Çok Amaçlı Aktivite Ağacı :)

Eğitim araçları satan bir firmanın ürün kataloğunda 49.99 $ olan bu çalışmayı yapmak ne zamandır aklımdaydı.
Konu da renkler olunca ha gayret dedim :)


İlk resimler göl gezimizden sonra Etka'nın yorgun haldeyken bir kaç dakikasını lütfedip :) ağaçla ilgilenirken ki halleri olsun :)

Ben şekilleri gruplandırarak düğmelere ilikledim 
Hazır halde idi yani ,Oğulcuk çıkarmaya çalıştı
Çok da uzun sürmedi zaten :(
Yarın ilgileneceğini umut ediyorum :) 

Önce ağacın şablonunu büyük bir kağıda çizdim
Ağacın gövdesini ve yeşil kısmı kağıttan kesip keçenin üzerine koydum ve kalıbı keçeye çizip kestim.
İki parçayı birbirine sıcak silikon ile yapıştırdım
Düğmelerini diktim
Tamamen bitince ağacı 1cm'lik süngere yapıştırdım böylece daha sağlam-kalın kullanışlı oldu

6 geometrik şekilden oluşan parçaları 6 renkten çizip kestim
Ortalarından düğme geçecek kadar kesikler açtım

Bu şekilde sadece geometrik şekillerine göre gruplandırılabilir

Bu şekilde de renklerine göre gruplandırılabilir

Katalogda ki halinde sadece kırmızı elmalar vardı
Biz biraz daha eğitici olsun istedik
İşte ortaya çıkan :)

38 comments

4 Nisan 2013 23:28

Yetenek başka bir şey ya:)
Ne güzel bir çalışma olmuş, ellerinize sağlık:)

4 Nisan 2013 23:42

@Nesrin estagfurllah Nesrincim boş zamanı değerlendiriyoruz diyelim :) çok teşekkür ederiz bir de oynamaya başlarsa daha güzel olacak :) sevgiler

5 Nisan 2013 00:17

Çok güzel bir çalışma bayıldım. Elinize sağlık.

5 Nisan 2013 01:06

Çok beğendim. Ben de yapacağım. Evde keçelerimde var. Teşekkürler :)

çok beğendim, gerçekten çok güzel, elinize sağlık

5 Nisan 2013 12:16

Eline sağlık.

5 Nisan 2013 13:51

çok güzel olmuş, bayıldım, ellerine sağlık...

5 Nisan 2013 14:18

Çok beğendik , ellerinize sağlık.

Yasemin K
5 Nisan 2013 17:06

Çok güzel olmuş. Elinize saglik. Sizinle ilgili merak ettigim bir şey var. Çalışmıyorsunuz sanırım ve tek cocuğunuz var. Yardımcınız var mı? Bu kadar zaman ve enerjiyi nasıl buluyorsunuz? Şahsen ben çalışıyorum.yaslari 5,2,2 olan uç cocuğum var. Yetiştiremiyorum isleri. Hep yorgunum da.

5 Nisan 2013 17:25

süper olmuş!

Adsız
5 Nisan 2013 19:02

Harika olmuş, ellerinize sağlık...

5 Nisan 2013 21:15

ben yeni takip etmeye başladım sizi. Tebrik ediyorum. herşey çok güzel ellerinize sağlık. ben henüz 34 haftalık hamileyim. inşaallah bize de bu güzellikler nasip olur.

7 Nisan 2013 00:32

@Hülya Çoban canım çok teşekkür ederim :) yapımı da çok kolay oldu üstelik :) tavsiye ederim :))

7 Nisan 2013 00:33

@Cicideko aa çok sevindim çok da merak ettim şimdi :) şimdiden size iyi eğlenceler olsun öyleyse :)

7 Nisan 2013 00:34

@Deniz ve Barışın Annesi canım çok teşekkürler :) hem büyük çocuklar hem de küçükler için uygun olur tavsiye edilir :))

7 Nisan 2013 00:35

@alisnur çok teşekkür ederiz :))

7 Nisan 2013 00:38

@begüm öztürk teşekkürler Begümcüm Atakan azcık daha büyüsün o da severek ilikler takar söker :))

ÇOK güzel olmuş tüm diğer çalışmalarınız gibi:)
İyi ki yazıyorsunuz diyelim
sevgiler
***

7 Nisan 2013 18:03

@Selime Şenyüz çok teşekkür ederiz :) beğenmenize sevindik :)

7 Nisan 2013 18:10

@Yasemin K evet bu yıl çalışmıyorum ama bence mesele çalışıp çalışmakla ilgili değil çünkü gerçekten evin işleri de bir mesai istiyor :) bunu bu yıl anladım :) yaptığımız aktiviteler günlük bir saatimizi almıyor bile, hazırlama aşaması fedakarlık istiyor sadece , çünkü yemek yenip mutfak toparlanıp Etkayı uyuttuğumuz vakitte ki bundan sonrası genelde dinlenme olmalı ben aktivite hazırlığı içinde oluyorum:) ama bu beni asla yormuyor :) evladım için onun da seveceği bir şey hazırlamak aksine dinlendiriyor :) ya bir film izlerken yada birşeyler dinlerken bir yandan da ertesi günki aktivitelerimiz için hazırlık yapıyorum :) zamanı planlamak yeterli oluyor yani :) ve tek Yardımcım Eşim :) sevgiler :)

7 Nisan 2013 18:19

@ESMA KOCA maşallah Rabbim hayırlısı ile kucağınıza almayı da nasip eder inşallah :) daha çok zaman var önünüzde, güzelliklerle dolsun :) sevgiler

7 Nisan 2013 18:22

@Bizimkisi Masal gibi biraz... çok teşekkür ederiz :) faydalı oluyorsa ne mutlu :)

8 Nisan 2013 11:55

@Margu çok teşekkürler beğenmenize sevindim :)

9 Nisan 2013 15:19

Çok güzel bir aktivite olmuş. En kısa zamanda oğlum için bende bir tane yapacağım. Paylaşım için çok teşekkürler... minikdinozor.blogspot.com

9 Nisan 2013 22:44

@Minik Dinozor çok teşekkür ederiz, şimdiden iyi eğlenceler diliyorum size :) bloğunuzda da yayınlarsanız heyecanla takipte olacağım :) sevgiler

21 Nisan 2013 01:39

ellerıne saglık etkanın annesı.harukulade olmus.bıraz zaman ve becerım olsa denerdım mutlaka.

21 Nisan 2013 22:23

@Yusuf ve Yunus`un annesi canım çok teşekkür ederim , İnan fazla beceriye gerek yok ki sen zaten yaparsın :) sadece biraz zaman ayırman yeterli :) tam Yusuf'a göre aslında , Etka içinde birazzorlayıcı oldu :) bu yüzden şimdilik biz ilikliyoruz o topluyor :)

14 Ekim 2013 01:53

Çok emek vermişsiniz maşşallah.Biz zamansızlığı bahane edip biraz hazıra kaçıyoruz.2. yaşla beraber inşallah daha gayretli olacağız.

15 Ekim 2013 12:46

@Selime Şenyüz cok tesekkür ederim bence zamansizliktan ziyade henüz ihtiyac hasil olmamistir diye düsünüyorum. soylediginiz gibi 2 yasindan sonra daha da hizlaniyor hayat, kendinize ayirdiginiz zamanlarda aktivite hazirliyor olabilirsiniz, simdiden uyarmis olayim:) sevgiler :)

serin
10 Aralık 2013 18:07

ellerinize sağlık..sitenizi yeni yeni keşfediyorum ve hayranlıkla yaptıklarınızı inceliyorum..2,5 yaşındaki oğlum demir için birer ikişer ben de sizden örnek alarak yapmaya başladım..bu aktivite de ağacın altındaki 1 cm lik süngeri nereden alabilirim acaba????

11 Aralık 2013 22:46

@serinGüzel yorumunuz için çok teşekkür ederiz,Hoşgeldiniz, evde kendi halimizde yaptığımız bir oyun sayesinde Demirin yüzünde ki gülücükte ufacık bir katkımız olacaksa ne mutlu bize.Biz Kırgızistan'da yaşıyoruz, ben burdan almıştım, Türkiye'de de manifaturacılarda bulabilirsiniz belki ya da elyaf satan yerlerde olabilir. yardımcı olabildim mi bilmiyorum, her zaman bekleriz blogumuza,sevgiler :)

2 Ocak 2014 01:28

Merhaba , blogunuzu zevkle takip ediyorum.Sizden bir ricam olabilir mi? Paylaştığınız aktiviteleri yazarken çocuğunuzun o zamanki yaşını belirtebilir misiniz acaba? Benim kızım 17 aylık.Aktivite ağacı için sormuştum mesela.Hepsi çok güzel.Kolaylıklar dilerim.

3 Ocak 2014 22:29

@Jale Güney Sun Hoşgeldiniz, güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim, her yazının hemen altında hangi ay yaptığımızla ilgili etiket var aslında,aktivite ağacında da yazının hemen altında 26.ay etiketi mevcut :) yardımcı olabildiysem ne mutlu, Allah bağışlansın kızınızı,öpüyoruz,sevgiler :)

25 Şubat 2014 15:18

@Adsız Teşekkür ederim :)

Adsız
8 Ağustos 2015 02:50

mrb süper bir sitee... ağacın şablonunu çıktı alabiliirmiyiz benim resimim sıfırdırda..

Adsız
17 Ekim 2015 16:47

Sünger nerde bulunabilir acaba

13 Kasım 2015 16:06

@Adsız Sevgili Adsız benimde resim pek iyi sayılmaz, genelde böyle durumlarda bilgisayar ekranına kağıdı koyup üzerinden çiziyorum, tavsiye ederim:)

13 Kasım 2015 16:06

@Adsız tuhafiyelerde varmıdırki, Türkiyede nerelerde satılır hiç bilmiyorum gerçekten.

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca