Sorular ve Cevaplar...

Blog dünyasından bir güzellik 'mim'
Kaç zamandır ne zaman kim bizi mimeyecek acaba diye düşünürken blogumuzun ilk mimi Nazlı'dan geldi:))
Sorular gerçekten çok keyifliydi..
İşte ilk mimim :))

1.su mu, ateş mi, güneş mi olurdun? Neden?

Güneş olurdum heralde, içini ısıtırdım herkesin, renk renk cıvıl cıvıl olurdum, en çok da kışın görünmek isterdim kardelenlere yarenlik ederdim... 

2.taş olsan nerenin taşı olurdun?

Taş olsam yerimde ağır olurdum:)) şaka şaka :)) gök taşı olurdum , ne zaman nereye gideceği belli olmayan ama bütününde herşeyi her anı  planlı :)

3. neyin ve kimin karşısında, hangi durumlarda susarsın?

Çok üzüldüğüm çok kırıldığım zamanlarda susmayı tercih ederim , anlatsam da anlamayacağını düşündüğüm kişilerin yanında da genelde susarım :)

4. kusur olsan nasıl bir "kusur" olurdun?

Bir Güzelin kusuru olmak isterdim, fazla göze batmayan ama hemen dikkat çeken :)

5. küfür olsan ne olurdun? kime savrulurdun?

Valla iyi bir küfür olurdu benden de artık kime savrulurdum onu hak getire:))

6. esir olsan neyin veya  kimin esiri olurdun/olmak isterdin?

Matematiğin esiri olmak isterdim, hiç bir şey düşünmeden kendimi kaptırıp saatlerce problem çözmek , sayılarla gerçeklerle uğraşmak isterdim

7. bir suç olsan  "nasıl" bir suç olurdun?

Ömür boyu üzecek ama pişman oldurmayacak bir suç olurdum...

8. topraktaki güç olsan o güçte ne yetiştirilirdi?

Sadece Hoşgörü yetiştirilsin isterdim

9. sayılmadığında ne hissedersin?

Boşluk...

10. bir "oyun" oynasan ne oynardın?

Oynamıyormuyuz ki zaten...

Bende Tatlım Oğlum'u , Aselname'yi ,Asyaselda'yıKaan'ın GüncesiOgullarıma'yı  Mim'liyorum:)) hadi hayırlı olsun :)


9 comments

21 Mart 2013 02:03

Çook güzel cevap vermişsin,etkilendim resmen:))'Ömür boyu üzecek ama pişman oldurmayacak bir suç'..demek,çok güzel,'Hoşgörü'süper cevap,herşeyin anahtarı aslında:)

mim için teşekkürler. ama ben bu oyunu bilemiyorum çok :)) yukarıdaki soruları mı yanıtlayacağım?

21 Mart 2013 12:26

@tubanne tubacım yine de suç olmak istemezdim :) markette otobüste trafikte birbirimize tahammülsüzlüğümüzün arttığı bu günlerde hoşgörüye gerçekten çok ihtiyacımız var değil mi

21 Mart 2013 12:27

@Deniz ve Barışın Annesi valla benim için de ilk oldu evet canım soruları kendi bloguna kopyalayıp cevaplandıracaksın :)) kolay gelsin :))

21 Mart 2013 14:11

güzel sorular ve güzel cevaplar :) Daha önce sizi mimlemiş tim sanırım görmediniz..

http://azraecrin.blogspot.com/2013/02/ilk-mimim.html

21 Mart 2013 15:44

Etkacım ben de Mım lere cevap vermedıgını sanmıstım cunku ben de senı taa ocak ayında Mımlemıstım hatta baska bırı de mımlemıstı ona da cevap vermeyınce bazı bloglar gıbı prensıp olarak Mım cevaplamadıgını sanmıstım. demekkı sana attıgım ozelden mesajı ya ben atamadım ya sen gormedın bır aksılık olmus demek Bu benım Mımledıgım lınk ıdı: http://sudagidan.blogspot.ch/2013/01/ben-de-otomatik-mimlenmisim.html

Bu da aldıgın ve demekkı farketmedıgın dıger Mımın: http://azraecrin.blogspot.ch/2013/02/ilk-mimim.html

22 Mart 2013 11:11

@azra ecrin teşekkür ederiz, görmemiştim gerçekten :) kusura bakmayın , sevgiler

22 Mart 2013 11:16

@Yusuf ve Yunus`un annesi Denizcim görmemiştim , aslında her yazını özenle okuyorum ama mim olan yazını okumamıştım bile gözden kaçmış demekki, mahcup oldum şimdi kusura bakma olurmu , bu arada sanırım bizim için de ilk ve son olacak bu mim :) sevgiler

22 Mart 2013 17:06

Problem degıl canım. Zaten verdıgım lınkte yorumları okuduysan farkettıysen benım mımledıgım hıckımse prensıp olarak mım kabul etmıyor cıkmıstı ;) benım sansıma. dıgerlerı oyle yazınca sen de Mım cevaplamıyorsun sanmıstım. Ama senın Mım soruların ve tabı cevapların da daha ozenle secılmıs. Cevaplamak zor olmustur. sevgıler

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca