1 Hafta = 7 Gün, Etka'ca Tuvalet Eğitimi

Bugünlerde bizim evde bütün işler güçler yerini kakalara çişlere bıraktı :))
Çünküü
21.12.2012 tarihi itibari ile beze veda etmiş bulunuyoruz.
Vatana millete hayırlı olsun..
Bez tüketim zincirinden bir halka eksildi umarım :)

Türkiye'den getirdiğimiz bez stoğumuz sıfırları tüketmek üzereyken ve Bişkek'te 66lık bir paket bezin fiyatı yaklaşık olarak 60 liraya yakınken ve bir hafta boyunca mecburi gitmemiz gereken bir yer de yokken biz en iyisi bu zamanı değerlendirelim dedik :)
Bir hafta diyorum umarım zannettiğim gibi yumuşak ve kolay bir geçiş yaparız bezsiz döneme
Tekar bağlamam diye düşünüyorum ama büyük konuşmak da istemiyorum
İnşallah dönüşü olmaz diyelim.

Gece Gündüz eşzamanlı başladık
Bezi tamamen hayatımızdan çıkardık yani.
O kadar çok yazı o kadar çok görüş okudum ki.

Ve işte sonunda ortaya çıkan tuvalet eğitiminin ETKA'CA sı :))
Anadolu Pedegojisine göre altını ıslattığında rahatsızlık hissi verecek şekilde alıştırma çamaşırı giydirdim.
Okuduklarıma göre tuvalet ihtiyacının olup olmadığını hiç sormamalıyız ama duramıyor ki insan
Sık olmasa da ara ara sordum var mı diye :)


Bir kaç defa dinazorcuğa çiş yaptırdık birlikte
Bu arada lazımlığını önce Adem Güneş'in de tavsiye ettiği gibi tuvalete koydum.
Ama dışarıda hava sıcaklığı -20'lerde olunca üşütmesinden korktum ve Etka'nın odasında sabit kalacak şekilde bir yer ayarladım.
Sabah 2 defa lazımlığa 2 defa altına yaptı.. Durum 2-2
Öğle uykusundan sonra ani bir atak yapan Etka 2 defa üst üste altına lazımlığı pas geçerek durumu 4-2 ye çıkardı.

Babamızın eve gelmesiyle toparladık neyse ki..Akşam altını hiç ıslatmadı 3 defa lazımlığına yaptı..
Şu an gece uykusunda..Bez bağlamadım Etka'ya dediğim gibi :) Bakalım nasıl geçireceğiz ilk geceyi
Son durum 4-5, sabaha kadar ne olur ne biter ilk günü kim kazanır merakla bekliyorum :)

Gelişmeleri buradan güncellemelerle yazmayı düşünüyorum.
Duam dileğim Kırmadan Kızmadan Kırılmadan hatta çoğu zaman Yılmadan Bıkmadan Usanmadan bu süreci atlatmamız...
Bu arada bu akşam biraz ateşimiz vardı, dualarınızı bekliyoruz.





7 comments

22 Aralık 2012 01:12

, bu zorlu donemde size sabır diliyorum. Bol bol Ust bas değiştirirsiniz bir süre :)) sonra bı bakmissiniz alışmış bile afacan

22 Aralık 2012 01:15

Maşallah süphanallah.İnşallah kolayca atlatırsınız bu süreci.Darısı başımıza.Ayrıca çok geçmiş olsun.Ece 1 haftadır hasta mahvolduk ikimizde.

22 Aralık 2012 01:31

hayırlısı olsun, çocuk da anne de hazırsa, kolaylıkla atlatırsınız. Etka'yı en iyi tanıyan sizsiniz, başarıyla bu süreci atlatacağınıza inanıyorum :))) kolaylıklar diliyorum.

22 Aralık 2012 13:56

Arkadaşlar çok teşekkür ederim yorumlarınız için.
Gülsenz hakkaten dün kaç defa alıştırma çamaşırını değiştirdim yıkadım kuruttum hatırlamıyorum :))
Şenaycım çok geçmiş olsun, gerçekten çocuklar hasta olunca dünya duruyor
İnşallah zannettiğimden çabuk ve kolay atlatırız. Ama sabırlıyımdır hele bir de inat ettim mi bitmiştir :)) ama bu sefer durumlar başka, top Etka'da :))
Smyrna hazırız gibiyiz bakalım, bügün ikinci gün ve düne göre hiç vukuatı olmadı diyebilirim ama daha geceye çok var
Sevgiler

23 Aralık 2012 04:59

Hayirli olsun,kolaylikla atlatirsiniz insallah busüreci...

25 Aralık 2012 02:09

Tebrik ediyorum,biz henüz o aşamaya gelmedik fakat zorlu ve sabır gerektiren bir süreç olduğunu çok iyi biliyorum.Darısı başımıza inşallah.İlgiyle ve merakla takip etmeye devam ederken,çok faydalı bilgiler paylaştığınız için de çok çok teşekkür ediyorum

25 Aralık 2012 14:17

Sevgili Pınar ve Burcu iyi dilekleriniz için çok teşekkür edrim:) gerçekten zannettiğimden daha çok sabır ve enerji gerektiriyormuş:)
Ama başarırsak büyük bir adım olacak Etka için
Sevgiler

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca