EAHR - Etka Araç Hızlandırma Rampası / EVAR - Etka Vehicle Acceleration Ramp

Google'da "hazine bonusu" arayıpta sitemizdeki Hazine avcılarıyız biz yazısına gelen ekonomist kardeş, artık yanlız olmayacaksın.
Etka'nın belli bir açıyla yere dik duran herşeyden arabalarını kaydırmasını seyrederken aşağıdaki oyuncağı yapmak geldi aklımıza, Cern deki parçacık hızlandırıcıdan (LHC'dan) esinlenip :) yaptığımız mini hızlandırıcımıza biraz artistik durması için EAHR - Etka Araç Hızlandırma Rampası yada EVAR - Etka Vehicle Acceleration Ramp adını verdik, artık Cern bilgi işlem merkezi sayfamızın linkini verir herhalde :)


LHC ( Büyük Hadron Çarpıştırıcısı - Large Hadron Collider )


Tamam çok birazcık benzememiş belki, ama nedir ki yani, işin felsefesi, temel dayanağımız aynı.
Hızlandırıyoruz.
O atomları, biz arabalarımızı


Geçen ay yaptığımız mini havaalanının pisti boşa çıkınca annemizin artık malzeme deposundaki köpükleri kesip biçerek pistimize eğimli bir taban oluşturduk.
Meşhur silikon tabancamızla iyice yapıştırdıktan sonra Etkacığımıza sunduk.
O çok sevdi, bizde çok sevdik.
O kadar kablomuz vardı da biz mi benzetemedik.

7 comments

21 Nisan 2013 03:48

Bayıldım! Elinize sağlık, ben de kızıma yapayım bari böyle bir şey ;) Ya da babaya devredeyim bu işi :))

Yazının giriş kısmına da çok güldüğümü söylemek isterim. (Kaç kez yazılarınıza yorum bırakmaya çalıştım ama nedense olmadı, bu yorumum giderse sevineceğim artık :P)

Güle güle oynasın Etka :)

21 Nisan 2013 16:37

Çok güldüm yaa, elinize sağlık ama..
Onlar atomu, siz de arabaları sonuçta:)))))))

21 Nisan 2013 22:28

@Berna Babamız kendi yaptığı aktiviteleri kendi yazıyor, bende ilk okuduğumda çok güldüm :)) şimdiye kadar en ilginç google aramasıydı bizim için, bakalım bu yazıdan sonra neler göreceğiz :)) böyle bir oyuncağı hayal etsemde bu şekilde bir araya getiremezdim herhalde, babasına bırakman senin hayrına olacaktır zannediyorum :) Yorum bırakma kısmı ile de eşim ilgilenecek b ir kaç kez benzer problemde bahseden mailler aldık, sizden yorum okumak ayrıca mutlu etti bizi :)) sevgiler

21 Nisan 2013 22:30

@Ada'lı Günler değil mi canım :))) hakkaten ama artık arabalarımız daha hızlı Etka daha daha mutlu :))

23 Nisan 2013 04:38

çok güzel lmuş elinize sağlık

29 Nisan 2013 19:32

@nihal baysal koçer Teşekkür ederiz canım :) bu günlerde Etka nereye kaydırak oraya :) yapışık dolaşıyorlar resmen :))

Adsız
14 Aralık 2013 12:00

Bunu okurken meyve suyu içiyordum, gerisini siz düşünün.
İlk satırları okurken ne hale geldiysem artık, çevremdeki herkes bir merak bana bakmaya başladı.
Temel aynı sonuçta, ha araba ha atom.
Bol eğlenceli aktiviteler ve güzel dileğiyle...

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca