Renk Eşleştirmece :)

Renkler dünyaya gözlerini açtığımızdan bu yana hayatının hayatımızın içinde
Kim sevmez ki renkleri değil mi ?
İçini ısıtır insanın bambaşka mutlu eder
Bu ay renklerle genel bir kaç oyun oynamayı planlıyoruz.

Bir kaç zamandır aklımdaydı böyle bir oyuncak

Dün bütün gece de nasıl bir şey yapsam diye düşünüp durdum
En sonunda bu çıktı ortaya
Etka öğlen uykusuna yattı ben çalışmalara başladım

Gözüme kestirdiğim boş bir kutuyu 4 e 3 karelere böldüm
Sonra tek tek renkli keçelerden kare parçalar kesip yapıştırdım
Aynı renklerden su şişesi kapaklarının üzerine de daireler kesip yapıştırdım

Ve hepsi bu kadar
Yeni eşleştirme oyuncağımız hazır :)

Düşün-taşın ,karar ver ,kes-yapıştır tamamı 1 buçuk saatimi aldı
Etka uyandığında oyunu hazırdı :)

Kapaklara zaafı olan Oğulcuk yeni oyuncağını çok sevdi
Her rengi eşleştirdiğinde kendini alkışlamayı da ihmal etmedi
Gün boyu uğraştı :)

Beyaz bir sayfa da pembe hayaller...
Yeşil bir bahçe,masmavi deniz..
Sararmış yaprakların içinde bir umut...
Evet bahar gelecek yeniden
O uzakta ki ağaç kırmızı elmalarını sunacak yeniden sana
Sen şimdi gözlerini kapa
Huzurla uyu Oğlum
Yeni doğan sabah rengarenk olacak...

15 comments

7 Mart 2013 00:08

çok güzel bir çalışma olmuş bakalımbizde deneyelim başarılı olabilecek miyiz.Tebrik ederim.

7 Mart 2013 00:28

@nurcan eminim çok güzel olacaktır anne eli emeği olacak içinde bi kere güzel olmaz mı hiç, görüşmek üzere

7 Mart 2013 04:30

yine sizden harika eğitici bir oyun...ellerinize sağlık! bizde elişi kağıtları ya da renkli kartonlarla deneriz artık :)
sevgiler...

7 Mart 2013 13:14

çok güzel olmuş,ne güzel aktiviteler buluyorsunuz..Blogunuza yeni geldim,çok sevdim :)
Kızlarım için bol bol faydalanacağım:)

7 Mart 2013 13:40

Ellerinize saglik harika olmus,attigim kapaklara uzuldum simdi:)

Doris Nash
7 Mart 2013 15:12

Wonderfull

7 Mart 2013 22:24

@esin songul tabiki renkli olan herşeyle olur hatta kendiniz boyayabilirsiniz bile önemli olan işlevi:)) şimdiden iyi eğlenceler

7 Mart 2013 22:26

@Margu herzaman bekleriz çok teşekkürler kızlarınızla size bol öğrenmeli bol eğlenmeli günler diliyoruz:) görüşmek üzere

7 Mart 2013 22:27

@arzu yucel :) üzülmeyin birikir yine, oralarda komşuluklar hala iyidir umarım, bir iki de komşulardan temin ettik mi oldu bu iş:)

7 Mart 2013 22:28

@Doris Nash thank you, you are welcome:)

7 Mart 2013 22:57

Şiirin çoook tatlı içimi ısıttı canım:)Bulduğun oyun süpermiş,gerçekten çok beğendim.Aklımın köşesine yazdım,ellerine sağlık:)

8 Mart 2013 00:10

@tubannecanım beğenmene sevindim sende bu ara keçeyle İçli dışlıyken güzel olacak:) bizde çok sevdik iki üç posta oynuyoruz hergün:)

24 Ocak 2014 05:18

Çok beğeniyorum yaptıklarınızı. Ben de aynılarını yapıyorum hemen hemen. Paylaşımlarınız için çok teşekkürler. Kendi blogumda da gösterebilir miyim sizden alıp yaptıklarımı?Tabii ki belirterek :)

24 Ocak 2014 22:12

@Jale Güney Sun Rica ederim Tabi ki yayınlayabilirsiniz, seve seve ,biz de sizin emeğinizde ortaya çıkan oyunları büyük bir mutlulukla takip ederiz, sevgiler :)

Adsız
7 Mart 2017 00:52

Ellerinize sağlık müthiş

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca