YUKAKİDS- DİKKAT AKADEMİSİ

Daha önce ki adeda kampanyasından o kadar çok çocuk mutlu oldu ki, o kadar çok annenin güzel mesajlarını aldım ki:) Hiçbirşey de yapmadım oysa ,sadece kampanya indirimi için grupları toparlamak için uğraştım ve yayınevi ile görüştüm. Ama her aldığım teşekkür mesajı ile  iyi ki de uğraşmışım dedim:) Ve bir çok anne baba başka kampanyalardan haberdar olursanız lütfen paylaşın demişti
Bana yeniden böyle bir kampanya yazısını yazdıran en büyük sebep, işte o musmutlu çocuklarla mutlu olan anneler-babalar :))
Geçen haftalarda facebookda ki  Etkaca sayfamızda 'Havalar soğuyor, kış kapıda, malum uzun geceler, çocuklarımızı televizyona mahkum etmek istemiyorsak Yukakids'in bu kampanyası tam da bize göre oldu' yazmıştım :) 
Yukakids ürünlerini inceledim ,kullanan annelerin yorumlarını okudum ve yayınevi ile birkaç mail den sonra bir kampanya listesi gönderdiler. 
Yukakids'in ürün yelpazesi çok geniş. benim en çok hoşuma giden tarafı da bu oldu, bu yüzden Ürün gruplarına göre ayırıp yayınevinden aldığım tanıtım bilgilerine göre buraya yazmaya çalışacağım,
Sipariş vermek isterseniz 
*Adres ve telefon bilgilerinizi
*Hangi ürünleri istediğinizi
*Ödemeyi nasıl yapacağınızı: havale ya da kapıda (kapıda yapılan ödemelerde ayrıca +5 tl ödenecekmiş )
*50 Tl ve üzeri alışverişlerinizde de kargo ücretsiz
*Ödeme kapıda yapılacaksa  kredi kartı ya da nakit şeklinde belirtip facebookdan 
Etkacaya mesaj ya da etka.dogan@gmail.com a mail atmanız yeterli :) 

DİKKAT AKADEMİSİ SETLERİ
Satışta ki fiyatı 90 tl. Grup indirimi ile bize 60 tl:)



*Her bir set 4 kitap, toplam 520 sayfadan oluşuyor.
*Kitapların en önemli özelliği, her sayfada iki farklı alıştırmanın yer almasıdır. 
*Temel alıştırma görsellerle zenginleştirilmiş ve sayfanın bütününe yayılmıştır. İkinci alıştırma ise, her sayfanın alt kısmındaki renkli şeridin içinde yer almakta; bilişsel gelişimi ve okul derslerini destekleyici özelliğe sahiptir.
*Özellikle televizyon, PC oyunları gibi ve diğer olumsuz çevre koşullarından dolayı oluşan dikkat eksikliği ile çeşitli etkenlerden kaynaklanan öğrenme sorunlarını azaltmayı hedeflemektedir. Böylece çocuklar var olan gerçek potansiyellerini ortaya koyabilme olanağına sahip olacaklardır.
*Kitaplar yatay olarak tasarlandığı için kullanımı oldukça kolaydır.
*Alıştırmaları büyük bir keyifle yapacak olan çocuk, hem birçok bilgiyi hem de bilgiye ulaşmanın yolunu öğrenerek gelişecektir.
*Kesintisiz ve kalıcı öğrenmeyi amaçlayan setlerimizin genel yararlarını şu kavramlarla özetleyebiliriz:
Görsel Dikkat - Aritmetik dikkat - Motor Dikkat - İşitsel Dikkat - Muhakeme - İlişkilendirme - Hafıza - IQ - Konsantrasyon - Motivasyon


Dikkat Akademisi İç Sayfalarından Örnekler


DİKKAT GELİŞTİRME SETLERİ
Satışta ki fiyatı 50 tl. Grup indirimi ile bize 40 tl:)


Çocuğun gelişim sürecinde, bu setlerle elde edilebilecek kazanımları şöyle sıralayabiliriz.
*Varlıkları ve işlevlerini tanıyarak çevresiyle ilgili farkındalık düzeyi artar.
*Dikkat süresi artar ve böylece akademik çalışmalarda dikkatini devam ettirir.
*Benzerlik ve farklılıkları ayırt eder.
*Varlıkları biçimlerine ve işlevlerine göre sınıflandırır.
*Muhakeme ve ilişkilendirme yetisi gelişir.
*Görsel hafızası ve algısı gelişir.
*Dinleme becerisi artar.
*El göz koordinasyonu desteklenir.
*Görme alanını daha etkin kullanır.
*Ayrıntılara dikkat eder.
*Yaratıcılığı gelişir, özgüveni yükselir.
*İnce motor becerileri gelişir.
*Genel olarak bilişsel gelişimi desteklenir ve başarıya giden yolda eğlenerek ilerler.


Dikkat Geliştirme Seti İç Sayfalarından Örnekler


ZEKA GELİŞTİRME SETLERİ
Satışta ki fiyatı 60 tl. Grup indirimi ile bize 40 tl:)

Her çocuğun zeka gelişimi bir diğerinden farklıdır; ancak çocuklar yüksek bir zeka potansiyeliyle dünyaya gelirler. Bu potansiyel gelişmeye ve değişmeye uygundur. Bu bağlamda çocukluk dönemi oldukça önemlidir ve çocuğun var olan zeka potansiyelinin ortaya çıkarılması için kaçırılmaması gereken bir fırsattır. Eğer çocuğun zeka potansiyeli ortaya çıkarılmazsa zamanla körelir.
Zihinsel gelişimdeki bazı sorunlara bağlı olarak görülen dikkat ve öğrenme sorunları, okul öncesi dönemde fark edilip müdahale edildiğinde ciddi düzeyde iyileşmeler görülmektedir. Bu dönemde özellikle zeka gelişimini destekleyici çalışmalar büyük önem taşır. Bu sebeple çocukluk döneminde çocuğun zeka gelişimi tesadüflere bırakılmamalı ve çocuk kaderine terk edilmemelidir.
Her ne kadar çoklu zeka kuramıyla birlikte, IQ’nün zihinsel bütünlüğü ifade etmediği ileri sürülse de eğitim sistemindeki değerlendirme ölçütleri bu doğrultuda değildir. Elbette ki, tüm zeka alanlarını destekleyici çalışmalar yapılmalıdır. Çocuğun gelişimi bir bütün olarak desteklenmelidir; ancak IQ’yü geliştirici çalışmalara daha çok ağırlık verilmelidir. Zaten yüksek bir IQ’ye sahip olan çocukların diğer alanlardaki başarısı da yüksek olur. Bu set genel olarak IQ’yü geliştirici egzersizlerden oluşmaktadır.  Ancak diğer zeka alanlarını destekleyici etkinlikleri de içermektedir. 



Zeka Geliştirme Setleri İç Sayfalarından Örnekler



Ayrıntılı bilgi için  www.yukakids.com 'a bakabilirsiniz.

10 comments

Adsız
14 Kasım 2014 02:01

Daha once adeda dikkati geliştirme setini kullandik simdi dikkat akademisi ve zeka gelistirme seti arasında kararsiz kaldim 5yaş inda icerigi daha ayrıntıli inceledeyseniz onerinizi almak istiyorum

14 Kasım 2014 13:24

Merhaba,
Bilgi verdiğiniz ve bu kadar emek harcadığınız için teşekkürler. Kızım 18 aylık. Henüz renk ve sayı çalışmalarına başlamadık. Hangi seti alabilirim. Kafam karıştı :) Bu setler hangi yaşa hitap ediyor acaba?

14 Kasım 2014 15:09

@Adsız Merhabalar, Dikkat akademisi 1. sınıftan başlıyor. Dikkat geliştirme ve Zeka geliştirme setleri arasından tercih yapmanız gerekirse Zeka geliştirme setini tercih edin derim. Birebir karşılaştırmadım ama bana gelen iç sayfalarına göre Zeka geliştirme seti daha renkli ve daha çok ilgisini çekecektir diye düşünüyorum:)

14 Kasım 2014 15:10

@Gözde TATLIDIL Gözde Hanım, Allah bağışlasın evladınızı, 18 ay için Q Bebek eğitim setini inceleyin bence, kartlar renk şekil gibi gruplara ayrılıyor. Tam da bu aşamada işinize yarayacaktır diye düşünüyorum:)

Adsız
14 Kasım 2014 15:53

Teşekkür ediyorum o zaman isteklerimi malinize atarim

Adsız
16 Kasım 2014 03:01

oglum 3 yasina girecek hangi seti onerirsiniz. ilk defa boyle bir set alacagiz da bilemedim simdi...

26 Aralık 2014 15:38

ikiz bebeklerim 28 aylık hangi seti önerirsiniz?

13 Kasım 2015 16:49

@Adsız Tamam, bekliyorum, Siparişlerinizi listeye ekleyip ulaştırırız.

13 Kasım 2015 16:49

@Adsız 3 yaş için kutu oyunlarını tavsiye ediyorum, çok eğlenceli oyunlar var:)

13 Kasım 2015 16:51

@hh Merhabalar, Q bebek eğitim seti, eğitim kartları çok eğlenceli, tavsiye ederim, buarada maşallah ikiz kuzularınızı öpüyoruz:)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca