İcat Çıkarıyoruz - 1 - "Mancınık"

Nasip olursa her hafta baba oğul bir icat çıkaracağız inşallah, ilk hafta yapımı ve oynaması çok zevkli olan mancınık ile başladık.Aslında icat çıkarıyoruz'un ilk haftası için göl kenarına gidip ailecek pastel boyalarımızla resim yapmayı planlamıştık ama malesef gittiğimiz yer bu hafta için kapalıydı, bizlerde b planını devreye sokup daha önce yaptığımız mancınıkla Etkayı tanıştırdık.


Geçen aylarda Etka için evde montessori oyuncakları yapmaya çalışırken, babamızın çocukken yapmayı ve oynamayı çok sevdiği mancınığıda aradan çıkarmıştık.
Annemizin tavsiyesiyle uygun zamanı bekliyorduk,ki neden sonra o zaman geldi ve mancınığımızı tozlu kuytulardan kurtarmış olduk.


Etka ne ara yaptınız yahu der gibi bakarken çabucak alıştı ve yeni oyuncağını çok sevdi.


Kalem, tahta parçası, yun yumağı...
Artık Allah ne verdiyse bir iki metre uzağa fırlattık, hem fırlattık, hem güldük
Her seferinde birbirimizi alkışladık.


Mancınığımız kısaca böyle, basit bir kaç odun parçası, tahta ve içi demir dolu bir kese.


Makarayı yavaşca sarıp mancınığımızı kuruyoruz, ardından yükünü koyup uçuruyoruz.

7 comments

Adsız
10 Aralık 2012 00:26

süper bısey
Cok eğlenceli gözüküyor

10 Aralık 2012 05:02

Çok eğlenmişe benziyorsunuz:)) Bu arada Etka bana adresin lazım hani verilmiş bir kız sözüm vardı;)
kayra-fatos@hotmail.com a bir adres bilgisi yollarsan sevinirim bir de ad soyad tabiki sevgiler....

10 Aralık 2012 21:53

:)) 100. Talihli kişiyim yani :))
Peki memnuniyetle adresimi maille ulaştırıyorum canım
Sevgiler

11 Aralık 2012 03:53

Çıkarmayın canım icat micat.hevesleniyorum sonra uğraş dur!aaaaa olmazki arkadaşım.Şaka bir yana çok eğlenmişsiniz yine.Maşallah gülüşünü yerim ben senin yaaa

11 Aralık 2012 12:50

:)) valla ben de icat çıkarmayın diyorum ama babamızın içinde ki fizik ve aktivite aşkı :))
Tamamen O ilgileniyor bu kısımla. Gerekli malzemeleri topluyor planlıyor
Getir götür yapıştırıcı nerde ip nerde ayak işleri bana tabi :)) e o kadar da ollurmuş artık :))
Eğlendi Elhamdülillah .O güldükçe biz daha çok güldük:)
Çok teşekkür ederiz teyzesi
Siz de yapın hadi Bora da sever kesin

12 Aralık 2012 02:28

:)) yaziyi gorur gormez BABAmiza gosterdim;)

'adam nasi yapnis bunu yaaav!' dedi:) ehi;)
ellerinize saglik cok guzel olmus:))

12 Aralık 2012 13:36

:)) çok hoşsunuz yaa:))
Ama öyle görüldüğü gibi zor değil zannediyorum
Başına geçerseniz yaparsınız sizde
Valla bayılır Minik :))

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca