Gönül Mecnûn gibi dil-beste olma zülf-i Leylâ’ya


Gönül Mecnûn gibi dil-beste olma zülf-i Leylâ’ya 
Seni sâhra-neverd-i aşk eden zîrâ Hudâ’dır hep

Günlerden bir mayıs mevsimlerden bahar, tatil vesilesiyle şöyle bir hava almak için kendimizi şehrin biraz dışına atıverdik.Koştuk oynadık,
Kışın o buzzz gibi karların altındaki dünya yavaşça yeşillendi,
nihayet çiçekler açtı, pufuduk pufuduk karahindibalar her yeri sardı.
Üfledik bol bol.
püff, öhö öhö, püff, hööff
İlk kez üfledim ben bu çiçeklere, yardım etmiş olmuşmuşum hemde.
yemyeşil çiçekler arasında koşturadurayım 
hayran hayran beni izleyen annem ve babam için söylesin haşmet

Gönül! Mecnun misali, Leyla’nın zülfüne hemen gönül bağlama. 
Çünkü seni aşk çöllerinde gezdirip duran Leyla değil, Mevlâ’dır hep.

8 comments

3 Mayıs 2013 02:48

Kaç gündür bu çiçeklerin adını düşünüp duruyorum, etamine işlemeye başladım ben de bunlardan :) Ablam çok sever, ben de elbet, çocukken sürekli elimizdeydi bunlar :)
Her nerede iseler anne-babaya selam olsun, ne güzel yazmışsın...
Sevgiler...

3 Mayıs 2013 13:00

Ne güzel bir fotoğraf.
Gülümsemesi, dünyayı keşfi, merakı daim olsun Etka'nın :)

3 Mayıs 2013 15:15

@Esen Can Esencim çiçeklerin adını bende bilmiyordum, Eşimin yazısından sonra ilk kurduğum cümle ' karahindiba bu mu? ' oldu :)) e bizde öğrenmiş olduk :)) ne kadar güzel olur etaminle, bitmiş halini yayınlamanı heyecanla bekliycem :)

3 Mayıs 2013 15:16

@Benden Bizden ne güzel bir dua böyle , çok teşekkür ederiz :) âmin diyelim ,inşallah..

3 Mayıs 2013 17:57

Merhabalar,Hayırlı cumalar.Bloğumu ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için teşekkürler.Ne hoş bir blog,ne kadar harika paylaşımlarda bulunmuşsunuz.Emeğinize sağlık.Kesinlikle faydalanacağım bu güzel paylaşımlardan.Oğlunuz için mükemmel bir anı ve armağan olmuş.Bişkek de blog yazarı olarak yalnız olmadığımı bilmek beni çok mutlu etti.e-mail adresime telefonunuzu gönderirseniz sevinirim.Tanışmayı çok isterim.Sevgi ve muhabbetlerimle(y.sule85@hotmail.com)

4 Mayıs 2013 22:17

@Şule YANIK çok teşekkür ederiz Canım, sende hoşgeldin :) başlangıç amacımız Oğlumuza hatıra kalmasıydı çok şükür , evde geçirdiğimiz zamanı değerlendiriyoruz, anılarımızı biriktiriyoruz :) hemen mail atıyorum, görüşmek üzere :)

15 Mayıs 2013 00:58

Şuanda yatsı ezanı okunuyor
Ben kızımı uyutmak için onun yanında uzanıyordum ki ezan başlayınca doğruldum, kızım da kalktı. Telefonum ışığı dikkatini çekti, Etka nın fotoğrafını görüncee
aaa ağaçlr varmış dedi :) akşamımızı renklendirdiniz
sevgiler.

15 Mayıs 2013 01:20

@Adanın Annesi :)) Adacık sende bizim yüzümüzü güldürdün , ne iyi ettin :)) hâli gözümün önünde canlandı karanlığın içinden seçip ağaçları görmesi şaşkınlığı :)) Etkannda son zamanlarda favorisi ağaççç, ç de hafif peltek ama baskın bir vurgu oluyor her seferinde :) huzurla sağlıkla uyu Ada olurmu :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca