Bugünden Kareler 2014 :)

Bugün de geçti dün gibi ,geçen yıl gibi...
Ne yaşarsak o kalıyor işte insana
Sana da bugünlere dair Etkaca kalacak inşallah

Uyumadan önce en son buraya bakıyorum,sen okuyormuşsun gibi okuyorum..
Hatta aynı tarihte geçen yıl ne yapmışsın ona bakıyorum.( Geçen Sene Bugün )
Yorumları okuyorum,cevaplıyorum, Etka uyuyunca Etkaca başlıyor yani kısaca :)
Anılarımız birikiyor Etkaca'da
Bunun için çok kıymetli..
Çünkü biten günden yanımıza tek kalan yaptıklarımız, yaşadıklarımız
Ve ne kadar çoğunu hatırlayabiliyorsak o kadar anlamlı
Zaman geçiyor ,biz de büyüyoruz seninle.
Yıllar sonra hatırlamak hatırlanmak umuduyla, işte bugünden kareler

Kardan adamların şapka ve atkı renklerine düğmelerine pompon kondurduk

Plastik cımbız ile çalıştık
Hem el göz koordinasyonu hem de ince motor becerileri desteklenmiş oldu

Baktı tek tek bitecek gibi değil, sıraladı kardan adamları,cımbızı da bıraktı
Kafasına göre takıldı :))

Renkli evlerin çıktılarını alıp Burada ki gibi  PVC ile kapladım
Daha dayanıklı ve kullanışlı oldu

Silinebilir asetat kalemi ile aynı renkli olanları eşleştirdi
Bitirdikten sonra sildik tekrar yapsın diye
Ama ikici kez yapmak istemedi :)
Bir kaç gün sonra yenileriz inşalah

Sadece grisini yaşadığımız dar dünyamıza getirdiğin renklerle, bizi yeniden umutlandırdığın gibi bulunduğun her yere ,yaşadığın her şeye umut ol Can Oğul...

8 comments

18 Şubat 2014 23:38

O okuma işini ben de yapıyorum.
Haftalık hamilelik yazılarımı bile daha şimdiden okuyup okuyup duygulanıyorum ya kendime ne desem bilemedim :)

18 Şubat 2014 23:49

@Nesrin sen ne güzel bir anne olacaksın Nesrin ,çok az kaldı, heyecanla bekliyorum ilk yazılarını.

18 Şubat 2014 23:55

Beni de cok heyacanlandiriyor bu blog işi. ..bir gün çocuklarimizin yazdiklarimizi okuyacak olmasi ne güzel bi duygu...

19 Şubat 2014 05:46

ne güzel yapıyorsun anı biriktiriyorsun eline sağlık

21 Şubat 2014 00:47

@billur gokpinar Ama sanal ortam her an elden de gidebilir, hele şu günlerde internet erişimi ile ilgili haklara bu kadar oynanıyorken sık sık yedek almak lazım bence:)

21 Şubat 2014 00:48

@Nihal Baysal Koçer Teşekkür ederim Canım:)

23 Aralık 2014 19:01

merhaba.... kardan adam ve renkli evlerin çıktısını yükler misiniz? birde plastik maşayı nerden aldınız acaba :)

13 Kasım 2015 16:53

@FATMA AVCIBAŞI Sevgili Fatma biz de internetten bir siteden çıktı almıştık, şimdi kimbilir nerede, denk gelir de bulursam paylaşırım tabi ki seve seve:) Plastik maşa bir oyunacğın içinden çıkmıştı:)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca