Tahta Blokları Devir ve Eşleştirme Oyunu :)

Bugün bütün gün Hakan abiyle oynadı Etka
Keyfine diyecek yoktu yani
Akşam babası eve gelince oyunlarını anlattı ,kendince...
Birlikte aldıkları yeşil uçağı gösterdi :)
Akşam yemeğinden sonra da
Planımızda  da varolan çok eğlenceli bir oyun oynadık

Tahta blokları devirme oyunu :)

Oyun zaten çok basit
Ve görüldüğü gibi oldukça eğlenceli

El-göz koordinasyonu gerektiren , sebep sonuç ilişkisi kurulabilen bir oyun olması dolayısıyla da eğitici :)
Oyunun orjinalini Burada  bulabilirsiniz.

Daha sonra birçok sitede rastlaması muhtemel eşleştirme oyununu oynadık
Ayıcığın karnındaki şekile göre aynısını bulup yapıştırdı :)

Oğulcuk Tarihine Not: Yapıştırıcıyı kullanırken şöyle bir yol izliyorsun
Priti dik bir şekilde masana koyuyorsun
Yapıştırmak için priti kağıda sürmektense yapıştıracağın kağıdı prite sürüyorsun, bakalım nereye kadar böyle gidecek :))

Ayıcıklar için www.earlylearningactivities.com bir tık yeterli
Bunun gibi bir çok yazdırılabilir döküman için de www.childcareland.com'a bir göz atın derim :)

18 comments

12 Ekim 2013 00:39

Ne güzel eğlenmiş. Mutluluğu gözlerinden belli. Siteler için de teşekkürler.

12 Ekim 2013 00:48

@Nihal Baysal Koçer rica ederim Nihalcim,ben cok faydalaniyorum, pdf lerde cok kaliteli, renklericok guzel, sizinde isinize yarar insallah.bu arada oyunu tavsiye ediyorum gercekten cok eglenceli:)sevgiler

12 Ekim 2013 02:23

cok guzelmıs. Maasallah Etkaya benımkıler olsa blokları daha once devırmek ıcın ortaya dalıp ayaklarıyla herseyı devırırlerdı :)))

12 Ekim 2013 08:25

Hacercim bu tahtalarla benim kızlar da oynamaya bayılıyor.Hatta kavga bile ediyorlar,paylaşamıyorlar :) oh oh Etkacığım yine ne güzel eğlenmiş öyle.sevgiler...

12 Ekim 2013 08:54

@Yusuf ve Yunus`un annesi :)) iki erkek çocuk ,yaşları da birbirine yakın olunca bu tarz kareler kaçınılmaz oluyordur değil mi :))Çok teşekkür ederim Denizciğim yorumun için,sevgiler :)

12 Ekim 2013 08:58

@Şule YANIK iki çocukla herşey çok güzel olduğu kadar da zor anlaşılan :) Teşekkür ederim Canım yorumun için, eğlendi hamdolsun ,hazır bloklarınz da varmış kesinlikle tavsiye ederim ,birlikte oynamış olurlar hem de :))

13 Ekim 2013 00:45

Ne guzel eglenmissiniz yine. ..masallah akıllı etkaya..

13 Ekim 2013 03:33

Ben bu oyuna bayıldım bayram dönüşü listeye alıyorum :)

13 Ekim 2013 12:30

@Tuğba Akkaya Maden :) hadi bakalim simdiden iyi bayramlar iyi eglenceler size oyleyse ,sevgiler :)

13 Ekim 2013 12:36

@Feza Kıral aslinda akilli ama karakteri cok zor bir cocuktur Etka,bakmayin oyle sakin oturduguna:) cok tesekkur ederim yorumun icin canim,gorusmek uzere :)

13 Ekim 2013 21:37

http://orgu-ve-dantel-ornekleri.blogspot.com/2013/09/geometri-sekiller-ile-ev-yapm.html

bu blogta sizin yazınız izinsiz kullanılmış.Lütfen Google a şikayet edip bu emek hırsızına haddini bildirir misiniz?

14 Ekim 2013 00:11

@dnz :))) inanamıyorum ya , hem de olduğu gibi kopyalanmış :)) ne diyeyim bilemiyorum :)) bu arada size hassasiyetiniz ve özverinizden dolayı çok teşekkür ediyorum, bir kaç gündür benzer bir durumla uğraşıyoruz, ünlü bir alışveriş sitesinde Etkanın fotoğraflarından kullanılmış,tevafuk haberimiz oldu, şikayet ettik kaldırıldı, da bu kadarına ne yapılır bilemedim :))takılsın arkadaş kendi aleminde :))

14 Ekim 2013 00:54

@Etkaca

Google'da hak sahibi olduğunuzu belirten bir form doldurursanız size ait yayını kaldırırlar o blogdan veya bu blogu olduğu gibi ortadan kaldırırlar.Ayrıca bu kişi sadece sizin emeğinizi değil başka insanların da emeğini çalıyor.O yüzden ben şikayet etmenizi tavsiye ederim.Kendi halinde takılmasın bence :)Ayrıca ben bir arkadaşım adına bu blogu şikayet etmiştim.Hak sahibi ben olmadığım halde çaldığı yazıyı blogundan hemen kaldırdırlar ve isteğimi dikkate alıp hemen geri dönüş yaptılar ingilizce olarak.Sonuçta bu bir hırsızlık.Siz değerli vaktinizi emeğinizi harcıyorsunuz.Kimsenin bunu çalmaya hakkı yok.

14 Ekim 2013 02:32

Gene listeye eklenecek bir aktivite (; ayıcık şekillerinize bayıldım ve hemen yarın yapmak için kolları sıvıyorum... Bu güzel paylaşımlarınız için tşkler....

14 Ekim 2013 18:04

@dnz bahsi geçen bloga biraz baktim da genel olarak yazilarin tamamini kopyaliyor,bir çok blogtan yazi almis ,sanki bir depolama alani olusturmus gibi. ama inanin kaldirmasi için ugrasacak ne zamanim var ne de sabrim , kendinden baska kimseyi kandiramaz , kaldi ki eger cocugu varsa da bu bahneyle biraz vakit gecirdiyse göz yummak icin yeterli bir sebep bana göre , ilginiz icin tesekkür ediyorum, durumu esime havale ettim,O gereken yerlere mail yazacak insallah :) görüsmek üzere :)

14 Ekim 2013 22:14

@Full Time Mom tesekkur ederim size de simdiden iyi bayramlar iyi eglenceler diliyorum :)

15 Ekim 2013 05:16

hakikaten çok eğlenceli görünüyor ama ben en çok yakışıklı kuzunun yapıştırıcıyı kullanma tarzına takıldım :))) güzel annesi,en sıcağından öper misin yerime etka'yı :) sevgiler

15 Ekim 2013 12:39

@göktuğ ile hayat memnuniyetle dilegini yerine getirdim canim :)) eglenceliydi gercekten, denemenizi tavsiye ederim , eminim Göktug da sevecektir :) iyi bayramlar :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca