Q BEBEK EĞİTİM SETİ

Daha önce ki adeda kampanyasından o kadar çok çocuk mutlu oldu ki, o kadar çok annenin güzel mesajlarını aldım ki:) Hiçbirşey de yapmadım oysa ,sadece kampanya indirimi için grupları toparlamak için uğraştım ve yayınevi ile görüştüm. Ama her aldığım teşekkür mesajı ile  iyi ki de uğraşmışım dedim:) Ve bir çok anne baba başka kampanyalardan haberdar olursanız lütfen paylaşın demişti
Bana yeniden böyle bir kampanya yazısını yazdıran en büyük sebep, işte o musmutlu çocuklarla mutlu olan anneler-babalar :))
Geçen haftalarda facebookda ki  Etkaca sayfamızda 'Havalar soğuyor, kış kapıda, malum uzun geceler, çocuklarımızı televizyona mahkum etmek istemiyorsak Yukakids'in bu kampanyası tam da bize göre oldu' yazmıştım :) 
Yukakids ürünlerini inceledim ,kullanan annelerin yorumlarını okudum ve yayınevi ile birkaç mail den sonra bir kampanya listesi gönderdiler. 
Yukakids'in ürün yelpazesi çok geniş. benim en çok hoşuma giden tarafı da bu oldu, bu yüzden Ürün gruplarına göre ayırıp,yayınevinden aldığım tanıttım bilgileri ile buraya yazmaya çalışacağım,
Sipariş vermek isterseniz 
*Adres ve telefon bilgilerinizi
*Hangi ürünleri istediğinizi
*Ödemeyi nasıl yapacağınızı: havale ya da kapıda (kapıda yapılan ödemelerde ayrıca +5 tl ödenecekmiş )
*50 Tl ve üzeri alışverişlerinizde de kargo ücretsiz
*Ödeme kapıda yapılacaksa  kredi kartı ya da nakit şeklinde belirtip facebookdan 
Etkacaya mesaj ya da etka.dogan@gmail.com a mail atmanız yeterli :) 

Yuka Kids Dikkat Akademisi İçin Tıklayınız :)
Yuka Kids Kutu Kart Oyunları İçin Tıklayınız :)

Q BEBEK EĞİTİM SETİ
Satışta ki fiyatı 80 tl. Grup indirimi ile bize 60 tl:)

Q BEBEK EĞİTİM SETİ KULLANICI REHBERİ
Q Bebek Eğitim Setimiz 12. Ayını doldurmuş bebeklerimizin her alanda gelişimlerini desteklemek için özel olarak hazırlanmış ve benzeri olmayan bir eğitim materyalidir.Q Bebek Eğitim setinde, Renkler, Şekiller, Sayılar, Eşleştirme, Kavramlar, İlişkilendirme ve Parça bütün konu başlıklarına ait 105 adet 9x9 cm ölçülerinde kalın mukavva kart bulunmaktadır.
Kartlar ailelerimizin 12. Aydan itibaren kullanımına ve bir kart grubundaki çalışmayı bitirip, diğer gruba geçip çalışabilmesine uygun olarak hazırlanmıştır.Kullanılan renklerindeki canlılık ve çizimlerdeki içerikler, kartların bebeğinizin dikkatini kolayca çekebilmesini sağlayacaktır.
Q BEBEK Eğitim Kartları ailelerimiz , okul öncesi eğitim ve özel eğitim kurumları tarafından rahatlıkla kullanılabilecek şekilde hazırlanmıştır.Bebeğiniz için her alanda fayda sağlayacak olan Q BEBEK Eğitim Setimiz ailelerimiz, öğretmen ve eğitimciler  için  kaliteli zaman geçirmekle birlikte  eğlenceli ve eğitici yönüyle çok önemli bir eğitim materyalidir….
Aşağıda belirtilen oyunlar örnek olarak verilmiş olup , kart oyunlarını isteğinize ve ihtiyacınıza göre farklı birçok etkinlikte geliştirilebilir.
13. Ay itibari ile kullanıma başlanabilir.
Şekiller : Bebekler doğduklarından itibaren çeşitli şekillerle karşı karşıyadır. Şekil ve büyüklüğün algılanması erken yaşta algılanmaktadır. Bebeğinin oyunlarının çoğunu şekil bilgisi oluşturmaktadır. Bebekler elleri ve ağızlarıyla şekil bilgisi edinmekte ve bunları öğrenme de merak duymaktadır. 
Uygulama 1:Bebeğinizle birlikte şekil kartlarını inceleyiniz. Kartları göstererek şekillerin isimlerini doğru telaffuz ederek söyleyiniz. Bebeğinizin görmesi için kartı dik şekilde tutunuz.
Uygulama2:Kartları masaya yerleştiriniz. Ve bebeğinizden üçgen  olan kartı vermesini  isteyiniz. Üçgen şekil resmi olan kartı verdiği zaman alkışlayınız.
Uygulama 3:Bir poşetin içerisine şekil  kartlarını koyunuz. Ve bebeğinizle poşetin içinden bir tane sırayla seçip,şeklin  ismini söyleyiniz.
Uygulama 4 :Masaya kartları ters şekilde kapatınız. Ve bebeğinizle sırayla çevirip,ne şekil olduğunu söyleyiniz. 
Uygulama 5:Bebeğinizle birlikte şekle bakınız. Ve etraftaki şekle benzeyen nesneleri bulunuz.

 



14. Ay itibari ile kullanıma başlanabilir.

Sayılar :  Sayılarla ilgili ilk deneyimler büyük ölçüde çocuğun algısal gelişimine ve somut nesnelerle deneyimlerine dayanan miktarla ilgili deneyimleridir.  Bebeklerin sayısal farklılıklara odaklana bildiği gözlenebilir. Bebeklerde sayı gelişimi,sayısal farklılıklara dikkat etme, çok ve azı ayırt etme ,yetişkini taklit ederek sayma ezbere ritmik sayma görülebilir.

Uygulama 1:Bebeğinizle kartlara bakınız. Ve kartların arka tarafında bulunan nesnenin kaç tane olduğunu sorunuz. 

Uygulama 2: Bir kartı seçiniz. Ve arkasında kaç tane nesnenin olduğunu bebeğinizle sayınız. Bir sepetin içerisine o karttaki nesne kadar  elma,top,lego ya da nesne  koyunuz. Ve birlikte sayınız.



Q BEBEK EĞİTİM  KARTLARI
Satışta ki fiyatı 60 tl. Grup indirimi ile bize 50 tl:)
-Kart ebadı: 12x13 cm 
-Kart cinsi: Bristol karton 
-Kart sayısı: 100 adet 
-Kutu: Mukavva - magnet kapaklı 
-Yaş grubu: 12+ ay 

Eğitim Kartlarının içerisinde İFADELERİM, TAŞITLAR, OYUNCAKLARIM, KIYAFETLERİM, HAYVANLAR 1, HAYVANLAR 2, GIDALARIM, BENİM ODAM, DÜNYAMIZ, EŞYALARIM ana başlıklarında 10’ar adet kalın karton kart yer almaktadır.Kartların gerçek  fotoğraflarından oluşması sebebi ile bebeğinizin gerçekle aynı olan insan, hayvan ya da nesneyi görünce somut şekilde incelemesini sağlayacaktır.Resimlerdeki sadelik ,renklerdeki canlılık ve kullanılan fotoğraflar eğitim kartlarının bebeğinizin dikkatini kolayca çekebilmesini sağlar.
Tüm kartların arka sayfalarında kullanılan nesne, insan ya da hayvan ile ilgili sorular ve cevaplar yer almaktadır. Bebeğinizin 9. aydan itibaren konuşmaya hazırlık safhasında kartlardaki cevaplar ile 15. aydan itibaren konuşmaya başladıktan sonra da sorular ile dil gelişimine destek olabilirsiniz.






Q BEBEK İLK KUKLALARIM
Satışta ki fiyatı 30 tl. Grup indirimi ile bize 25 tl:)

Kuklalar Bebek ve çocukların Yaratıcılıklarını Geliştirir.
Kuklalarla oyun ,bebek ve çocukların hayal gücünü, yeteneklerini ve yaratıcı düşünmeyi geliştirir.
Bebek ve çocuklara sunulan farklı kukla karakterleri onların hayal dünyalarının kapılarını aralamaya yardım eder.
Bebek ve çocuklar kuklalarla oynarken hayal güçlerini kullanırlar. Yaratıcılıklarını geliştirirler.
Kuklalar Bebek ve çocukların Dil Gelişimlerini Destekler.
Setin içinde bir uygulama rehberi ve bir CD de mevcuttur.


Q BEBEK İLK KARTLARIM
Satışta ki fiyatı 25 tl. Grup indirimi ile bize 17 tl:)
20 adet kalın bristol kart. (700 gram bristol karton) 
*Kartlar 12X13 cm ebadında. *Kalın kapaklı lüks kutulu. 
*İçerik Gruplar: AİLEMİZ - 3 kart : DUYGULAR - 4 kart MESLEKLER - 7 kart :
:HAYVANLAR - 10 kart 
Yeni doğmuş bir bebeğin retinası sadece ışık ve karanlığı ya da siyah ve beyaz arasındaki çok güçlü karşıtlıkları (yüksek kontrastı) algılayabilir.İlk üç içerisinde bebek tarafından görülen siyah ve beyaz görüntüler bebeğinizin retinası üzerinden beyine çok önemli görsel sinyaller gönderir. İşte bu güçlü sinyaller bebeğinizin beyin gelişimini artırmak ve görsel gelişimini hızlandırmak açısından çok önemlidir. Üçüncü aydan sonra görsel uyarıcı olarak siyah ve beyaz rengin arasına kırmızı da katılır.Dünya üzerinde yapılan araştırmalar da ilk 6 ayda yüksek kontrastlı objeler görmesi sağlanan bebeklerde görsel uyarılmanın artması sonucunda beyin gelişiminin hızlandığı gözlenmiştir.İşte bu nedenlerle dünya üzerinde “Yeni Doğan Yüksek Kontrastlı Erken Uyarılma Kartları” olarak örneklerini bulabileceğiniz bu seti “Q BEBEK İLK KARTLARIM” serisi olarak 0-6 ay arasındaki bebeklerimiz için hazırlandı.Q BEBEK İlk Kartlarım içeriğinde arkalı önlü özel olarak hazırlanmış 20 kart ve 40 resim ve asma halkası bulunmaktadır.


Bu da bütün ürünlerin indirimli listesi, detaylı bilgi için www.yukakids.com'a bakabilirsiniz :)

2 comments

17 Aralık 2014 12:03

Bu guzel blogun takipcisi oldum. Yaptiginiz etkinlikleri keyifle takip edecegim. Benim oglum kucuk ama ilerki zamanlar icin cok yararli olacak. :)
İlginizi cekerse ben de bloguma beklerim. Guzellik uzerine yazilar yaziyorum. Sevgiler..

13 Kasım 2015 16:55

@Gulsah Meral Sebgili Meral çok teşekkür ederim güzel yorumun için, her zaman beklerim:)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca