Etka'nın Dünyası

Bu yazı bizim için çok değerli
Oğlumuzun doğduğu topraklarda Bişkek'te ki ilk odasının hikayesi var bu yazıda :)
Yıllar sonra bizimde okuyup 'Hey Gidi Günler' diyeceğimiz bir yazı bu.
Biraz uzun olacak belki , sabredip okur yada sadece fotoğraflara bakarsınız :)
Oğulcuk 11 aylık olduğunda kendi odasında yatmaya başlamıştı
Ferah geniş bir odası olsun istedik , Bişkek'de ki ev standartları ve imkanlarımız dahilinde hazırladık odasını
Süslemeleri gereksiz ,kuru kalabalık ,yani sadece görüntü oluştursun diye olsun istemedik :)
Odasında ki herşeyden birşeyler öğrensin istedik

Ve işte Etka'nın Dünyasına hoşgeldiniz :)


Kapıda ki Taşıtlar temalı kapı süsü oğlumun odası için yaptığım ilk şey :)


Ve kapının hemen önünden Oğulcuğun odasının genel görünüşü
Büyük değil ama tek çocuk için ideal bir oda :)


Kapının hemen yanına yer minderi yaptık :) Adına 'Masal Köşesi' dedik :)


Masal Köşesi ailecek sevdiğimiz köşelerden
Etka da burada kitaplara bakmayı ve yapbozlarıyla oynamayı çok seviyor :)


Masal köşesinin yanında oğlum için severek yaptığım 'Boy Ölçer' var
Hemen yanında ki Kılıç balığı da Oğulcuk kaç cm'miş onu gösteriyor :)


Minderin yanında çalışma masası var
Masayı Etka henüz 15 aylıkken ve hiç aklımızda yokken bir oyuncakçıda görüp çok sevip hemen almıştık :)


Masasının yanında yatağı :)
Nevresim takımı Gülhan teyzemizin el emeği .)


Yatağının başında hayvanlar trenimiz var :)
Bu da Etka'ya oda hazırlarken yaptıklarımdan :)
Yatağının baş ucunda bir kış Oğluma arkadaşlık eden oda nemlendiricimiz :)


Pencerenin önünde ev sahibimize ait bir kanepe mevcut :)
Çok uykusuz gecemiz olmadı çok şükür 
Ama yinede en çok kullandıklarımızdan, en çok da Babamızın :)


Odanın son duvarında Etka'ya ait herşeyi alan bir dolap :)
İçi kıyafetlere,çekmecelerinden biri çoraplara,diğeri boyalara, üzeri kitaplara ve aktivitelerde kullandığımız materyallere ,orta gözü de yapbozlarına ev sahipliği yapıyor :)
Dolabın ortasında ki boşluğa da oyuncak sepetini yerleştirdik :)
Burası tek başına bir dünya yani :)


Dolabın üzerine ayakkabı kutularını kaplayarak yaptığım panoları astık
Panolardan birisi havada-karada-denizde hareket eden taşıtlarla ilgili
Diğerinde ise havada-karada-denizde yaşayan canlılar var


Son olarak kapı :)
Kapınınn arkasına burada anlattığımız misket yolunu yapıştırdık.
Hala severek oynadığı, misafirlerimizin çocuklarına heyecanla gösterdiği bir oyuncak :)

İşte oğlum gözünü açtığın Ak-asya topraklarında sana oluşturmaya çalıştığımız ,mutlu-huzurlu olmanı istediğimiz bir dünya burası  'Odan' ...
Bol neşeli günlerin , huzur dolu uykuların olsun inşallah :)
Bereketli ve hayırlı bir ömür diliyoruz senin için.

33 comments

9 Nisan 2013 13:27

maşallah size. çok güzel bir oda. hayalgücü yüksek ve ilgili bir anne olduğunuz kadar zevkli bir annesiniz de. güle güle huzurla sağlıkla büyüsün Etkacık. Anladık ki huzurlu sağlıklı mutlu olduktan sonra heryer cennet. Huzurla kalın. Selamlar...

ne kadar da samimi,mütevazi bir oda olmuş,çok sevdim,ellerinize sağlık!
boy ölçere ayrıca bayıldım:)
çalışma masası ve diğer her bir detay çok güzel ve özel.
etka çok şanslı bir çocuk :)

9 Nisan 2013 14:33

@Reyyan minişi cok tesekkurler ne kadar samimi bir yorum yazmissiniz :) gercekten oyle Rabbim huzur dolu saglikli bir omur nasip etsin gerisi teferruat :) sevgiler

9 Nisan 2013 14:33

Gerçekten el emeği ve sevgiyle oluşturulmuş bir oda,kapı süsüne,boy ölçere,duvar panolarına bayıldım,çook güzel yapmışsın.Merak ettiğim keçe harfleri o kadar muntazam nasıl kestin,özellikle içlerini nasıl oydun?Masal köşesi harika bir fikirmiş canım,hatta odamızdaki kanepeyi atsam mı dedim,öyle bir köşe oluşturmak için:)Çok güzel fikirler verdin,Etka'nın mutlu olduğu çok belli odasında.Sonsuza kadar mutlu olun ailece:)Öptüm:)

9 Nisan 2013 14:36

çok güzel düzenlenmiş bir oda.hiç gereksiz kalabalık yok.bizde Asya için oda yapacağız çok dikkatle inceliyorum bu odaları o yüzden.Kapıya yaptığınız düzeneği görüp çok beğenmiştim.eşimle yapmak istedik ama bant taşımadı şişeleri siz neyle yapıştırmıştınız.

9 Nisan 2013 14:37

@eylül harikalar diyarında! cok tesekkur ederiz:) ilk telaslardi bizim icin ilk heyecanlardi :) samimi buldugunuza cok sevindim :) sevgiler

9 Nisan 2013 14:40

Boy ölçer ve şişe düzeneği çok güzel fikirler, ben de yapmak üzere not aldım. Mutlu günleri olsun hepimizin çocuklarının...

Çok güzelmiş Etka nın odası özelliklede masal köşesine bayıldım güzel kitaplar okusun ,mutlu huzurlu zamanlar geçirsin odasında Etka cık:)

Adsız
9 Nisan 2013 16:21

hocam bu çalışmaların hepsı ne kadar kıymetli her işinIzde gostersıgınız ozenı samımıyetı bılgılerınızı ve tabıkı en duru anne sevgınızı harmanlayarak harıka bır calısma yapmıssınız ellerınıze emeklerınıze yuregınıze saglık resımlere bakmak bıle huzur verıyor ınsana yasamak nasıldır kımbılır zamanın mekanın ve uzaklıgın hıcbır ehemmıyetının kalmadıgını ıspatlamıssınız adeta yıllanmıs bır kırgız kanepesı bıle kaynasmıs bu odanın atmosferıyle herbır dokunusunuzu hasretle ınceledım ve ızledım ve ızlemeyede devam edecegım ınsallah ve ısrarla tavsıye edecegım arkadaslarıma bu odanın hazırlanmasına vesıle olan ogulcugunuzu etkamızı sevgıyle kucaklıyorum annesı ve babasıyla bırlıkte hayırlı uzun omurler dılıyorum

9 Nisan 2013 21:32

herşey çok güzel özenerek sevgiyle yapılmış. Etka şanslı bir çocuk. Rabbim bahtını da güzel eyler inşallah. bende oğluma oda tasarlama çabası içerisindeyim. ve sizden kopya çekeceğim izniniz olursa. herşer çok güzel çünkü

9 Nisan 2013 22:14

@tubanne Tubacım çok teşekkür ederim canım, harfleri bilgisayardan kalıp olarak çıkarıp kepçeye yazıyorum, ince uçlu makasla kesiyorum, içlerini oyarkende önce makasın ucunu içine batırıp etrafından kesiyorum :) anlatabilmişimdir umarım :) güzel dileklerin için ayrıca çok teşekkür ederim :) bizde bu köşeyi oluşturabilmek için mutfağımızın daralması pahasına bir köşe kanepe çıkardık :) ev sahibinin olunca ancak bu kadar vazgeçebiliyoruz bir eşyadan , diğer odaya taşıyarak :)) sevgiler :)

9 Nisan 2013 22:20

@zeyzeyteşekkür ederiz, şişeleri bizde koli bantı ile yapıştırdık, uzun uzun bantladık yanlardan , sağlam oldu çok şükür, hatta Etka şişelere asılarak bilyeleri atıyor :) sorun yok şimdilik :) sevgiler

9 Nisan 2013 22:24

@Dışavurum çok sevindim Canım, şimdiden iyi eğlenceler diliyorum size :) sonuçları blogunuzda paylaşırsanız takipte olacağım :) güzel dilekleriniz için ayrıca çok teşekkür ederiz :)

9 Nisan 2013 22:31

@Ada ve biz(ama ıssız değiliz) çok mutlu ettiniz bizi teşekkür ederiz :)

9 Nisan 2013 22:38

@Adsız ne kadar samimi cümleler gözlerim dolu dolu okudum, hüsnü zan bu başka bişey değil, ne denir ne yazılır ki bilemedim , aslında o kadar tanıdık ki... hiç lüzum olmasa da Etka'ya hatıra kalması için bu yorumun altına isminizi de yazarsanız çok sevinirim :)

9 Nisan 2013 22:41

@yeşilkiraz rica ederiz ne demek :) çok mutlu oluruz hatta :)) , çok eğlenceli ve çok heyecanlı bir süreç, bir an önce bitsin herşey istiyorsunuz :)şimdiden kolaylıklar diliyorum size , yorumunuz için ayrıca çok teşekkür ederiz :)

şule
10 Nisan 2013 10:34

@Etkacahocam ben şule.biliyormusunuz bu sayfaların hazırlanmasına vesile olan oğulcuğunuz bizimde evimize internet almamıza sebep oldu.hernekadar saatleri çok uygun olmasada(gece iki sabah sekiz arası) fırsat buldukça ziyaretinize geleceğim

10 Nisan 2013 11:34

@şule Ablam :) sizinle konuşuyor gibi okumuştum yazdıklarınızı zaten :) Allah razı olsun :) daha sık görüşürüz öyleyse inşallah :)

10 Nisan 2013 16:55

odanıza bayıldım gercekten cook guzel duzenlemıssınız...yaz gelmesıyle bızde oğlumun odasında duzenleme yapıcagız...ben boy olcerı nasıl yaptıgını sorucaktım bende yapmaya karar verdım ama sımdı dusundugumde o boyunu gostermesı ıcın yaptıgın gostergeyı nasıl orda durdugunu cozemedım nasıl yaptıgını kısaca anlatırmısın?

11 Nisan 2013 00:47

Maşallah Etka'cığımın odasına...O kadar güzel ki herşey, o kadar sıcak ki... Mutlu mesut oynasın, öğrensin, büyüsün tatlıcık burada :) Elinize sağlık...İleride Bora'ya da oda yapacak bir odamız olursa ben de birşeyler yapmak istiyorum el emeği ile.

şule
11 Nisan 2013 10:25

hocam öncelikle şunu söylemeliyim adem güneş beyi her evladı olan anne babaya tavsiye ediyordum artık etkanın sayfasını da aynı şekilde tavsiye edicem çünkü Allah nazardan saklasın heerbir faaliyetiniz okadar güzelki okadar emek harcamışsınızki sadece hazırlanan faaliyetler çıkarılan icatlar için değil rabbimin gönderdiği emanete nasıl muamelede bulunulur bunu öğrenmek içinde size bakmak gerekiyor.

11 Nisan 2013 10:29

@aylin durmuş çok keyifli bir süreç sizi bekliyor öyleyse :) kolaylıklar diliyorum :) boyunu gösteren Kılıçbalığını soruyorsan canım keçeden kesip arkasına karton yapıştırdım, uhunun yada fabercastelin stic yapıştırıcıları var macun gibi her zemine yapışıyor iz bırakmıyor, bir parça onunla duvara yapıştırdım,boyu uzadıkça çıkarıp üste takıyoruz :))yapıştırıcıyı incelemek istersen http://www.dr.com.tr/Kirtasiye/Faber-Castell-Tack-it-50-gr/Yapistiricilar/Bant-Yapistiricilar/urunno=0000000341486

11 Nisan 2013 10:40

@Derya güzel yorumun içten dileklerin için çok teşekkür ederiz :) Canım bizimde evimiz iki oda aslında, oturma odası normalde bu oda, misafirlerimiz geldiğinde bayanları önce bu koltukta sonrasında çay için mutfakta ağırlıyoruz :)) öyle böyle idare ediyoruz yani :)

11 Nisan 2013 18:39

Ne güzellll bir oda:) El emeği ile dolu ayrıca, ellerine sağlık:) Özellikle boy cetveline bayıldım..Bende yapmak istiyorum ama birde üşenmesem süper olacak
:)))

11 Nisan 2013 19:27

@şuleestagfurllah Ablam Allah razı olsun, utandırdınız bizi :)

11 Nisan 2013 19:30

@Ada'lı Günler çok teşekkür ederiz, siz yavaş yavaş yapmaya başlayın bir an önce bitsin isteyeceksiniz :) Adayı öpüyoruz, sevgiler

meyra
14 Nisan 2013 03:26

sitenizi beğenerek takip ediyorum harika bir oda hazırlamışsınız Etkaya. Ellerinize sağlık. Ayakkabı kutularını kaplayarak yaptığınız panoları aşama aşama anlatabilirmisisniz teşekkür ederim çok harika olmuş.

14 Nisan 2013 22:02

@meyraçok teşekkür ederiz,Meyracım tabloları yapmak için öncelikle kutuları 3 eşit parçaya bölerek elişi kağıdı ile kapladım,daha sonra istediğim temaya uygun resimleri internette buldum,resimleri kağıda çizerek kalıp oluşturdum, kalıpları uygun renklere göre keçeden kestim, ve yine tek tek uygun yerlere yapıştırdım, inşallah anlatabilmişimdir, yapması yazması kadar karmaşık değil aslında :) aklına takılan bir yer olursa sor olurmu canım, sevgiler

26 Nisan 2013 03:02

bu ne güzel bir odadır böyle:)Tam Etkaya layık.Elinize emeğinize sağlık:)

28 Nisan 2013 21:56

Bu yayınınızı yeni gördüm. Ne kadar güzel bir oda çok beğendim özellikle kendi yaptıklarınız çok güzel bayıldım. Elinize sağlık. Etka odasında huzur ve keyif dolu zamanlar geçirsin.

29 Nisan 2013 19:39

@borakusu Teşekkür ederiz canım, küçük bir oda aslında ama şirin :) benimde evimizde en çok sevdiğim yer burası :)

29 Nisan 2013 19:43

@Hülya Çoban Çok teşekkür ederiz Hülya teyzesi :)Bütün o süslerden bir kaç defa daha yapınca ilk yaptığım (Etkanınkiler ) yanlarında çok sönük kaldı :) Beğenmene sevindim Canım :) sevgielr

Adsız
21 Kasım 2013 15:00

Ayşe ,
canım birkaç aydır siteni takip ediyorum ve gerçekten yaptıklarına bayıldım bende bazı şeyleri yapmaya çalışıyorum ama senin kadar değil tabii özellikle etkanın odasına bayıldım çok güzel sade şirin sıcacık ve doğal bir oda olmuş ellerine sağlık ben etkacığın o küçük masasını çok sevdim benimde ellerini öper iki tane oğlum var . Acaba bu masadan bulabileceğim bir yer söyleyebilirmisin ben Mersinde oturuyorum çalışmalarının devamınıda sabırsızlıkla bekliyorum hepsini de ayrıca not alıyorum svgiyle kal.

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca