Hamur Adamlar

Sevgili Etkaca, Etkama hatıra kalsın niyetiyle başladık sana yazmaya
Ama son zamanlarda ihmal ediyoruz sanki seni,değil mi:(
İşlerin yoğunluğu ,koşturmalar içinde kullanımı daha pratik gelen instagram senin yerini asla dolduramaz bizim için
Orası fotoğraf albümü gibi sadece bak gerçekten
Evet Etkayla oyunlarımızı buraya yazmadan instagramda paylaştığımız doğrudur, ama bak ilk fırsatta buraya da kaydediyorum,çalışıyorum...
Sen üzülme ,boynun bükük kalmasın
Ben yine her gece buraya bakmadan uyumuyorum 
Kimler ziyaretimize gelmiş, ne yorumlar yazmış tek tek inceliyorum:)
Sen ilk göz ağrımızsın bizim tıpkı Etkamız gibisin...
Etkamın 15. yaş gününe kadar bana/bize emanetsin, UNUTMADIK !
Öyleyse birikmiş yazıları yavaş yavaş kaydetmeli...

Oyun hamurlarından hamur adamlar yaptık, hepsine tek tek isim koydu bir de
Tanıştırıyım efem:)
1. Hamur göbüş
     2. Hamurdan Dede
     3. Hamur Cavanar 
Evet yaklaşık 3 yıldır oyun hamurlarımızı kendimiz yapıyoruz
Bir aydan dahauzun süre kullanıyoruz.
sonra yenisiyle değiştiriyoruz:)
Bu turuncu hamur için toz içeceklerden kullandık, portakallı olanı:)
Mis portakal kokulu bir hamur elde etmiş olduk :)
Hem katkısız-doğal hem ekonomik,e daha ne olsun değil mi:)
Maliyeti yaklaşık olarak 1lira olan bu hamuru yapmak isterseniz Tarif Burda...

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca