Yine Yeni Bir Sarı Günü

Ayın son haftasında son 'Sarıya Özel' çalısmalarımızı yapıyoruz.
Orijinalini 'learning4kids' de gördüğüm bu oyun gercekten cok hoşuma gitmişti.
Biz daha sade ve Etka'ca'sını yaptık.
Rulo kağıtları sarı guaj boya ile boyadım. Farklı uzunluklarda rulo bulamayınca bende rulalorı farklı yukseklikte yerlere yapıştırdım.  Böylelikle aynı mantığı da yakalamış olduk:))



Ponponları canım sıkıldıkça ben yapıyorum :) ama o da sabır işi; bi' kaç yapıp bırakıyorum:)
Bunlar da sarı ipten şimdiye kadar yapabildiklerim.

Oyun görüldüğü üzere cok basit
Rulolardan ponponları atıp altındaki kâseye düşürmek :))



Ponponları böyle aldı 


Böyle attıı:))


Böyle düşmesini izledi:))


Böyle enn yuksekte olana ulaşmaya çalıştı

Mutluluğun resmini çekmediğim için burda yok ama gerçekten çok eğlendik :))

5 comments

27 Kasım 2012 15:24

güzel bir oyun, çocuklar eğlenince, mutlu olunca, insnaın tüm yorgunluğuna değiyor değil mi..

27 Kasım 2012 19:01

Yine harika olmuş.Bayılıyorum çalışmalarınıza.Geçen aktivite panonuzu yaptık.Ama bizim oğlana geç kaldık anlaşılan fazla dikkatini çekmedi.Bol etkinlik dolu zamanlarınız olsun :))

28 Kasım 2012 13:59

Canım cok tesekkur ederiz. Şimdiler de daha dikkatli ve severek ilgilenmeye başladı Etka. Dediğin gibi gunün sonunda yorgun ama cok mutlu oluyorum:))

28 Kasım 2012 14:02

Bora biraz 2 yaş karmaşası biraz sizinle olma istegi ile ilgilenmemistir bence:)) olsun anne baba sevgisi yeter dimi Bora Kuşum :)

30 Kasım 2012 23:11

Baaayilllldimmmm !!!!! :)) Hemen yarin oynuyoruz ins.hatta bu aksam bile olabilir.ellerinize.yureginize.nesenize saglik:)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca