AAA Mööcük Bize Gelmiş :)

Drama yerinde kullanıldığında en güzel öğretim tekniği bence.
Özellikle kukla oynatarak yapılan drama uygulamaları öğrenmeyi içselleştirmenin en kolay yolu.
Aslında çoğu yerde kullanıyoruz drama tekniğini. 

Ellerini yıkamak istemeyen Etka'ya sabun der ki :)) 
-Etka benimle oynarmısın :) 
-aaa bak oğlum sabun seninle oynamak istiyor,hadi elinde kandırmaca oynayalım :))

Çekmecelere rahat vermeyen Etka'ya çekmeceler konuşturulur 
-'lütfen Etka abi bizi kapat,çok üşüyoruz.. 
-Hadi hemen kapatalım oğlum bak çok üşümüşler :))

Çatal-kaşık,tencere-tava Etka'nin zulmünden sonra dile gelir :)) 
-'yuvamızda olmak istiyoruz. Bizi evimize götürürmüsün Etka abi lütfen :))
- Ayy yazııık hadi evlerine götürelim oğlum :))

Örnekler uzaar gider böyle :)



Bugün de çok sevdiğimiz kuklalarla sevgili İneği konuşturup tanıttık Etka Bey'e.
Merhaba Etka. Benbir ineğim.Ot yerim süt veririm. Sütümü içen çocuklar çok sağlıklı çok neşeli olur. Hadi sen de iç sütümden :)


E kırmayalım dedik İnekciği: önce sütünü sağdık ' bııızztt,bııızztt,bııızztt' :))


Sonra içtik bir güzell. ohhh yarasın oğluma :)
İnekcik haklıymış, bir neşelendik,bir neşelendik sormayın:))


Kuklayı Etka'ya taktık,o kendince bir seyler konuşturdu:))
Babasına mööö ile karışık bööö yaptı :)


Saolasın sen Mööcük :)
Artık bu hafta bizimlesin :))

11 comments

22 Kasım 2012 23:49

ne güzel etkinlikler bunlar böyle ..bi 2 yaş fıstığıda bendevar sürekli yeni faaliyetler araştırıyorum buyüzden..çok güzel paylaşımların var emeğine sağlık..kukla bizde yeni edindik buarada.At kuklası :)faaliyet kareleri yakında blogda olur bekleriz sevgiler Etkaya öpücükler :)

23 Kasım 2012 00:47

Kuklalarla gercekten cok eğleniyoruz. Dikişle az cok yakınlığın varsa kendi kuklalarınızı da yapabilirsiniz.. Merak saldım ben bu ise ama şu dikme işi olmasa:))
Blogunu ve sevimli kızını takipteyim:)
Sevgiler

23 Kasım 2012 02:04

Çok güzel bir uygulama bence de, çok güzel anlatmışsınız...İneğiniz de çok sevimli sevsinler... :)

23 Kasım 2012 13:06

Açılın ben geliyoruuummm!!! Bu güzel anneyi sarıp sarmalayıp öpmem lazım!
Ben nasıl farketmemişim ki bloğunu? Yaklaşık 1 saattir okuyorum. Öyle güzel şeyler yapmışsınız ki beraber kendimi eksik hissettim. Sonra da kendi kendime güldüm çünkü Gülbilge daha 7 aylık! :D
Gerçekten çok teşekkür ederim. Gülbilge için bir başucu bloğu buldum resmen (:

23 Kasım 2012 15:01

Canım güzel bilgilendirici yorumun için ayrıca teşekkür etmeye geldim ki arkadaşlarım da senin yorumunla bilgilendiler :)) Bir de ismini öğrenebilir miyim acaba ? Sevgiler..

23 Kasım 2012 15:52

çok güzel bir fikir, çok beğendik:)

23 Kasım 2012 21:45

Sevgili Emre Bora'nin annesi:)cok tesekkur ederiz :) .,Hakkaten cok sevimli inek demii:)))

23 Kasım 2012 22:21

Sevgili Sureyya Rica ediyor Sevgili Eşim:))
Ve ekliyor başka soru yada sorunları varsa yardımcı olabilirim:))
Sevgiler

24 Kasım 2012 15:20

Merhaba Etka. Rüyanın blogunda karşılaşılan depolama sorunu ile ilgili birşey yazmışsın fakat ben denedim yapamadım. Nerede hata yaptım bilmiyorum. Delirmek üzereyim. Yardımcı olabilir misin acaba?

24 Kasım 2012 18:36

Daha cok yeni Etka'ca.
Ne guzel bir isimdir ya Gülbilge..büyüdükçe cok vaktiniz olacak aktivitelere,biriktirin şimdilik. Her zaman bekleriz! Sevgiler

24 Kasım 2012 18:37

Gamze Durmuşcan Çulhaoğlu tam olarak hangi bölümde takıldınız, biraz daha detay yazsanız yardımcı olmaya çalışayım.

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca