Dersimiz Matematik:))

Bu hafta leyleği havada gördük galiba:) evde durmuyoruz..
Evde olduğumuz akşamlarda da misafirimiz oluyor muhakkak. 
Bu aksam da evdeyiz ve misafirlerimiz vaaarr:))
Babamizin misafirleri ama ben özgürüm:)
Onlar içerde ben de fırsat bulmuşken yazayım dedim:)

Bugün cuma,matematik günü



Malum bu ay bir rakamini öğreniyoruz,
Bende birkaç dakikada  ve telefonla konuşuyorken hazırladım bu kartı.
Etka'yı biraz meşgul etsin,rahatsızlık vermesin diye düşünmüştüm.
Ama 3-4 yaşlarında bir arkadaş geldi,sürpriz:))
Çocuk sadece İngilizce konuşuyor olmasına rağmen cok güzel oyunlar oynuyorlar.
Etka tek tek oyuncak taşıyor:))
'Ihhhh'  veriyor, 'ıhhhhh ıhhhhh'  alıyor derken anlaşıyorlar:)



Biraz uğraştığı ama içerden gelen amca sesleri daha cazip olunca yarım bırakıp gittiKullandığım tablet bunlardan kalan parçalar.. Atmadım tabi ki,bak işe yaradı:)
Önce bir rakamını çizdim delinecek yerleri belirledim kalemle
Sonra ateşte ısıttığım çivi ile delikler yaptım.
İp dün kiler temizliğinden sonra attığım karton çantadan geriye kalan tek parça:))

Bitmiş hali:) Ben tamamladım :))

2 comments

19 Kasım 2012 03:10

Bunu cook begendim.Yapacagim kuzuma en kisa zamanda.Eline saglık...

19 Kasım 2012 12:53

Kesinlikle dene canım,barış daha cok ilgilenir.
Etkaya da iki gündür yemek arkadaşı oldu. Ben yedirirken o bununla uğraşıyor:))

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca