Merhaba Kare :))

Bugün tanıştık kendileriyle
Ne kadar da düzmüş daireye göre :))
4 kenar 4 köşe :))
Hadi sayalım birlikte :))
Şiir gibi mi oldu ne :))
Evet işin hülâsası akşam için yemek yapmadan önce yazayım dedim.



Kareyi sevdi Etka
Gözlerini burnunu ağzını gösterdi
Kuklaları özünde çok seviyor zaten:)


Elinde kare adam dolaştı durdu bugün


Faaliyeti yaparken bile diğer elindeydi o kadar yani :))
Aslında yapıştırmak istemedi
Hatta bir ara kuklaya yedirdi




Biraz o biraz ben yapıştırdık ve tamamladık faaliyetimizi
İşte kolaj kare :))
Merhaba Kare :)))

Kullandığımız malzemeler
Kare Adam için; Boş bir oyuncak kutusu, renkli kalem, çöp şiş ( gözleri çizilebilir, evde vardı hazır yapıştırdım ben). Kartondan kare kesip göz,ağız vs çiziyoruz,kukla olması için çöp şişi arkadan bantlıyoruz :)
Kolaj kare için ; renkli eva süngerler kullandım. Elişi kağıdı yada renkli karton da olabilir. Zemin de yine aynı oyuncak kutusundan kestiğim ikinci kare :)

6 comments

6 Aralık 2012 03:05

size hayran kaldım. bende anaokulunda bir branş öğretmeniyim.zamanı gelince bende birşeyler yapmak istiyorduma ama insan kafayı toparlayamıyor ki .bir de benimkiler ikiz. evde zaman sıkıntımız oluyorişler-güçler ama sanırım birşeyler yapma zamanı geliyo 14 aylık olduk. blogu inceliyorum ama acaba ne zaman etkinliklere başladınız?cevap yazabilir misiniz? teşk.

6 Aralık 2012 03:34

Bir yaşından sonra Montessori nesne devamlılığı kutusunu eşim yapmıştı onunla ilgilendi uzun bir dönem:) sonra araya birkaç talihsiz olay, hastalıklar ve sünnet girdi:) 16 aylıkken boyalar ve boş resim defteri mutfak malzemeleri vs ilgi alanındaydı. 19 aylıkken başladık yavaş yavaş şuan 22 aylık :))
Tekrar görüşmek üzere, Sevgiler:)

6 Aralık 2012 12:54

Bilgisyarım kaynaklı mı bilemiyorum blogta rahatça gezinemiyorum.toplu yorum yapıcam buraya :)
Öncelikle Etka'nın taş tutan o minik parmakları öperim :)
Parmak boyası yapmayan oğluma fırça alalım bakalım sevecek mi? Kare kukla fikrine bayıldım en kısa zamanda ben de uygulayacağım.

7 Aralık 2012 19:14

Aa neden ki acaba, problem ney peki, sayfalarmı açılmıyor?
Sabahtan akşama kaç defa yeniyor parmaklar , buyur gel teyzesi sana da var :))
Fırçayı sever diye düşünüyorum , temiz iş sonuçta :))

filiz
10 Aralık 2012 15:32

Blogunuzu epeydir izliyorum, benim oğlum da 22. ayında, sizden ilham alarak bir çok aktiviteyi yapıyoruz, emeğinize sağlık diyorum. Ama merak ettiğim şey, aktiviteler için kullandığınız malzemeleri her zaman mı hazır bulunduruyorsunuz, bir süre sonra atıyormusunuz, bizim ev bir süre sonra çöp ev halini almaya başlıyor, hele bir de 2 çocuklu olunca :)

Teşekkürler...

10 Aralık 2012 21:59

Çok teşekkür ederim hoş geldiniz :)
Bizzat Etka'nın yaptığı karalama dahi olsa hiçbirşeyi atmıyorum, tarihlerini yazıp dosyamızda biriktiriyoruz:)) hala oynamaya devam ettikleri de var kapak oyuncağı, daire yapbozu gibi
Onun dışında çoğu şey daha sonra farklı başka birşey için kullanılıyor. Kart yiyen kutusunda topları biriktiriyoruz mesela :))
Sevgiler

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca