Şekilli Eva Boncuklar

Bugün ailecek dökülüyoruz biz
Baba grip ama öyle böyle değil ,gelmiş geçmiş griplerin en inanılmaz en korkunç şekli :)) Dünya durdu yani o derece :)
Annenin yine boynu tutuldu :(
Etkada da hafif öksürük :((
Hal böyle olunca günün en kolay en sakin oyununu oynayabildik sadece
Bir kaç ay önce bir blogda bu boncuklardan görmüştüm
Boynumu büküp bir gün bizim de olurmu ki  böyle güzel materyallerimiz demiştim.
Kırgızistan Çinin dibinde aslında,hemen yan komşusu ama böylesi şeyler gelmiyor buraya
Kırtasiye ve hobi noktasında çok zayıf gerçekten

Neyse Türkiyede iken www.tahtakalehobi.comdan ( daha sonra bizzat Eminönü Tahtakalede fiyatları sorduğum zaman öğrendiğime göre resmen iki katı bir farkla fazla fazla ödeyerek ) aldığım aktivite malzemelrinden bu boncuklar...(ancak toparlayabildim ,böylesi uzuun karmaşık bir cümlenin sonunda da üç nokta yakışır değil mi :)

Plastik iğneyi de yazın Etkanın Hala kızı Hatice hediye etmişti bize :)
Ona da burdan tekrar teşekkürerimizi gönderelim :)

Plastik iğne ile boncukları bir bir, hatta babası öğrettikten sonra üç üç ipe dizdi Oğulcuk Kuzusu :)
Aslında amaç boncukları bitirmek değil ,beceri kazandırmak desem de üçlü gruplar yapma Etkanın da işne geldi :)

Kalree,Üçnennn,Daaree,Yıldıjjj diyerek dizdi Etka

Bu arada uykuları bir garip dünden buyana
Dün gece 1-4 arası uyanıktı, bugün öğlen uyumadı
Tabi ben isyanlarda... Akşam vaktinde uyudu ama çok şükür,kesintisiz olur inşallah.
Dua bekliyoruz teyzelerden , amcalardan ,kardeşlerden...

18 comments

23 Ekim 2013 23:05

gecmıs olsun. Allah tez zamanda sıfa versın ıns. Bonculklar cok guzelmıs

24 Ekim 2013 00:11

çok geçmiş olsun. Düzelmesini umut ediyorum. Bulmanıza çoook sevindim boncukları. Biz bu boncukları aldığımız yerde bitmişti. Yoksa alıp size yollamayı planlamıştım. :))

24 Ekim 2013 03:58

Gecmis olsun canim bu aralar herkezin ortak derdi grip umarim cabuk gecer biz bu aktiviteyi etamin iynesinle normal boncuk dizmistik ama resmi bulamadigimdan koymadim bloga ama cabalamasi hosuma gitmisti herkeze onerecegim bir aktivite

24 Ekim 2013 04:16

Çok geçmiş olsun canım hepinize.Biz de benzer durumdayız maalesef ben hastalıktan yıkılıyorum paşam yeni atlattı şimdi de direniyor sanırım.Babamızda yanımızda olmadığı için geceleri hepten huzursuz.Allah'tan teyzesi var da sallama seanslarını bölüşüyoruz gece:)
Plastik iğneyi de ilk kez duydum çok güzel birşeymiş

24 Ekim 2013 13:42

geçmiş olsun, hastalıktan değişmiştir belki uyku düzeni de.

24 Ekim 2013 18:42

@emreyle hayat Teşekkür ederim Canım ,bilemiyorum ki hastalıktan da olabilir tabi, geçer inşallah :)

24 Ekim 2013 18:45

@Tuğba Akkaya Maden Babasız günleri geceleri bilirim, inan seni çok iyi anlıyorum Tuğbacım, tez zamanda evinize,düzeninize,Babanıza kavuşursunuz inşallah,insan hem ailesiyle kalmak hem düzenine dönmek istiyor,böle de garip duygular :) aslında ahşap iğne var ama bende nette satışını bulamadım, bu da iyi oldu, teşekkür ederim Canım, öpüyoruz Paşayı :)

24 Ekim 2013 18:47

@kübra akkoç Teşekkür ederim Kübracım, evet full dikkat çabalamaları güzel gerçekten :)

24 Ekim 2013 20:04

@Nihal Baysal Koçer Nihalcim sizin blogda mi görmüstüm inan unutmusum, bende sitede görünce cok sevinmistim. ama yorumun güzel düsüncen beni daha mutlu etti inan ki. tanismiyoruz ama tansisak bu kadar olmazdi belki. kendi cocugunun oyuncagindan bizim de olsun istemissin,ne guzel bir kardeslik ne guzel bir gönül bagi bu,inan cok mutlu ettin beni,cok tesekkurler:))

25 Ekim 2013 00:01

@Yusuf ve Yunus`un annesi Canim cok tesekkur ederim, Etka da bende daha iyiyiz insallah :) tebrik ederim bu arada yarismada ilk 4 e girmssin:)

25 Ekim 2013 19:01

Ailecek geçmiş olsun... İnşallah en kısa zamanda siz sağlığınıza, Etka'da eski uyku düzenine kavuşur canım. Boncuklarınızı da çok beğendim rastlarsam muhakkak alıcam :) Rengarenk ne şirin duruyorlar.
Tekrar geçmiş olsun canım iyi haberlerini bekliyoruz.

Çok geçmiş olsun bende bu boncuklardan ve bu plastik iğneden arıyorum aslında :)
artık yaz bitti kış ayı evde aktivite ayı bizlere
ve nane limon kabuğu biraz tarçın .... :)
Rabbim şifa versin

29 Ekim 2013 21:54

@Ali Kemal Alp Sevim Elifciğim çok teşekkür ederim, bulursunuz inşallah, be Tahatakaleden almıştım,en kötü ihtimal web sitesinden sipariş verirsin :) Daha iyiyiz bu arada,hatta yakında bir süprizimiz bile olacak :)

29 Ekim 2013 22:15

@Bizimkisi Masal gibi biraz... Aynen öyle yazın biz de her gün dışardaydık nasıl olsa kışın eve kapanırız diye :) İğne Halamınızn kızının etamin seti aktivite oyuncağının içinden çıkmıştı hatta bir kaç tane vardı,birini hediye etmişti,boncukları da ben tahtakaleden sipariş verdim ama kırtasiyelerden de alanalar olmuş.bulursunuz inşallah,kız çocuklarının daha çok ilgisini çeker böyle şeyler değil mi :)

31 Ekim 2013 13:26

yeni fark ettin sizi görüşmek üzere bu arada oğlişini öpüyorum :)

2 Kasım 2013 00:01

@meri Teşekkür ederiz, her zaman bekleriz :)

7 Kasım 2013 13:56

@Etkaca

;) bır ıkı oy aldııgmı gorunce dert ettım face de duyurdum o sekılde oldu ;) tesekkur ederım ama ıcerıgın kalıtesınden zıyade cevresı cok olanın kazanacagı bır yarısmaydı

11 Kasım 2013 22:47

@Yusuf ve Yunus`un annesi içerik de olsa yine kazanırdın bence ,deneyimlerinle dolu dolu sayfan. Gururumuz oldun :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca