Dün,Bugün,Biraz da İçimden Geldiği Gibi

Severek yazılarını takip ettiğim bir blog yazarının vedasından mı etkilendim yada iki gündür yaşadığımız yoğunluktan mı yazamadım bilemiyorum!

İnsanın özüne dönmesini,yaratıldığı gayeye uygun yaşamasını engelleyen şeyler zamanının ne kadarını kaplıyor !
Yada hadi çıkardık onları hayatımızdan diyelim  peki ya sonrası...

Ama değişim başladı bende inşallah :)
Bu umut verici :)
En azından farkettim eksiklerimi :)
Şu an gayretlerdeyim
Eskisi gibi hissetmem, bazen gözlerimin dolması, dualarım, okuduklarım...
Artık o kadar uzak değil..
Şükürler olsun :)

Dün ve bugün neler yaptık
acemianneselcen.blogspot.com da gördüğüm bir çalışma


Hazırlaması çok kolay
Boş bir kutunun içine nohut koyup üzerine balon geçirdik
Ve davulumuz hazır :)


Etka davula vurdukça nohutlar havalara sıçradı
Çok güldü Etka bey buna :))
Marakas gibi salladı çıkan sesle coştu , coştuk :))
Eğlendi vesselam :)

Bügünde matematik günümüzdü
2 rakamı ile mum boya çalışması yaptık.


Mum boya tekniğinin mantığı çok basit. 
Görünmesini istediğiniz resmi mum ile kağıda çiziyorsunuz
Boyandıktan sonra mum boya tutmadığı için istenilen resim ortaya çıkmış oluyor
Ben 2 rakamını çizdim mumla


Etkanın Sulu boyaya doymayacağız bildiğim için iki tane yaptım
Nitekim ikisine de boyadı
Boş kağıtları istediği gibi boyadı
Sıçrattı , parmak boya yaptı



Sonra ortaya çıkan ikiyi parmağımızla üzerinden çizdik

Etka'nın sulu boyada farklı bir tarzı var
Fırçayı boyaya batırıp resmini boyamak yerine boyanın tamamını kağıda döküp fırçayla resime yayıyor
Bu da kendi tarzı tekniği deyip tüm dökülmelere sabrediyorum :)))

Akşam üzeri yaşadığımız üzücü olay
Ben mutfaktayken Etka sehpanın üzerine çıkıp ordan piyanoya çıkmış
Piyanonun üzerinde ki bambuyu almış
Zannediyorum dönerken de düşmüş
Sesiyle gittim yanına yerdeydi ve elinde hala bambu vardı :(
Ordan anladım piyanonun üzerinden düştüğünü
Ağladı tabi :((
Öptüm acıyan yerlerini kuzumun
İçim sızladı :(

Annelik yürek yangınıymış :(


12 comments

14 Aralık 2012 22:33

merhaba severek,öğrenerek,uygulayarak takip ediyorum yazılarınızı ve de merakla bekleyerek

14 Aralık 2012 23:29

Çok teşekkür ederim:)
Yorumunuz mutlu etti beni gerçekten :)
Görüşmek üzere

15 Aralık 2012 01:42

geçmiş olsun üzüldüm :( çocukların canı yanınca insan çok etkileniyor Allahım korusun yavrularımızı..

15 Aralık 2012 04:52

Etka ya geçmiş olsun öperim acıyan dizlerinden....
davul çok hoş olmuş bu arada:)

15 Aralık 2012 10:52

Âmin canım gerçekten dediğin gibi çok üzüldüm çok etkilendim. İlk ciddi düşmesi oldu:(
Allah'a emanetler

15 Aralık 2012 10:58

Teşekkür ederiz Fatoş teyzesi. Acıyan yerini öptürüyor hemen zaten , yanlış yeri öpersek de kabul etmiyor :)
Davulu evet benim için kolay Etka için eğlenceli oldu :)

meyra
15 Aralık 2012 18:02

son moda da blog yazarlarının vedası şu işi anlamadım gitti hangi bloğa gitsem vedalaşan bloggerlar var trend bu galiba...
bu arada sizi severek takip ediyoruz

Adsız
15 Aralık 2012 20:25

sizi bloglar arası gezerken gördüm. internette zilyon tane anne bebek blogu var kimisi iyi kimisi eh işte. ancak sizinkisi kadar içeriği dolu bir annebebek bloguna rastlamadım. yani varsa da ben rastlamadım. yok demiyorum yanlış anlaşılmasın. çok tebrik ediyorum böyle dolu dolu bir blog armağan ettiğiniz için hem bizlere hem de minik etka'ya. hıı etka ne demek buarada? ayrıca çok gemiş olsun umarım ciddi bir yaralanma olmamıştır. evet anne olmak gerçekten yürek yangınıymış. hem kendi evladın hem de başkalarının evladı için. bir çocuğun gözünden akan tek damla yaşa kıyamam ben...
sinem

15 Aralık 2012 23:26

Meyra yorumuna çok güldüm :)) valla trend mi farkına varmak mı yada zaman ayıramamak mı bilmiyorum. Bende bir bakınayım bakalım başka kim veda etmiş :)
Her zaman bekliyoruz , sevgiler :))

15 Aralık 2012 23:34

Sinem ne yazsam bilmiyorum, nasıl teşekkür edilir :)
Bloga ilk yazıyı yazarken bugün bu yorumu okuyacağımı tahmin bile edemezdim
Faydalı oluyorsa ne mutlu, bunu hissettiren yorumlar alıyorum ne mutlu :))
Teyzesi Etka'nın anlamı; Allah korkusuyla günaha girmeyen, haramdan kaçınan, yaptığı her işi Allah rızası için yapan demek:) öyle yetistirebiliriz inş!
Ayrıca nezaketin için çok teşekkür ederim , ciddi bişey olmadı çok da ağlamadı zaten ama yanında olmadığım için ben çok üzüldüm :(

16 Aralık 2012 02:56

Hep duyardim ama anne olunca anlamlandirabildim insanın yüreğinin üstünde başka bir yüreğin attığını...o anki üzüntünü o kadar derinden hissettim ki..gözlerim dolu dolu oldu. Neyseki öyle bir yaradanimiz var kiiii..bu afacnları korumakla gorevlendiriyor meleklerini

18 Aralık 2012 14:49

Gerçekten öyle insan buna gönülden inanınca ancak huzurla uyuyabiliyor :)
Sevgiler

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca