Çerçeve Yapıyoruz!

Kasım ayı Sosyal Bilimler  konumuz 'Aile' malumunuz.
Bizde bu hafta ailecek çekilmiş bir fotografımıza çerçeve yapalım dedik.



Önce bu renkli simli eva süngerlerden şekilli  makas ile küçük şeritler kestim( eva sungerleri NT kırtasiyenin Bişkek'te ki şubesinden almıştım, iyi ki de almışım:))
Bir kaç renkli kağıt da kestim yanında.


Oturduk masamıza.
Sağ sırayı ben yapıştırdım:))
Diğer kısımlarda kağıda yapıştırıcı sürdüm Etka yapıştırdı.



Biraz yapıştırdı biraz yapıştırdıklarını söktü derken çerçeveyi tamamladık.



Bu bitmiş hali..
Etka'nin elinde ki aile resmimizi de ortasına yapıştırdık:))
Renkli renkli ışıl ışıl aile çerçevemizi odasında duvara yapıştırdık..
Akşama babaya surpriz:))
Enn sevdiğimiz:)

2 comments

20 Kasım 2012 13:48

Super... cok pek Cek annelere (Cek Cumhuriyeti) simdi bile ilham kaynaginisiniz... ben dün kesfettim sizi, ellerinize saglik...

20 Kasım 2012 14:02

:)) sevgili Silvie yorumun o kadar mutlu etti ki anlatamam. Evet iki gündür Cek'den inanılmaz bir yoğunluk var:)) anlayamadım bende..
Bu arada Türkçe cok guzel ifade etmişsin!
Benimde cok sevdiğim bir arkadasım Prag'da Türk kolejinde öğretmen:)
Sevgiler

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca