Keçe ile Masa Düzeni

Havalar ısındıkça evde geçirdiğimiz zaman azalıyor
Hal böyle olunca  aktivitelerimizi yayınlama işi de gecikiyor tabi :)

Dün yaptığımız bugün yazma fırsatı bulabildiğimiz 'masa düzeni' çalışmamız
Kendi kendine yemek yemesini teşvik ettiğimiz bugünlerde bu çalışma  iyi geldi bize :)

Alt servis fonu için gri keçeyi süngerle kalınlaştırarak etrafını diktim
Tabak,bardak,çatal ve kaşık için de yeşil keçeden parçalar kestim
Sonra her parçayı uygun yerlere slikonla yapıştırdım :)

Etka nesnelerle gölgeleri birleştirerek masa düzenini oluşturdu
Tabağını koydu

Çatalını kaşığını bardağını yerleştirdi

Tabağından yemek yedi :)

Bardağından su içti :)

Bu da son kare olsun :))
Son günlerde genelde aynen bu moddayız
Ne diyeyim
Bu da Geçer Ya Hu  ...

8 comments

14 Nisan 2013 23:54

Çok cici olmuş bende bir kaç ay önce yapmıştım,fazla oynamadı Ali Kemal hemencecik yerleştirip kenara çekildi. Çok basit geldi sanırım :)
Bu arada oğluşumun doğum gününü kutladık pastamızı senin tavsiyene uyarak yaptım ;) Beklerim ;)
Sevgiler...

Adsız
15 Nisan 2013 15:27

merhabalar
bende meraklı bir öğretmen olarak çalışmalarınızı sık sık takip ediyorum...allah bağışlasın acaba oğlunuz kaç aylık???

16 Nisan 2013 00:33

Çok güzel olmuş ellerine sağlık.Ben de bu etkinliği yaptırmak istiyorum ATaberk'e bir de zaman ayırabilsem.üzerimde bir tembellik birazcık da yoğunluk var tbai:)

16 Nisan 2013 11:45

@elif sevim ceyhan olabilir canım Ali Kemal abimiz bizim :)) basit gelmiş olabilir :) çok güzel olmuş doğum gününüz de pasta da ellerine sağlık canım, hayırlı yaşları olsun Ali Kemal'in de

16 Nisan 2013 11:46

@Adsız teşekkür ederiz her zaman bekleriz, Etka 27 aylık oldu :) sevgiler

16 Nisan 2013 11:47

@ceyda teşekkür ederiz teyzesi , bahar geldi ya Ceydacım normal bu haller artık, bizde güzel havayı değerlendirip parka çıkıyoruz genelde evde olamamadan faliyet yapamıyoruz :))

Keçe den amerikan servisinize bayıldım güle güle kullansın Etka cım :)

18 Nisan 2013 17:26

@Ada ve biz(ama ıssız değiliz) cok tesekkurler favorileri arasina girmese de ara ara cikarip servis hazirliyor kendine :) e buna sukur napalim :) sevgiler

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca