Işıklı Balon ve 8 Mart

Etka ile başbaşa evi dağıtmaktan sıkıldığımız bir anda daha önce Acemi Anne'nin bloğunda gördüğüm renkli ve ışıklı balonlar aklımıza geldi.

Nasıl yaparız diye düşünürken, Etka'nın kırılan oyuncaklarından çıkardığımız küçük lambaları pillere bağlayıp balonun içine atmaya karar verdik.

Balonun içinde sürekli değişen ışık Etka'nın da çok hoşuna gitti ve uzun süre elimizden düşürmedik.

Evdeki tüm ışıkları kapatıp karanlıkta balonumuzu kovaladık.


Bugün 8 Mart Dünya kadınlar günü, Kırgızistan'da ki en önemli bayram günlerinden biri ve tatil.
Her çocuk annesine ve yakınlarına küçük hediyeler hazırlıyor.Bu vesile ile elbette güzel.
Günün tarihi her ne kadar kutlanmaktan ziyade anılmayı gerektirse de, olsun.
Hatırlamak güzel, mutlu etmek güzel.
Evimizin annesi, Babamın annesi ve Annemin annesi, teyzelerim ve halalarım, sitemizdeki arkadaşlarımızın anneleri.Hepinizin kadınlar günü kutlu olsun.
Bizde annemize kendimizce bir şey hazırladık.

4 comments

9 Mart 2013 00:41

:))çok güzel olmuş canım güzel yazınız da balon da:)Yalnız o balonun içindeki ışık ısınınca patlatmadı mı balonu?Çok süper birşeymiş,gerçekten mucitsiniz anne-oğul:)

9 Mart 2013 01:09

@tubanne, babasıyla birlikte yaptılar , ben yoktum yanlarında, eşime sordum,küçük led lambalardan kullanmışlar led lamba ısınmazmış:))

9 Mart 2013 05:52

Balonlar çok güzel olmuş Etka yine ilgiyle bakıyor :) Sizin için hazırladıkları yazı da çok güzel. Kadınlar gününüz kutlu olsun..

9 Mart 2013 08:24

@Hülya Çoban
Teşekkür ederim Hülyacım, balonlar ilgi çekmeyecek gibi değilmiş ki, bende evde yoktum fotoğraflarına ilgiyle baktım :))

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca