Başlıksız...

Pazartesi gecesi başlayan ve Cuma gününe kadar yaklaşık 5 gün süren Narın maceramızdan kısaca bahsetmiştik :)
Narın şehrini 'Narin' yapan arkadaşlarımızı görmek , dağlar arasında güller yetiştiren Narın- Türk Kolejini ziyaret etmek bize çok iyi geldi ...
Dünüşü de kısaca özetlemek gerekirse temizlik haricinde 3 makine çamaşır yıkama , asma ,kuruyanları kaldırma ,ütülenecekleri ütüleme ile geçti :))
Bu arada 2 ay önce ailecek hastalanmamız sonucu yarım kalan tuvalet eğitimine yeniden başladık :)
Türkiye ye gelmemize yaklaşık 3 hafta var :) bu sürede tamamlamayı planlıyoruz :) 
okuyan teyzelerimizden amcalarımızdan dua bekliyoruz :))
Narın gezimiz boyunca yorumlarınızla yanımızda olduğunuz için teşekkür ediyoruz :))
İnternete ulaşma nokatasında sıkıntı yaşadığımız için yorumları geç onaylayıp dönüşte de cevap yazmada geciktiğimiz için de affınıza sığınıyor ve özrü borç biliyoruz :)
2 hafta daha büyümüş olarak yeni aktivitelerde görüşmek üzere :)

4 comments

30 Nisan 2013 00:02

hoş geldiniz inş. en kısa zamanda tuvalet eğitimini tamamlarsınız..

şule
30 Nisan 2013 13:47

Hoşgeldınız hocam ınsallah guzel anılarınızı daha detaylı dınlemek kısmet olur.tuvalet egıtımıne gelınce ben sızın ınsallah zorlanmadan bu surecı atlatacagınızı dusunuyorum. bence bır annenın en cok sabretmesı gereken evrelerden bırı tuvalet egıtımı.ben ılk kızımda acemı oldugum ıcın bıraz sabırsız davrandım.20 aylıkken basladım.tabı bunda 2.mısafırımızın gelecegını ogrenmenınde etkısı buyuk.egıtımı tamamladık kardesı dogmadan fakat kıskanclık sonucu yenıden basa döndük.her cocukta farklıdır kavrama ama yınede kolaylıklar dılıyorum uyguladıgınız yontemı anlatırsanız cok sevınırım.yıne lazım olacak bılıyorsunuz:)

30 Nisan 2013 23:12

@azra ecrin İnşallah teyzesi bugün 3. gün Öğlen uykusundan kuru uyandı :) Kolaylıkla atlatırız inşallah sevgiler

30 Nisan 2013 23:18

@şule Saolun Ablam :) güzelliklerin farkına vardıysak anlatmak nasip olur inşallah. gerçekten sabır isteyen bir süreçmiş,bu ikinci denememiz ,aslında ilkinde bitmek üzereydi ama ailecek fena hastalandık, o dönem ilgilenemedik,inşallah bu sefer tamamlarız :) dua edin :) İlk denemeden idmanlıyız galiba bu sefer daha kolay olacak gibi :) çok da bişey yapmadık aslında, kaçırmalara ıslanmalara sabredip bir dahaki sefere söyle tamammı oğlum diyorum :) Bir daha ki sefere de hak getire :)hep biz götürüyoruz hatırlatıyoruz henüz kendisinin bir adım attığı yok :) Dua edin inşallah abla hayırlısıyla atlatalım

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca