür çok teşekkür ederiz teyzesi :)

3 Ekim 2013 00:00

@Şule YANIKHemde nasıl eğlendi sorma, Etkaya su ver zaten gerisini düşünme, saatler geçirir başında :)Maşallah senin ufaklığa da, Yaparsınız muhakkak, hatta aslında çocuklar kendi doğal süreçlerinde öğreniyorlar ,fıtri aslında biraz da , ama desteklemek kuvvetlendirmek adına bizim gayretimiz. canım numaramı şimdi gönderiyorum inşallah,görüşmek üzere inşallah :)

3 Ekim 2013 00:01

@kübra akkoçÇok eğlendi gerçekten,hatta çok uzun zaman olmuştu suyla bu kadar oynamayalı ,o da çok eğlendi bizde :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca