Obje Boyama

Ahh be Kuzum,keşke daha çok zamanım olsa da daha fazla şey yazabilsem..
Daha çok anı ,daha çok an'ı anlatabilsem, biriktirebilsem ..
Ama inan olmuyor, yetemiyorum, yetişemiyorum...
'Az' 'Hiç'den iyidir diyorum yine de..

Geçenlerde yaptığımız obje boyama ,aradan geçen bilmem kaç gün sonra ancak bugün yazabiliyorum..

Hatta bu topları taa önce ki sene yazın Türkiye'den almıştım, o derece bir zamansızlık:)

Strafor topları sulu boya ile boyadı, 

Arada parmaklar da boyandı tabi, ama olsundu, her sanat eserinin arkasında birkaç kirli parmak yokmuydu :)) 


4 comments

7 Aralık 2014 20:49

Canım çok şeker olmuş. Ellerine bak kuzunun

8 Aralık 2014 11:27

@Nihal Baysal Koçer Teşekkür ederiz Teyzesi, pek hoşlanmıyor ellerinin kirlenmesinden, hemen yıkatmak istiyor, hatta elleri boyanacak diye çok çekiniyor ama zamanla aşar inşallah:)

10 Temmuz 2015 13:44

bence zamanla aşar

13 Kasım 2015 16:18

@Nihal Baysal Koçer İnşallah:)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca