Yapışkanlı Eva Sayılar

Bu yaz Türkiyen gelirken pomponları,şönilleri getirmiştik.
Aktivite yapacak malzeme bulmak zor burda.
NT'nin iki tane şubesi var Bişkek'te
Eva kağıtları,fon kartonları, elişi kağıtlarını oradan alıyorum.
Renkli sticer,  taş, boncuk falan bulamıyorum.
İmkanlarımız dahilinde aktviteler yapıyoruz biz de :)

Geçenlerde boya malzemeleri aldığım dükkanda bu çıkartmalı eva sayıları görünce hemen aldım.
Hatta bir kaç gün sonra tekrar almak için gittim ama kalmamıştı.

Hasıl-ı kelam boş beyaz bir kağıda karışık olarak 1'den 9'a kadar sayıları yazdım
Eva sayıları da Etka'ya verdim
Arkalarında ki etiket kısmını çıkararak aynı olan sayıların üzerine yapıştırdı.
Yapıştırırken sayıları da tekrar ettik.
Bu ara bütün sayılara 3 diyor Etka,doğum gününde aşırı yükleme yapıldı galiba :)
Bu şekilde matematik çalışmalarına ağırlık vermek niyetindeyiz...





3 comments

14 Şubat 2014 03:27

bende de var o evalı sayılar ama bu şekilde kullanmak aklıma gelmemişi... ellerinize sağlık bizde deneyelim;)

16 Şubat 2014 01:16

@begüm öztürk Begümcüğüm fikir verdiyse ne mutlu bize,beğenmene sevindim,sevgiler :)

7 Şubat 2018 03:47

eval sayılar ne demek 3 boytlu resimdeki sayılar mı ayrıca onları neyden yaptınız

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca