Tren Gelir Hoş Gelir :)

Tren yolculuğu yapmayı teoride de olsa çok seviyorum
Uzun sürer ama gideceğin yere ulaşırsın
Düşünmek dinlenmek için zamanın olur bol bol
Trenleri öğreniyor Etka Bey de bu günlerde


Thomas Ve Arkadaşlarını izliyor denk gelirse zaten
Ordan aşinalık vardı
Seviyorda :)
Bugün de bir konserve kutusu ,bir karton kutu ve 4 şişe kapağı ile tren yaptık


Kutuları elişi kağıdı ile kaplayıp birbirine yapıştırdık
tekerleklerini taktık


Bacasını da unutmadık :)


Zannettiğimden daha uzun sürdü etka'nın ilgisi
Tren olduk evi turladık 1-2 kez :)
Cufcufladık Cufcufladık

10 comments

3 Şubat 2013 01:57

Çok güzel olmuş. Elinize sağlık.

3 Şubat 2013 03:08

Bloğunuz çok güzel bayıldım.Hele ki yaptığınız etkinlikler çok güzel,sevgiler...

a ne güzel hem de kendiniz yapmışsınız..etka beyin o minik ellerini öperim :)

4 Şubat 2013 12:50

harika hepsi de, bütün hayalgücü oyuncaklarınızdan biz de yapmaya başladık, haberiniz olsun. : )) Kocaman teşekkürler..

4 Şubat 2013 21:52

@Hülya Çobançok teşekkür ederiz beğenmenize sevindim:)) Sevgiler:)

4 Şubat 2013 21:59

@Ela, Toprak ve Bizçok teşekkür eder
z,oğlumla evde olmamızı değerlendiriyoruz,malum her zman böyle bir fırsat insanın eline geçmiyor .her zaman bekleriz

4 Şubat 2013 22:02

@eylül harikalar diyarında! öptüm ben senin yerine de teyzesi hem de memnuniyetle:))akşam yaptık treni biraz yorgundu Oğulcuk, burda hazır yapılmışı var al oyna desek daha çok hoşuna gidecekmiş zorlanarak da olsa destek kuvvetle tamamladık,sonra da bir güzel oynadık

4 Şubat 2013 22:06

@alisnur aa çok sevindim,acaip mutlu ve motive oldum :) çok merak ettim şimdi nasıl oldu neler yaptınız, blogunuzu heyecanla takipteyim:)

15 Temmuz 2013 11:42

tek kelimeyle harikasınız.ben yeni üyeyim size bayıldım oğluşumla şu aralar çok fazla etkinlik yapamıyoruz yaz olduğu için fakat hepsini kaydediyorum,malzemeleri toparlıyorum kışa hazırlık yapıyorum.faaliyetleriniz çooooook güzel elinize emğinize sağlık:)

23 Temmuz 2013 00:57

@melek erdoğan hoşgeldiniz :) oğlunuzda yapacağınız bir aktivitede onun yüzündeki gülüşe sebep olacaksak ne mutlu bize :)) bizde bu aralar bahçe ve oyun parkı modundayız bol bol kaydıraktan kayma salıncakta sallanma kum havuzunda oynama aktiviteleri yapıyoruz :)) doysunlar açık havaya uzun bir kış onları bekliyor olacak, size şimdiden iyi eğlenceler diliyorum, her zaman bekleriz, sevgiler:))

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca