Ve Ben Bir Yaprak Daha Dökerim...


Uykusuzluktan kızarmış gözlerin
Oynamak istediğin için hırçınlığın...
Yatağına yatınca , al anne kaadıy , yaaın oynayız deyip elime tutuşturduğun küçük top...
Topu bırakır bırakmaz elimi sıkıca tutup dakikasında uykuya geçişin...
Seni öpüp koklayıp, okuyup üfledikten sonra, yanından kalma girişimim sonucu beni bitiren cümlen...
Uykunu bölüp,gözlerini açıp, başını hafifçe kaldırıp söylediğin o üç kelime...
'Anne ,gitme, tamam mı!'
Ve ben bir yaprak daha dökerim...
Bir yanımsa bahar bahçe...
Mutlu olmakla karışık bir hüzün...
Annnelik biraz yürek yangınıymış meğer, biraz iç sızısıymış...
Gider miyim kuzum,  gitsem bile gittiğim yer de senin yanın değil mi!
Sen koy başını yastığa, yanındayım bak, elim elinde, huzurla uyu Meleğim...

6 comments

24 Kasım 2014 02:00

canım... ben de her gece uykuya daldığında, onu yatağına koyup işlerime bakmak ve yerimden kalkmadan saatlerce kollarımda tutup koklamak arasında gidip geliyorum:)

24 Kasım 2014 04:02

İçim titredi okurken Hacercim, ne güzel yazmışsın :) Uyusunlar huzurla, anneler hiçbir yere gitmez-gidemezler ki...
Öp benim için o güzel ellerinden kuzunun...

25 Kasım 2014 16:25

@İlke'nin Günlüğü annelik hep böyle benzer ikilemler arasında gidip gelmek galiba:)

25 Kasım 2014 16:26

@Esen Can öperim tabi:)

1 Aralık 2014 19:15

her sabah işe gelirken hissediyorum o sızıyı...tatlı uykusunun arasında gözlerini aralayıp 'anne işe gitme taammmı?' deyişi ve karşısındaki cevap veremez tavrım...kalbim seninle ve ben yine senin için gidiyorum be güzel gözlüm...rabbim kavuşulmayacak ayrılık vermesin...

8 Aralık 2014 11:17

@hilal yılmaz Amin , biz hep birlikte çıktık evden şimdiye kadar, 3 yaşına kadar ben de evdeydim zaten, çok zordur tahmin edebiliyorum,Allah sabır versin:)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca