Geometrik Şekilleri Tahtaya Çakmaca :)

Erkek çocuk doğuştan yatkın tamir işelerine
En sevdikleri arasında çekiç, tornavida
Sevdikleriyle öğrenecekleri de bir arada olunca ki ruh hali : hem çocuk mutlu hem anne mutlu :))

Geçen yıllarda kalın eva kağıttan kestiğim ve o zamanlar Bişkek'te renkli eva olmadığı için her bir şekli tek tek boyadığım geometrik şekilleri kullandık

Ben öncesinde şekillerin ortasına raptiyeleri batırarak iz yapmıştım
Etka da tam bu yerlerden raptiyeyi taktı
Tahtaya koydu ve tek tek çaktı hepsini

Çakma işlemi bitince, şekilleri biz sorduk o gösterdi
Hanimiş kırmızı üçgen :) Buğdaaaa:)))

14 comments

19 Şubat 2014 23:16

Çok güzel olmuş canım ya...Etka ne kadar özenle yapmış..maşallah hizası filan süper...Bizim kız olacak güya rast gele her işi:) Aman şaka bir yana Allahım sağlık versin her birine...

20 Şubat 2014 02:42

merhaba :) cok guzel etkinlikler yapiyorsunuz oglunuz cok sansli. benim de bir oglum var. ona hayvanlar eslestirme kartlari hazirlamak istiyorum. tatlimoglum.blogspot.com gecen sene hazirlamis ve yorumdan anladigim kadariyla sizinle paylasmis. acaba siz de bana mail atabilir misiniz? oglum icin guzel bir aktivite olacak. sonmez.seyda@gmail.com

20 Şubat 2014 03:39

buğdaaa:))

20 Şubat 2014 04:16

Benimde aklimda pinteteste gordum kartonu keceyle kaplamislar ama daire sekliydi planlarimda vardi ellerine saglik

20 Şubat 2014 04:45

oy yerim ben o elleri,maşallah kuzuya...

20 Şubat 2014 19:29

@bAhAr Amin Baharcığım sağlıktan ötesi mi var. Sıralama konusunda Etka 'da pek dikkatli değildir aslında ama tahta dar olduğu için sıralı görünmüş bence,kendiliğinden olmuş yani :)

20 Şubat 2014 19:31

@CANBOGAZDAN çok teiekkür ederim güzel yorumunuz için, tabi ki gönderirim ama önce kaydı bulmam lazım. mail atmışmıydı bilmiyorum ama biz de ki eşleştirmeyi bulup size mail atarım inşallah,her zaman bekleriz ,sevgiler :)

20 Şubat 2014 19:39

@Fatos özgür :))

20 Şubat 2014 19:41

@kübra akkoç merak ettim şimdi,yazını beklemedeyim :) ama daireyi herhangi birşeyle düzgün kaplamak çok zor, ben bir kez denedim bir daha girmem galiba öyle işlere :)

20 Şubat 2014 19:42

@Şule YANIK Afiyet olsun Teyzesi,fazla şeker yüklemesi yapar uyarıyım :))

21 Şubat 2014 04:18

Ben oyle gordum denemedim bakalim ileriye donuk planim bekleyip gorcez basaramazsam baska sekil yapariz :-)

21 Şubat 2014 06:08

ne hoş ne faydalı bir çalışma olmuş bu,ellerine sağlık kuzumun:)

21 Şubat 2014 18:37

@kübra akkoçBence sen üstesinden gelirsin ben de tembellik var biraz :) olsun bitsin istiyorum hemen :)

21 Şubat 2014 18:38

@gamze baltalı Teşekkür ederiz Teyzesi :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca