Plastik Tabaklarla Tenis Oynadık

Etka masada yapılan aktivitelerden ziyade koşmalı coşmalı oyunlardan daha çok hoşlanıyor
Erkek çocuk neticede kanında var, evet, ama bunda bizim katkımızın da fazla olduğunu düşünüyorum.
Bir çok oyunu öyle yada böyle fazlaca hareketli hale getirmeyi bir şekilde başarıyoruz.
E çocuk ne yapsın, kendinden daha çok eğlenen 30lu yaşlarda birilerine pabuç bırakmıyor tabi :)
Astıkk Abaşııı, en boş zaman oyunlarımızdan mesela, ki ben hakkaten hoşlanmam aslında, biranda yüzüme çarpan yastıklar falan hiç bana göre değildir ama beni de kendilerine benzettiler :))
İşte bu yüzden hareketli oyunlarımızı özellikle akşama bırkamaya çalışıyoruz. Ya da gündüz bir kez oynayıp akşam tekrarlıyoruz.

Bugün akşam da plastik tabaklardan raketler yaptık, tenis oynadık

Hazırlaması çok kolay, oynaması çok eğlenceli ayrıca el-göz koordinasyonu gerektiren bu oyun, zannediyorum bir kaç zaman elimizden düşmeyecek.

Gerekli malzemeler ,Küçük iki tahta ya da plastik çubuk, iki plastik tabak ve balon
Ben tahta çubukları sıcak slikonla yapıştırdım daha sağlam oldu
Gerisi de bol eğlence :)
Denemek isteyenlere şimdiden iyi eğlenceler diliyoruz :)

14 comments

12 Şubat 2014 23:31

Dönüşünüz muhtesem oldu:)Hakkınızda hayırlısı olsun,çalışmamanız büyük kayıp ordakiler için....Evde olmanız en çok bizim işimize geliyor:)Bizde bekleriz....

12 Şubat 2014 23:46

Harika olmuş canım...Bizde deneyelim...

13 Şubat 2014 00:36

harika olmus canim kesin deniyecegim listeme aldim ellerinize saglik

13 Şubat 2014 01:41

@billur gokpinar Çok teşekkür ederim nazik yorumunuz için, hayırlısı böyledir inşallah , Ya Nasip diyelim:) hemen baktım blogunuza, keçe kitabınıza bayıldım, görüşmek üzere,sevgiler :)

13 Şubat 2014 01:45

@bAhAr Teşekkür ederiz, deneyin deneyin, şimdiden iyi eğlenceler diliyorum ))

13 Şubat 2014 01:47

@kübra akkoç Teşekkür ederiz Kübracığım, size de şimdiden iyi eğlenceler olsun öyleyse, sevgiler :)

13 Şubat 2014 04:24

ne güzel eğlenmişsiniz şahaneeeee :) Biz de badminton raketi ile oynamıştık :) süper bir oyun gerçekten

13 Şubat 2014 05:36

Süper olmuş hakikaten.Ben de yapayım kızlarıma.Emeklerinize sağlık canım.

13 Şubat 2014 12:37

süper ne güzel eğlenmiş etna bizde deneyelim

13 Şubat 2014 12:58

@Ece Naz aa badminton raketleri de güzel fikir,hem hafif hem dayanıklı,almak lazım eve.eğlendik hamdolsun, güzel yorumun için ayrıca teşekkür ederim Canım,sevgiler :)

13 Şubat 2014 13:01

@Şule YANIK Teşekkür ederiz Şuleciğim,2 çocuk olunca daha kolay,birbirlerine oyun arkadaşı olurlar, yaparsanız size şimdiden iyi eğlenceler diliyorum Canım,sevgiler :)

13 Şubat 2014 13:03

@fikriye yılmaz haydaroğlu Teşekkür ederiz Fikriyeciğim, eğlendi hamdolsun,denerseniz size de şimdiden iyi eğlenceler diliyorum,sevgiler :)

15 Şubat 2014 14:53

çok güzel olmuş, ellerinize sağlık,
sevgiler.

16 Şubat 2014 01:09

@Çocuk Etkinlik Dergisi Çok teşekkür ederiz, biz de sizin blogunuzu ve dergi paylaşımınızı çok beğendik, her zaman bekleriz sevgiler :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca