Renk Dominosu

Evde her dakika anne bak araba, anne bak kuş, anne bak ekmek, anne bak..., anne, anne gel gel bak çabuk,  diyen bir Etka'yla akşam ediyorum :)) Beden yorgunluğundan geçtim akşama kadar peşinde dolaşmaktan başım dönüyor artık .

Renklerle oynamayı zaten seviyor Etka
Bu da uzun zamandır aklımda olan bir oyundu
Domino kartlarını paintte hazırladım 
PVC'yi daha önce yaptığım gibi Ütü ile kapladım
Kartları kenarlarından kestim ve oyunu hazırladım

Anne bak yeşil, anne bak tren oydu diyerek tamamladık oyunumuzu :)

Çıktı almak isteyenler için yazdırılabilir boyutu

2 comments

2 Mart 2014 11:01

Bende renkler ve sayılardan domino hazırlamıştım,ne zamandır oynamıyoruz bizde çıkaralım,ayrıca anne diye dolanan bir minik ve biten enerji bizde de görülmekte canım ;)

4 Mart 2014 18:36

@duygu ayas özdamarlar Çıkarın tabi :) biz buaralar biraz ilgiyi dağıttık,malum babanne dede gelince 1/3 oranda 'anne bak ,anne gel'lerde bariz bir azalma oldu :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca