Ev Okulu / Evimizin Bölümleri - 2


6 comments

11 Mart 2013 13:07

Sistemli bir şekilde plan yapılınca ne faydalı oluyor bilseniz. Mesala ilerisi için bize(: özellikle o sıralarda eğer çalışıyor olursam çok yönlü araştırma için fırsatım olamayacağı için sizin bloğunuzu bol bol ziyaret edeceğim

11 Mart 2013 14:08

:)) her zaman bekleriz, oğlumla yaptıklarımız biz eğlenirken öğrenirken başka çocuklar için de faydalı oluyor yada olacaksa ne mutlu bize:) Öpüyoruz Etka bebeği

Tuba
11 Mart 2013 14:47

Oncelikle sizi tebrik ediyorum,boyle ilgili ve planli bir anne oldugunuz icin..sonra da kocaman bir tesekkur,bildigimi kendime saklarim demeyip biLerle paylastiginiz icin..bi de sitem, sizin yuzunuzden kendi anneligimden utandim:(((
Ama napiyorum,sizi bi kere buldum artik istesem de cikaramam aklimdan, o zaman buna kahrolmak yerine sizi ornek alip izinizden gitmek uzere adim atiyorum..bismillah diyelim..bir de boool bol sabir isteyelim allah tan ki bu yas grubu cocukla bisey yapmak oldukca zor..:)
İyi ki varsiniz..allaha emanet olun..
Bir de bransiniz anasinifi mi? Bu da meraktan:))))

11 Mart 2013 17:45

Sevgili Tuba kocaman bir gülüş oldu yorumun yüzümde:)) gün boyu süren temizliğin üstüne ne de iyi geldi anlatamam:)) hoşgeldin ne iyi ettin:) saklıycak bişey yok evde geçirdiğimiz zamanları oğluma armağan biriktiriyoruz bunun yanında böyle yorumlar almak da işin şekerlemesi oluyor:) çocuğu için araştıran dertlenen keşfeden kararlar alan bir annesin bence gurur duymalısın:) hayırlı olur inşallah, benim oğlum da yönlendirmeye gelmeyen, aktiviteye başladıktan sonra kafasına göre davranan canının istediği gibi de sonlandıran bir çocuk:) zor uyor elbet ama biz yeterince kalıplarla büyüdük bari onlar özgür takılsın:)) görüşmek üzere

4 Eylül 2013 03:33

katılıyorum tuba hanım a
tüm içten duygularım ile hayran kaldım size ve kopya çektim ne yaptınız ise hani aylarda hangi aktivitelerinizi gerçekleştirdiğinizi de aktivitelerin içeriğine not düşseydiniz daha da mutlu olacaktım :)))
herşeyden önce belirtmek isterim ki oğlum Can 1,5 aylık idi sizi tanıdığımda şimdi 15 aylık ve ben örneğim olan sizi takipteyim.Harikasınız Allah razı olsun hakkınızı helal edin lütfen.

10 Eylül 2013 19:23

@Ayben erdoğan hoşgeldiniz sevgili Ayben :) , evladınız büyümüş maşallah ne kadar güzel bir duygu değil mi :) sizde çok erken araştırmalara başlayan bilinçli annelerdensiniz demek:)) uyarınız için çok teşekkür ederiz, aktivitelere etiket olarak hangi ayda yaptıklarımızı yazıyoruz aslında en sonunda görebilşrsiniz ama daha detaylı yazalım inşallah,bu arada hakkımız da varsa helal olsun , rica ederiz :) her zaman bekleriz görüşmek üzere:)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca