Büyük-Orta-Küçük Kavramları

Günlerdir süren çamaşır yıka-as-ütüle-kaldır döngüsünden sonra bugünde camları sil - tülleri yıka derken bahar temizliğini de aradan çıkarmış olduk :)
Her anne gibi evimin temiz halini çok seviyorum :))
Bu hal ne kadar uzun sürer bilemiyorum ama yere düşen her kırıntının takipçisi oldum :)

Bugün Etka öğlen uykusundan kuru uyanınca ve gün boyu genele bakınca tuvalet eğitiminde ilerlemeler olunca  Etka'ya seveceği sevineceği birşey yapmak istedim :)

Akşam baba oğul markete gidince yarım saatlik boşlukta bu çıktı ortaya

Aslında ilk önce iki kademeli olarak Büyük-Küçük daireler kestim
Sonra başarabileceğinin bir üst derecesi neden olmasın ki dedim
Ve sonuçta üç kademeli Büyük-Orta-Küçük dairelerden oluşan eşleştirme oyunumuz hazır oldu

Kartları renkli keçelerden kestim
Ve sıcak ütü ile PVC kapladım


Pvc şeffaf olduğu için alltta ki renklerle karışmasın diye oynarken altına beyaz kağıt koydum 
Yanlız oynarken kolunun değmesi gibi durumlarda dairelerin yerlerinde kaymalar olduğı için cırt cırtlı yada mıknatıslı olması daha kullanışlı olurmuş

Kartları kesme aşamasında Etka da yanımdaydı 
Her kestiğim parçayı heyecanla bekleyip elimden alıp yerine taktı :)
Her seferinde kendini alkışladı alkışlattı :))

Yüzünde ki gülücük için can feda be Oğulcuk...

2 comments

Çok güzeş bir çalışma olmuş ellerinize sağlık
:)
iyi ki yazıyorsunuz diyelim
sevgiler
***

3 Mayıs 2013 15:18

@Bizimkisi Masal gibi biraz... :) çok teşekkür ederiz, sizlerde iyi ki yorum yazarak bizi yanlız bırakmıyorsunuz :) görüşmek üzere :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca