Konserve Kutuları İle Matematik

Etkanın doğum gününden buyana bütün sayılar '3' hayatımızda
Saymaya da 3'ten başlıyor
Aşırı doz yükleme yapıldı sanırım :)
Şimdiye kadar pek üstünde durmadık ama bu şekilde yerleşmesin diye artık olaya el atmış bulunuyoruz
Bugün mıknatıslı sayılarla oynadık 
Önce konserve kutularına 1'den 5'e kadar sayıları dizdi

Sonra altlarına aynılarını yapıştırarak sıraladı

Tek tek söyledik
Tekrar etsin diye sorduk
Ama yine her sorduğumuz sayıya 3 dedi (Allahıımmm çıldırıciiimmm:)))
1 Oğlum 1
Bak bu da 2 :)
Bu yazıları okuyorken sen kimbilir belki de matematik sınavın falan olacaktır
Ya da matematikten şu kadar net yaptım, şu trigonometri hesaplarında anlamadığım... diye devam eden cümleler kuracaksın
Evet Oğlum gerçek bu, bir zamanlar, sen 3 yaşındayken, matematikte 'de sadece 3 rakamı vardı :)) 
Hatta bütün işlemler tek sayı üzerinden yapılıyordu , sen canını sıkma :))

Yılmadık ,ama Babası aht etti, 'Etka ben de sana öğretmezsem...' dedi vallahi
Her akşam uyumadan önce 10 dk kadar matematik oyunlarımız boy gösterecek
İnatlaşmadan, farkettirmeden, bıktırmadan kolaylıkla çözülür inşallah.
Hadi hayırlısı :)

11 comments

21 Şubat 2014 00:00

Ben de ilkokul 1. sınıftayken okumayı sökememişim bir türlü, her heceye "ma" dermişim. Çok şükür Boğaziçi'nden mezun olduk...Sizin "3"ünüz de ODTU'lere vesile olur inşallah :)))

21 Şubat 2014 05:11

Ya benimkilerin biri de öyle her şeye 2 diyor,bende aynen deliricem :)

21 Şubat 2014 15:00

Hacer bu kadar olabilir bu ara evde takık olduğum konu bu :)Balca da naparsam yapayım 3'ten başlıyor saymaya dediğin gibi fazla mı yükleme oldu bilemedim baksana ortak sorunlarıymış:) etkinlikte süper olmuş deneyelim bizde ;)

21 Şubat 2014 17:37

@Boş Defter Ne güzel bir bakış açısıydı bu böyle, çok bir beklentim yok açıkcası, mutlu olması yeterli aslında, ama Odtü de mutlu olsa da fena olmazdı hani :) çok teşekkür ederim yorumunuz için, bu arada blogunuza ve okuma sevdanıza hayran kaldım, görüşmek üzere,sevgiler:)

21 Şubat 2014 17:44

@sevtap :) ikiz galiba sizin oğlanlar , çok şekerler maşallah :) sabretmek ve farkettiemeden düzeltmekten başka yolu yok. Üzerine düştüğümüzü bir farkederlerse asıl o zaman inadına devam ettirirler, çok fenalar çok:))

21 Şubat 2014 17:49

@duygu ayas özdamarlar Yalnız değilmişiz sevindim vallahi :)) Bugün biraz daha iyiydi ,aslında ben sorunu buldum gibi, bizim ki roketsever, roketi fırlatmadan önce 3 2 1 diye saydık hep, ordan diline takılmış olabilir:)

22 Şubat 2014 15:04

:) bende yanlız olmadığımıza sevindim şimal de herşeye 2 den başlıyor ne sorsan 2 diyor sayabiliyor eksiksiz ama herşeyi 2 de yaptığını söylüyor :)

O öğrenmiştir bence, oyun yapıyordur size

22 Şubat 2014 22:45

@fikriye yılmaz haydaroğlu:)) Demek Şimal'de 2ci:) Fena bu cocuklar, çoğu zaman bizimle oynadiklarini düşünüyorum:)

22 Şubat 2014 22:47

@Yasemin Yurdakul Güngörür Bilemiyorum ki insallah söyledigin gibidir Canim, ogrenmistir de bizi uyutuyordur:))

9 Mart 2014 12:25

ne güzel bir sayı etkinliği olmuş : ))

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca