Yapışkanlı Evalarla Resim Tamamlama

Geçen gün pazarda bir oyuncakçıda bu ayıcığı bulunca aldık hemen
Bişkek'te Çin malı oyuncaklar dışında farklı bir aktivite aracı bulmak çok zor
Bulunca kaçırmayacaksın :)) 
Parça parça yapışkanlı eva kağıtlardan oluşmuş bir set
Etka eve gelene kadar herkese ayıcığını gösterdi

Son iki gündür Kırgızistan'da Türkçe Olimpiyatları final elemeleri vardı. Oraya gittik,dün misafirlerimiz vardı derken ancak bugün fırsat bulabildik.
Her bir parça renklerine göre gruplandırılmış, bütün turuncu parçalar aynı yerdeydi yani
Tek başına yapabilmesi biraz karışık olacaktı
Bu yüzden parçaları ben verdim Etka da örnek resimden bakıp  uyun yere yapıştırdı

Arka kağıtlarını itinayla çıkardı :)

Uygun şekilde çevirip yapıştırdı
Sol taraf henüz bitmedi
Yarına sakladık
Bu haliyle de çok şirin oldu, biz sevdik

Bitmiş son halini de bu cümlenin üzerine eklerim inşallah :)

14 comments

25 Şubat 2014 01:22

Çok güzelmiş gerçekten . İyiki kaçırmayıp almışsınız ! :)

25 Şubat 2014 01:36

Gercekten cok guzelmis pekte itinala calismis kuzucuk bravo sana!

25 Şubat 2014 03:49

maşallah etna sana ... ayı da ne tatlıymış öyle

25 Şubat 2014 13:35

aaa hiç görmemiştim böyle yapışkanlı eva . ne güzelmiş .

25 Şubat 2014 13:36

harikaymis.. ben yapiskanli eva bile bulamadim kirtasiyelerde.. normal eva ile boyle bi sablon cikarabilirim ama... nehir'le birlikte yapistiririz sonra. sagol cnm fikir icin....

25 Şubat 2014 13:59

@Cicideko Teşekkür ederim Canım, her zaman bulamayınca sevindirik oluyoruz işte:))

25 Şubat 2014 14:00

@Ferdane çimen Bende açıkcası bu kadarını beklemiyordum,ilk deneme oldu ama ilgisi fazlaydı, büyüyorlar galiba :)

25 Şubat 2014 14:01

@fikriye yılmaz haydaroğlu :)ayıcığın Kışını gözünü başka başka yerlere yapıştırınca ifade biraz değişti aslında ama yine de şirin oldu :))

25 Şubat 2014 14:03

@emreyle hayat Türkiye'de olmayıp burda bulabildiğime inanamıyorum :))

25 Şubat 2014 14:10

@Feza Kıral Yapışkanlı eva ben de bulamamıştım ama bu ayıcıktan sonra artık birgün karşıma çıkması umudum var :)tabi ki olur Nehir de çok severek yapıştırır eminim, şimdiden iyi eğlenceler size :)

25 Şubat 2014 14:11

harika olmuş ne güzel etkinlik : )

25 Şubat 2014 14:12

@emreyle hayat ilknurcuğum simsiz yapışanlı eva diye istemen gerekiyor kırtasiyeden fiyatı 5-7 TL arası. Simli olanlarla etkinlik daha zor. Temel kırtasiyede internette de var.

25 Şubat 2014 15:19

@Nihal Baysal Koçer Teşekkür ederim Nihalciğim :)

25 Şubat 2014 15:20

@Nihal Baysal Koçer simli evalar gerçekten işkence,sadece süsleme amaçlı kullanıyorum ben, Etka da ellerine sim bulaşınca hiç hoşlanmıyor :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca