Kırmızı Kırmızı Kıpkırmızı :)

Buruk bir gündü aslında
Berra aklımdan çıkmadı bir an olsun
Sabır ve Dua dan başka elden ne gelir...

Bugün 'Kırmızı' günü

Sabah oğlumla şööyle bir evi dolaşıp kırmızı ne var ne yok doldurduk kutuya
Araya kaçamak giren arabalar toplarda oldu tabi
aa bak arabanın kapısı da kırmızıymış vs deyip daha sade tek renk olanları toparlamaya çalıştım


Labutlardan kırmızı olanı,legoların kırmızılarını,kırmızı kapakları,kırmızı sürpriz yumurta kutularını,meyvelerin kırmızılarını vs topladık kutuda


Direk incelemeye daldı tabi Etka
En çok ilgisini çekenler de favori oyuncakları legolar ve kırmızı araba oldu tabi


Akşam yemeğinden sonra yaptık Elma Şekerini yada Şekerli Elmayı :)
Çok sevdiği sulu boya elmayı ile boyadı


Fırçayı daha güzel kullanıyor artık


Sulu boya kurumadan toz şekeri elmanın üzerine serptik
Şeker suda eridi şekerli elmamız mis mis oldu



Ellermi daha şeker yoksa elmamı bilemedik :))
Tarihini attık dosyamıza kaldırdık :)

18.12.2012
Bugünlerde televizyonun  varlığını farkeden Etka ikindi üzeri izlemek isteyince hatta ısrar edince hadi yap-boz yapalım dedim.
Daireler Yap-bozunu getirdim.
Tek tek verdim parçaları ve renklerine göre doğru eşleştirip yerlerine koydu Etka :))
Ben tabi mutluluktan 4köşe hemen babamızı arayıp haber verdim :))

4 comments

19 Aralık 2012 03:23

O eller tam ısırmalık gercekten...keyifli bir calışma gerceklestirmissiniz yine. Zaman icinde cocuğunuzun geliştiğini görmek gercekten büyük mutluluk :))

19 Aralık 2012 10:43

Gerçekten öyle blogu 20. Ayında yazmaya başladık şuan 23 aylık :) ve inanılmaz değişiklikler var çok şükür
Farkedecek zamanımız olduğu için şükrediyorum :)
Ayrıca güzel görüşleriniz için de teşekkür ederim :)
Sevgiler

20 Aralık 2012 04:29

:)) BAYILIRIMM BU FAALİYETE:))) BELKİ DE ŞEKER DELİSİ OLDUĞUMDANDIR AMA CİDDEN HANGİ ŞEKERİ SEVDİM ŞU KARELERDE KARARSIZIM:)

20 Aralık 2012 20:58

Tabi ki Etka daha tatlıııı :) kesinlikle bizzat denemiş yemiş tatmış biri olarak söylüyorum ve şiddetle tavsiye ediyorum Oyuncu teyzesi :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca