Keçe Dondurma Topları

Keçeye sardım ciddi ciddi
Bu da en çok Etka'nın işine yaradı :)
Evlenene kadar eline dikiş iğnesi almamış olan ben , ki hala paçası sökülen bir pantolon en az bir ay mahsunca bekler  bir köşede :)
Ne yalan söyliyim bugün ortaya çıkan bu işle kendimde parlayan bir ışık görmüyorum değil  :)
Ben ki Google'a 'keçe nasıl' dikilir yazdıktan sonra görsellerde çıkan resme yaklaşık 10 dk bakıp ve ancak uyguladıktan sonra bu tekniği kavramış biri olarak  he hee kim tutar beni :)
Sevgili Dostum Gülhan Hocaya  anlatırken ki acemiliğimi bir O bilir :))
Ki kendisi ne sahne perdeleri ne nevresim takımları devirmiştir...
Ama çözdüm olayı,en azından artık 'keçe nasıl dikilir'in cevabını biliyorum :)

İşte Böyle :)
Kim sevmez ki dondurmayı
Şöyle top top
Boool çikolatalı :)

Yazın sıcakta, ramazanda,iftar sonrası , Babacıkla yeğenlerin bisikletlerini kaçırıp  kağıt helva arasında dondurma keyfini ne siz sorun ne ben anlatayım :)
Etka'da bu yaz tanışır artık dondurma ile,yakınen :)
Biz şimdiden alıştırmalara başlayalım dedik

İşte 3 top dondurma
Limonlu,vişneli,fıstıklı :)
Benim dondurmada favorim çikolatalı,limonlu,fıstıklı :)
Onlar imalat aşamasında henüz

Bakmayın böyle şeker göründüklerine yapımı gerçekten çok zor oldu benim için
Dondurmaları tek tek sayarak külaha koyduk
1,2,3 :)
Ayy olsada yesek dedik durduk :)

Yapılışını merak edenler için aşama aşama benimde takip ettiğim sitenin adresi onecreativemommy.com

18 comments

23 Şubat 2013 00:28

harıka olmus bnde kızım ıcın basladım bırakamıyorum hatta bır hobı etkınlıgı bıle basladım sızde gelmek ıstermıydınız
http://mugeninlistesi.blogspot.com/2013/02/marifetli-hanimlar-buraya-etkinlik.html

23 Şubat 2013 00:47

Çok zor olduğu belli oluyor canım,o külahın şeklini vermek özellikle zor olmalı ama çook şirin olmuşlar,afiyet olsun size:)Bende de keçe aşkı devam ediyor,dikiş konusunda aynı kaderi paylaşmışız:)Siteye hemen göz atacağım,paylaşım için teşekkürler:)

23 Şubat 2013 09:16

@O bir Anne bende geçen sene oğluma kapı süsü boy ölçer derken bütün oda keçe süslerle doldu şimdi :)beğendiğinize sevindim :)etkinliğinizden haberim var ama biz yurtdışında yaşadığımız için eşleştiğim arkadaşa hediyesini ulaştırma noktasında sorun yaşarım diye katılmamıştım,

23 Şubat 2013 09:19

@tubanne :)) evet hakkaten en çok o oyaladı beni:) en sonunda kağıttan külah yapıp açtım keçenin üzerine koyup kestim diktim ortaya bu çıktı iste :) bu işlerden anlayan biri için belki bir saatlik ama epey vaktimi aldı benim :)

24 Şubat 2013 03:13

Benim de canım dondurma istedi.:)OLsa da yesek geçen yaz Ataberk'le dışarıya her çıktığımızda karadutlu yerdik adada.Bu sene bakalım burda güzel bir dondurmacı bulabilecekmiyiz.

24 Şubat 2013 03:35

Gece gece canım dondurma çekti Etka'yla Ali Kemal'i alıp pastahaneye mi gitsek ya :) Benimde tercihim çikolatadan ;) bitimini sabırsızlıkla bekliyorum :)
Sevgiler...

24 Şubat 2013 21:48

@ceydavalla bizde çok istedik de yoktu :)) Karadutlu muu bak onu da yapayım aynı renk keçe var:)Etka yemedi hiç henüz bu yaz artık inş

24 Şubat 2013 21:50

@elif sevim ceyhan valla ne iyi olurdu,dikiş işi pek bana göre değil uzuyor bu yüzden böyle şeyler ama en yakın zamanda tamamlanmış olacak inş

ÇOk güzel olmuş ellerinize sağlık :)) harika
Acaba keçeleriniz sert mi yoksa yumuşak keçe ile mi çalıştınız?
sevgiler
***

25 Şubat 2013 10:21

Teşekkürler beğenmenize sevindim :) kahverengi ve pembe olan yumuşak diğer ikisi sert keçeydi , denemeyi düşünüyorsanız yumuşak keçe daha dolgun daha güzel oluyor, yine bekleriz

25 Şubat 2013 19:41

Ben de gördüm vallahi o ışığı, ellerinize sağlık, süper olmuş :) Durmayın sakın, keçe ile uğraşmak çok eğlenceli ve kolay ;)
Etka'ya da yazık yaaa, alıverseydiniz iki top, bunca özendirdikten sonra :)
Sevgiler

25 Şubat 2013 20:50

@Esen Can valla Etkayamı yazık bize mi çözemedik:)) o daha tatmadı dondurma :) sadece oynadı bu yüzden:) keçeyi bende çok seviyorum devamı gelir gibi görünüyor

25 Şubat 2013 22:56

@Etkaca Bende tembelim biraz dikiş konusunda böyle bir çırpıda biten işlerden yanayım ama niyeyse bu aralar goblene sardım :) İyi gidiyor şimdilik dikişi sevecek gibiyim :)

25 Şubat 2013 23:41

@elif sevim ceyhan bende keçe sayesinde seviyorum gibi gibi :)aslında bişeyler ortaya çıkarmak mutlu ediyor insanı

Adsız
21 Mayıs 2013 12:32

merhaba 11 yaş doğumgunu ıcın önerılerınızı beklıyorum:))

21 Mayıs 2013 12:34

çok sevimli görünüyor.. keçeyle oynamayı bende çok seviyorum.. ama bu aralar hiç zamanım olmuyor.. ilk fırsatta bunu denemek isterim..
sevgiler..

21 Mayıs 2013 17:32

@Adsız siz 11 yaş deyince durdum bi düşündüm :) bize çocuk dünyası sadece 0-3 yaştan ibaret gibi geliyormuş :)) Allah bağışlasın evladınız, bence 11 yaşında ki bir çocuğun kendi kararları zevkleri ilgi alanları vardır muhakkak, çocuğunuzla bir araya gelip onun sevdiği figürleri kullanarak fikirler geliştirir ve güzel bir doğum günü kutlamış olursunuz, yine bekleriz sevgiler :)

21 Mayıs 2013 17:34

@Sevgi çok teşekkürler beğenmenize sevindim :) insan elini bir çekerse bir daha uğramıyor doğru, bende uzun süredir ilk defa bugün bişeyler yaptım, sizde denerseniz eğer kolaylıklar ve bol eğlenceler diliyorum :) sevgiler

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca