Çıkartma Aşkına :)

Aslında başka bir sebepten başka bir iş için dışarı çıkmışken önünden geçtiğin kırtasiyede  bir anda 'işte tam da aradığım şey bu ' diyerek yapacağım alışveriş için bile Türkiye de olmayı çok istiyorum.
Uçak korkum ve ailem özlemini de saymıyorum tabi :)

Bu çıkartmaları da tam böyle bir zaman da Ferhat Kırtasiyeden almıştım:))

Boş bir kağıda şekilleri çizdim ve  çıkartmaları Etkaya verdim
Önce ben söyledim Hadi bir tane kare yapıştıralım hadi şimdi bir üçgen gibi

Sonra kendisi seçip çıkartmayı alıp uygun şeklin yanına tek tek yapıştırdı
Arada üzerine denk gelenleri de çıkarıp tekrar karşısına yapıştırdı

Bu aktivite ile amacımız : Erken matemetik öğrenmelerini gerçekleştirmek
Geometrik şekiller arasında ki farkındalığı artırmak
İnce motor becerilerini güçlendirmek.

6 comments

3 Ekim 2013 12:13

Hazırlaması kolay, oyalayıcı bir çalışma gerçekten.Bu çıkartmalar her zaman en çok sevilen oluyor.

Zeynep A.
3 Ekim 2013 14:04

istediğiniz şeyler olunca gönderelim biz size burdan olmaz mı :)

3 Ekim 2013 14:13

@CicidekoHem eğitici hem eğlendirici hem de hazırlaması kolay ,başka ne ister ki bir anne değil mi :))

3 Ekim 2013 14:15

@Zeynep A. Çok teşekkür ederiz bu yorumu almak okumak bile o kadar mutlu etti ki bizi anlatamam :) bu yaz bir yıllık tahmini kırtasiye ihtiyacımızı karşılayıp geldik inşallah, yine de nazik düşünceniz için çok çok teşekkür ederiz :) sevgiler :)

3 Ekim 2013 17:19

Bayıldıııım ve listemize ekledim (; sizden çok güzel aktiviteler öğrendik tekrar tekrar teşekkürler sevgileeer....

3 Ekim 2013 23:39

@Full Time Mom Çok memnun olduk nazik yorumunuz için çok teşekkür ederiz, ufak bir katkımız da olduysa ne mutlu bize , her zaman bekleriz sevgiler:)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca