Uçan Balon-1

Nedense her cumartesi içimde acaip bir tembellik yapma hissi oluyor
Öylesine bişeyler işte
Canım ne zaman ne isterse,aklıma ne eserse takılayım,oyalanayım
Etka için bişeyler okuyayım, araştırayım
Belki bir oyuncak yapayım
Ya da hiç birşey yapmayıp akşama kadar pinterestte fotoğraf bakayım
Hatta itiraf ediyim bu en güzeli :))
Ama ilgi bekleyen bir oğulcuk bütün bu tembellik hayallerini bir çırpıda unutturuveriyor :)

Uçan balonumuzu yapmak için babamızı bekledik tabi :)

Geçen haftalarda Oyuncu Annenin Minkle yaptığı balonda kullandığı tarife göre (1 ölçü un,2 ölçü su karıştırıp) bir karışım hazırladım
Bu karışımın içine biraz tutkal ekledik


Dergilerden kestiğimiz sayfaları şeritler halinde yırttık
Balonu ve kağıtları Etkaya verdim


Bu karelerde balonda Etka da halinden memnun görünüyor :)
Bir kaç denemeden sonra Etka ellerinde ki histen rahatsız olup bıraktı balonu
O kağıtları verdi biz yapıştırdık


Her parçayı tutkallayarak yapıştırdık
Sonucu bizde merak ediyoruz
Kuruması için plastik bir kabın içine koyduk
Yarın da boyayıp odasına asacağız
Son hali ve yapım aşamaları YARIN :))

8 comments

10 Mart 2013 03:05

Çok ilginç bir çalışma olmuş canım,merakla bekleyeceğim sonucunu:)Etka'nın oyun oynarkenki ciddiyetine bayılıyorum,çok konsantre çalışıyor,maşallah:)

10 Mart 2013 04:24

Keşke Türkiye'de olsaydınız, keşke İstanbul'da ve keşke de Üsküdar'da :) O zaman ben Ali Deniz'i hep size yollardım, bu güzelim faaliyetlerinizden çocuğum da nasiplenirdi :)))
E gelirsiniz belki, taşınırsınız Üsküdar'a???
:) Harikasınız, anne-baba-oğul :)

10 Mart 2013 12:39

sabriniza hayranim, bir zamanlar bende boyledim simdi cocuklar buyudu her biri ergen oldu, ama yine ayni ilgiyi benden bekliyorlar, onlari eskiki eglendirmemi bekliyorlar, çok yoruldum artik :) tebrikler canim eminim çok guzel olucak :)

10 Mart 2013 22:44

@tubanne Bugün boyadık aslında ama fotoğraf çekemedim yarın enn son hali ile karşınızdayız inş :) Etka tam konsntre oluyor gerçekten çoğu zaman bizi bile duymuyor :)e onlar için oyun ciddi bir iş :))

10 Mart 2013 22:46

@Esen Can keşkeee :)) Hele üsküdar dedin bitirdin beni ,buna katmerli bir keşkeeeee gelsin :)

10 Mart 2013 22:50

@eda haklı çocuklar anneyle oynamak gibisi yoktur bence de, ama yorgunluk oluyor bazen ,kendi kendine oynasın istiyor değil mi :) Etkaya yemek ya da temizlikle ilgili konularda sabrımın tükendiği zamanlar olmuyor değil,oyunla normale dönüyoruz:))

11 Mart 2013 13:00

Etkaçok şanslı bilinçli onu çok seven bir annesi var. Sizi gördükçe heyecanlanıyorum . Her ani güzel özellikle anneye irtibatının güçlü olduğu şu yaşları da başka bir güzel sanırım . Sevgiler

11 Mart 2013 14:06

:) ne güzel bir yorum sabah sabah, teşekkür ederim, , tamamen katılıyorum size en azından şimdilerde ben öptükçe hoşuna gidiyor gülücükler kahkahalar , 10 yıl sonra ya anne yaa demeler başlar mı dersiniz:))yaşadığımız her anın kıymetini de bilmek nasip olur inşallah, sevgiler

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca