Bant Sökmece ve Keçe Akvaryum

Etka'nın daha önce oyun grubumuzda Zeynep Sema ile baş başa karşılıklı bant sökmüşlüğü vardı :)
İdmanlı yani
Bugünde kapıya yapıştırdım bantları ve farklı yönlerde

Minnak parmaklarla önce kenarlarından tırtıkladı
Ucundan tutabileceği kadar açılınca da çekti çıkardı
İnce motor becerilerini çalıştıran güzel bir çalışma oldu

Başladığı işi tamamlama konusunda sıkıntı yaşayan çocuklar için ideal olabilir
Sonucu hemen aldığı için bir sonraki banta kendiliğinden motive olmuş oluyor
Dikkatini yoğunlaştırıp parmaklarını nasıl kullanması gerektiğini de deneyerek buluyor

Hazırlaması oldukça kolay, vakit darlığında iş yoğunluğunda 5 dk bantların yapıştırılması ile çocuğa sunulabilecek pratik aktivitelerden oldu , listede yerini aldı :)
Hatta bantlar mütemadiyen kapıda kalsın,Etka gitsin gelsin söksün bir iki diye düşündüm :)

Dün yapmıştık akvaryumu
Renkli keçelerden balıklar kesip iple astık

Ama...
Balıklar nazlı nazlı arzı endam ederken Etka daha fazla dayanamayıp bir bir yakaladı bütün balıkları
Napalım akvaryumumuzun ömrüde bu kadarmış dedik :)
Elden ne gelir :)

8 comments

23 Şubat 2013 00:57

N e güzel keçeyi eğitici amaçla da kullanabiliyorsun:)Evde keçe olması gerçekten çok güzel,düşünüyorum da şimdi Ege atıyorum dese ki'zebra nasıl bir hayvan'.Hemen çıkarırım siyah-beyaz keçeden yaparım.Olmasaydı peluşunu arayacaktım,hem zaman kaybı hem maddi kayıp:)

23 Şubat 2013 09:24

Aynen canım, Peluş oyuncaklar hem çok gereksiz geliyor bana hemde temizliğinden emin olamıyorum, bir kaç oyuncağı var Etka'nın yıkanmaktan bitap düştüler :) hem bana eziyet hem onlara:)) e tabi birde en güzeli anne eli değişmiş oyuncak olunca keçeye devam :))

24 Şubat 2013 03:07

Bant fikrini ben de yazdım bir kenara uğraştırıcı ve oyalayıcı şeylere zaman zaman ihtiyaç var bizim evde de:)

24 Şubat 2013 05:38

elektrik bandı sökmece oyununu biz de oynamıştık kısa bir süre önce, çok keyif alıyorlar gerçekten. hem de hazırlaması çok basit!

24 Şubat 2013 21:44

@ceyda aynen ceydacım anneler için pratik çocuklar için oyalayıcı bir çalışma,bir de bunların yanında kuzucukların gelişimine de katkısı olacaksa ohh gelsin bantlar o zaman:)

24 Şubat 2013 21:45

@Deniz ve Barışın Annesi evet biliyorum sizin çalışmanızı da görmüitüm bende Çocuğumla Evdeyim :))

Adsız
20 Ekim 2013 05:57

sizi yeni keşfettim! ne çok şey yapmışsınız oğlunuzla birlikte. çok ama çok tebrik ederim. bir sürü notlar aldım ben de çoğunu denemeyi düşünüyorum. oğlum 3 buçuk yaşında. sizin kadar olmasa da pek çok akitivite denemişliğimiz var. daha neler yapabilirim derken size ulaştım. yaşımız geçmiş olsa da yine de öğrenecek çok şey var sizden. umarım oğlumun merakını doyurabilirim. bloğunuzu sıkı takipteyim. çok çok tebrikler harikasınız!

20 Ekim 2013 22:39

@Anaç Tavuk :) hoşgeldiniz, içten yorumunuz güzel düşünceleriniz için çok çok teşekkür ederiz, bizim evde kendi halimizde yaptıklarımız sizin ve Oğlunuz için de faydalı olduysa küçük bir fikir verdiyse ne mutlu bize :) her zaman bekleriz , görüşmek üzere :)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca